،، یاد/دآشتــ هـآے گـُم شـלه/

_بسم رب مهربانی ها_

تخیل بال پرواز است؛ وحی و الهام هم مےتوانند رحمانے باشد و هم شیطانے؛ خیال هم مےتواند مثل کبوترهاے سفید در آسمان آبے حریت پرواز کند، و هم مےتواند مثل خفاشے سیاه از سقف مغازه تاریک نفس اماره وارونه آویزان شود.

» سید اهل قلم، شهید آوینی


قرار نـَبـود بشَود، قرار نـَبـود قرار هامان بی قرار شَود ..


قرار بود من برای او باشم و او برای من _ صدا از من باشد و نگاه از او _

قرار سر ِ خواستنی ها بود !

    _  گفته بود برای من که باشی، من با تمام ِ وجودم برای تو میشوم *1

قرار بود یک طرف که نه، کنج ِ دل که نه، قرار بود با هر قدم در دل یک "بود" ِ همیشگی باشد، یک نفر را ببینم، زیر چتر لحظه ها با یک نفر راه بیفتم، کنار ِ خاطرات با یک نفر بخندم، حتی گاهی خیلی دخترانه اشک بریزم و یک نفر خیسی ه گونه هایم را احساس کند، لمس کند، دستی بکشد و امید دهد *2..

قرار بود در بعد از ظهر های دلتنگی هایم با یک نفر چای بنوشم، با یک نفر بنشینم لبِ ساحلِ خیالات و با همان یک نفر افق ِ آینده ی به خیال ِ خودم روشن را ببینم /!/ لبخند بزنم *3...

قرار بود صبور باشم، صبور باشم، صبور *4...


قرار نـَبود قرار هامان بی قرار شَود ..


قرار بود پای همه قرار هایمان بمانم، جا نزنم، اکتفا کنم به آرامش ِ دستانَش روی شانه هایم که هرچه بار است از من بر میدارَد *5..

قرار بود دل ِ ناعلاجم را شفا بخشد، نسخه ای بپیچد و من از شوق ِ بوییدن ِ قلم ِ دستانَش، روزانه به آن برگه که نه /!/ به همان دست خط ِ جان بخشیدنی سَری بزنم، محکم به قلبم فشار دهم و بند بند ِ وجودم جان بگیرد *6 ..

قرار بود دستم را بگیرد، بلندم کند، دور مهربانی هایش بگرداند، و من آسیاب بچرخ بخوانم، بخندم، حتی از شوق غَش کنم

قرار بود خوشحال باشم وقتی دستانَم در دستان ِ محکم ِ کسی است که همه أش اقتدارَست و صلابت /!/


قرار نـَبود بی قرار باشم، قرار نـَبود ..




یابن آدم ! کُن لی اَکُن لَک...ای فرزند ِ آدم ! تو برای من باش تا من برای تو باشم :1*

 قال الله عزّوجلّ:در نهان و نیز هنگام شادمانی به یاد من باش تا در غفلت‌ها به یادت باشم.:2*

(امالی صدوق/254)
 قال الله عزّوجلّ:هر‌که مرا یاد کند همدمش می‌شوم.(کافی2/496)
:3*

 و اصبر لحـکـم ربـک .. و تـو در برابر حکم پروردگارت صبر کن.. (آیه 48 سوره طور) :4*

  ومن یتوکل علی الله فهو حسبه.. و هرکه بر خدا توکل کند، خدا او را کافیست.(آیه 3 سوره طلاق) :5*

 َاقْرَؤُوا مَا تَیَسَّرَ مِنَ الْقُرْآنِ ...پس هر چه میسر شد از قرآن بخوانید...(سوره ی مزمل , آیه 20). :6*
 


+ یک نفر بود، یک نفر با همه ی نبودن های من بود، هنوز هم وقتی از ذهنِ برهوتِ من عبور میکند! یک روشنیِ خاصی، یک عطرِ ماندن، یک طعمِ بودن به من میرسد ..

