،، یاد/دآشتــ هـآے گـُم شـלه/

_بسم رب مهربانی ها_

تخیل بال پرواز است؛ وحی و الهام هم مےتوانند رحمانے باشد و هم شیطانے؛ خیال هم مےتواند مثل کبوترهاے سفید در آسمان آبے حریت پرواز کند، و هم مےتواند مثل خفاشے سیاه از سقف مغازه تاریک نفس اماره وارونه آویزان شود.

» سید اهل قلم، شهید آوینی

خادم حضرت زهرا س، وقتی |مادر| آدم باشد آدم ذوق میکند!

چهارشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۵۷ ب.ظ

با صورت گل انداخته وارد اتاق شد، همین طور ک خط چین لب هایش تا گوش هایش باز بود، و آن مروارید های سفید خوش می درخشیدند، از من گذشت و سمت اتاق خواب رفت؛ من نیز در این لحظه، کاملن عدم توجه را حس کردم و اصلن هم ب من برنخورد! با وجود اینکه کنجکاوی نسبت ب چشمان برق انداخته اش خوره شده بود ب جانم! اما ب هیچ وجه، ب خودم زحمت ندادم از جایَم بلند شوم و همراهش بدوم و سوالات مکررم را بپرسم،، البت هیچ هم بعید نیست، بنده ذاتا" دختر خوبی هستم[آیکون خود تحویل گیری، بعله!]

خلاصه اینکه خانم مادر بعد از مدتی از اتاق خواب ب سمت ما تشریف فرما شدند و چشمانش از حضور ما دایره ای شکل شد ولی بلافاصله از آن حالت خود را خارج نمود و همچون کودکی ک املایش را بیست میگیرد، با همان ذوق و هیجان فرمود: "میدانی از امروز خادم حضرت زهراس شدم؟،، افتخار پیدا کردم در برنامه عزاداری چند روزه خانم، در عصمتیه از مهمانان پذیرایی کنم،، خیلی خوب است، نه؟! همیشه دوست داشتم بزرگ عصمتیه ب من این اجازه را بدهد،،"

و من اعتراف میکنم ک حسرت در چشمانم نمایان شد، و بغض سراسر وجودم را فرا گرفت..

اینگونه مادری داریم!

  • ۹۲/۱۲/۲۸
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ

نظرات (۵)

  • باب الحسین
  • الحمدلله ...

    خداوند سایه شون رو بر سر شما مستدام بداره

    خیلی قدردان باشید
    پاسخ:
    الحمدلله ..

    ممنونم، چشم ..
    خیلی هم بهشون بدهکارم ..
    چه زرنگگگگ شدی تو. چن تا چن تا پست میذاری در روز؟؟ من دو ساعت یه بار سر میزنم تو آپ شدی . خوشمان آمد.

    آخی :) ... ما که نمیدونیم عصمتیه کجاس ولی فک کنم یه جایی مثل مهدیه تهران باشه نه؟
    ان شاالله قسمت شما :)

    خدا به خودت و مادرت عمر با عزت بده ان شاالله...
    پاسخ:
    نه، من از اولم زرنگگگگگ بودم :دی
    فقط رو نکردم !!

    مممم
    یه کوچولو کوچیک تر ..


    ممنونم دوستم :)


    سلام
    التماس دعا داریم از شما و والده محترمتون.
    پاسخ:
    سلام
    محتاجیم بِ دعا ..
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • ایول الله 
    خوش به سعادتشون ...
    پاسخ:
    ممنون :)
    چقدر خوب
    الحمدلله
    :)
    پاسخ:
    خیلی خوب :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.