دلم آرام نیست از وقتی که نیست.. چراغ ِ این خانه سنگی / قدیم تَر ها میگفتم خانه دلی !/ باید به دستِ یک نفر که حق است، که خوب است، که ملیح است، روشن شود، روشن بماند ..


حالا که من آمده أم .. خدایا ! تو برگرد .. برگرد ..
دلم برای خودت تنگ شده ..



  • ۹۲/۰۴/۰۹
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ

نظرات (۳۸)

کلا اومدی اینجا؟/
خونت مبارک
دست خالی اومدم ببخشید!!
پاسخ:
بله بله .. آمدیم اینجا ..
ممنون .
خواهش میکنیم .. :)
بعضیا رو دیدم تونستن انتقال بدن آرشیوشون رو.
یاد بگیرم حتما اطلاع رسانی می کنم.
پاسخ:
چندین بار تلاش کردم .. اما انگار نخواست که بشه .. انگار باید بعضی از گذشته ها را بندازم دور حتی شده ب نوشته !!
شاید یک روزی ( اگر نتوانستم از آن خط خوردگی ها دل بکَنَم ) یک بکآپی از آن خط خوردگی ها بگیرم و بعد هم اینجا پیست کنم .. !
حیفه دور بریزی
تا اونجا که من دیدم زیبا بود.
گذشته زیبا افتخاره
پاسخ:
تا خدا چه خواهد و دلمان دست به چه کاری زند ..

من که میدونم شما مهربونی و لطف داری :)
منزل نو مبارک ...

هجرتت به خیر باشد عزیز !


پاسخ:
سلآم رفیق ِ شفیق ِ ما ..

ان شاء الله :)
سلام
خونه جدید مبارک باشه ؟
لینک وبلاگتون رو منتقل کنم به لینک جدید؟
پاسخ:
سلام و ممنون .
بله ، اگه زحمتی نیست براتون :) . ممنون میشم .
  • نبضِ روضـہ
  • سلآم
    مبارکه رفیق
    اینجا چه مزایایی بیشتر از اونجا داره ؟
    پاسخ:
    سلآم خانم . ممنون :)
    اینجا دستت باز تره .. :)
  • تاهمیشه آفتاب
  • سلام مبارکه :)


    منم خیلی دوست داشتم بیام اینجا ، اما منم نتونستم آرشیوم رو بیارم...


    اینجا خیلی خوشگله ...



    شاید منم دل کندمو و اومدم اینجا...


    پاسخ:
    سلام . ممنون :)
    ان شاء الله ..
  • هانیه سادات
  • سلام
    مبارکه خانوم
    قرار نبود بی خبر بری !
    آرشیو رو تونستی منتقل کنی ؟ میشه اصلا ؟
    پاسخ:
    سلام .. ممنونات :)

    راستش الان ی چند ماهی میشه که تصمیم به کوچ گرفتیم ..

    ممم/ میشه .. یعنی بچه ها انتقال دادن .. اما .. انگاری مهاجرت با ما لجه !
    هرچند ب گمونم بچه های بالا هم کم دخیل نیستن :دی
    اساس کشی کردی:D

    میگما اینجا چِگَده باکلاسه:D


    خیلی قشنگ مینویسی
    خ ی ل ی ......
    پاسخ:
    بح بح .. گل و گلاب ..
    بـــعـــله .. بار و بندیل و بستیم خواهر ..

    با کلاسی بهم میاد ؟ :دی

    ممنونم جانم :) .. لطف داری .
    سلام

    // مبارک//
    پاسخ:
    سلام و ارادت سمیه جان :)
  • دلتنگ شقایق
  • سلام منزل نو مبارکه.
    به روز هستم به ما هم یه سر بزنید.یا علی
    پاسخ:
    سلام . ممنون . ان شاء الله حتما" .
    سلام
    خیلی از قرار ها اول قرار نبود که بعدا قرار شد
    بعضی از قرار ها هم اول قرار بود که بعدا قرار نشد..

    + منزل نو مبارک...

    پاسخ:
    با این همه بی قراری .. کجای دلم .. صبر جا دهم ؟

    + سلام . و ممنون .
  • ماه پیشونی
  • سلام:

    قلم بسیـــــــــــــار خوبی دارید.

    موفق و پایدار باشید

    یا علی

    پاسخ:
    سلام . ممنون

    بهای هر لحظه وجد را باید با رنج درون پرداخت

    به نسبتی سخت و لرز اور

    به میزان ان وجد

    بهای هر ساعت دلپذیر را

    با سختی دل گذای سالها

    پشیزهای تلخ و پر رشک

    و خزانه های     سرشار      اشک


    خیلی خیلی زیبا مینویسی یگانه رفیق مهربان

    پاسخ:
    من جز برای تو ، نمی خواهم خودم را ..

    ای از همه " من " های من بهتر، من ِ تو ..



    + مرضیه .. تو خیلی خوب و مهربونی :)
    1. آخر قرار ِ زلــف ِ تو با ما چنین نبود 
      ای مایه ی قرار ِ دل ِ بی قرار ِ من ...

      سلام
      مبارک َت باشد :)

    پاسخ:
    سلام و ارادت خواهر ..

    ممنون اما هنوزم آرشیوَم تو دست ِ بلاگفاست! :‌(

  • بهنام محمدی
  • سلام
    مطالبتون بسیارزیباست
    خسته نباشید و خدا قوت
    موفق باشید
  • متولد ماه مهر
  • سلام عزیزم

    خونه نو مبارک (گــل)
    پاسخ:
    سلام عزیز جان .. منور کردی :)
    ممنون .
    سلام
    مبارک باشه... لینک شدید... :)
    اون ارشیوم پیگیری کنید ان شالله که حل میشه. راحت میشید :)
    پاسخ:
    سلام خواهر ..
    ممنون .. سپاسگذاری هم :)
    آره والاع .. راحت میشم .. خدا کنه که بشه ..

    خیلی جالب بود جدا باز هم مهمان خانه ات خواهم شد...

    پاسخ:
    ممنون :) .. بفرمائید .. قدمتون روی چشم .
    عالی بوووووووووووددددددد
    پاسخ:
    :)
    والذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبُلنا و انّ الله لمعَ المحسنین
    «  عنکبوت / 69 »


    سلام و رحمت الله
    قلم ِ تان در راه ِ او و برای ِ او .

    موید باشید

    پاسخ:
    « آنها که در راه ما (با خلوص نیّت) جهاد کنند قطعا به راههاى خود هدایتشان خواهیم کرد، و خداوند با نیکوکاران است » عنکبوت / 69


    سلام و رحمت خدا بر شما .. بابت آیه بسیار ممنون .

    ان شاء الله ..

    :)
    خوش اومدی بانو 
    برای انتقال و مهاجرتتم پیگیری کردم 
    هنوز حواب ندادن! جوابی اومد خبرت می کنم...
    موفق باشی
    پاسخ:
    :) .. بح بح .. سلآم و رحمت خدا بر رفیق ِ شفیق ِ ما ..

    مرسی از لطفت ..

    شما همون مه جبین توی کلوبی؟
    پاسخ:
    بله .. و شما به چه نامی در کلوب هستید ؟

    / سلام / :)
  • هانیه سادات
  • با سلامی دوباره
    خب راه و روشش رو به منم بوگو لطفا !
    نیازه !
    راستی راضی هستی ؟
    پاسخ:
    سلام هانیه جان :) .. ایمیل ِ تو برام بفرس .. تا برات دعوت نامه بفرستم ..
    دعوت نامه که داشته باشی میتونی عضو شی .. و بعد هم انتقالات :)
    بله که راضی هستم :)
    سلام
    می گی اسم وبلاگ قبلیت چی بود این آدرس جدید و جای اون بگذارم
    ممنون
    پاسخ:
    سلام ریحانه بانو ..

    بفرما : http://partoveroshan.blogfa.com/   { پنجــــره باز }

    ممنون :)
  • هانیه سادات
  • دعوت نامه دارم :D

    یکی واسم فرستاده، اما راه و روش انتقال رو بلد نیستم بانو
    پاسخ:
    :/

    مممم
    خب منم از نو ساختم .. هنو منتقلات رو انجامیده نکردم :دی

    حالا شوما بیا .. بدون پست قبلیاتَم دوس ِ ت داریم :)
    ممنون از محبتتان
    من هم قرار است یک خانه تکانی انجام بدهم.
    در قالب جدید حتما لینک خواهید شد.
    پاسخ:
    ان شاء الله خیره
    سپاس :)
  • منتظر بهار
  • سلام
    خونه مجازی نو مبارک :)


    دلمو لرزوند و اشکو در آوورد این پست ...


    پاسخ:
    سلام عزیز جان .. مرسی :)

    التماس دعا داریم خواهر !
  • تاهمیشه آفتاب
  • خونه جدید مبارک ...


    پست ِ فوق العاده ای بود.



    + خیلی التماس دعا دارم
    پاسخ:
    ممنون بانو :)
    محتاجیم .
  • بـــ ا ر و ن
  • سلام
    منزل نو مبارک!
    پاسخ:
    سلام .. ممنون :)
  • دولت انتظار
  •  ماه شعبان رفت و ما ماندیم و هزار هزار فرصت از دست رفته


    شهر خدا در راه است...باشد که قدر بدانیم
    التماس دعا

    دعوتید با مطلب پیشوازِ پرواز
    پاسخ:
    ان شاء الله ..

    محتاجیم /
  • فدایی ولایت
  • سلام خواهری
    به به خونه ی جدید مبارک
    فوق العاده بود....نوشته هاتو دوست دارم ...خیلی قشنگه
    یاعلی

    پاسخ:
    سلام :) .. ممنون ..
    لطف تان فراوان است و بس ..
  • بسیجے گمنام
  • سلام
    خونه جدید مبارک

    بسیار عالی بود

    یازهرا
    پاسخ:
    سلام . ممنون .
  • هانیه سادات
  • بازم سلام

    آخه قبلیا باید باشن :(

    یاد گرفتی بهم بگو

    راهشو فهمیدی به منم بگو لطفـــــــــــــــا (گل)
    پاسخ:
    سلام . نرم افزار مهاجرت رو دانلود کردی ؟
    بازم نشد ؟

    ان شاء الله .. ولی من دیگه بیخیال ِ ش شدم :|
  • هانیه سادات
  • هرچی ثبت نام رو میزنم میگه باید کاربریت حداقل 6 کاراکتر باشه

    حالا کاربری من 8 تا کاراکتر داشتا

    با چندتا یوزر دیگه هم امتحان کردم نشد

    درگیرم فعلا ..
    پاسخ:
    :/

    موفق باشی :دی

    سلام

     

    اگر مایل به تبادل لینک هستید ما را لینک کنید و اطلاع دهید تا لینکتان کنیم.ممنون

     

    ما را با این نام و آدرس لینک کنید.

     

    دانلود آهنگ جدید | بیر موزیک

  • فاطمه رفیق قدیمی
  • دلم برای بی رحمی های خودم میسوزد برای بی رحمی هایی که به خودم نه به وجودم بازهم نه به دلم روا میدارم

    این دل است که هرچه بخواهدمیکند....

    مرا ازخدایم از اصلم از نقطه وجودم دور میکند...ای دل به تو چ میرسد وقتی من از خدایم دور باشم از خندهایش از نگاه مهربانش...نه دیگرنباید ساده بگذرم بایدتورا فلک کنم        
    ن  ن ن
    توهمانی که صدبار قرارت را شکستی و به راه خود رفتی..
    این بار بی هیچ چون وچرایی تو را به دار می اویزم

    تابدانی تاوان این همه جدایی از اصلم چیست.....؟

    آه که این یک نفر چـــــــــــــــقدر دوست داشتنی ست ...

     

    سلام

    این روزا التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.