،، یاد/دآشتــ هـآے گـُم شـלه/

_بسم رب مهربانی ها_

تخیل بال پرواز است؛ وحی و الهام هم مےتوانند رحمانے باشد و هم شیطانے؛ خیال هم مےتواند مثل کبوترهاے سفید در آسمان آبے حریت پرواز کند، و هم مےتواند مثل خفاشے سیاه از سقف مغازه تاریک نفس اماره وارونه آویزان شود.

» سید اهل قلم، شهید آوینی

یا سَیِّدی، یا مَن عَلَیهِ مُعَوَّلی *

شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۴۱ ق.ظ

...

.. کِ گاهی بخواهی از خودَت بیرون بیایی،

بیرون بیایی و از خودَت دور شوی، پشت سرَت را نگاه نکنی، تندتر بروی و دور تر شوی، بگذاری قسمتی از خودَت همان جا بماند، بمیرَد ..

بگذاری و برَوی، بعد داد بزنی ..

داد بزنی همه بفهمند رفته ای، همه بفهمند قسمتی از خودَت رفته است، دیگر نیست، همان جایی کِ هیچ کس نیست، کِ هیچ کس پیدایَش نمی کند ..

بگذاری خودَت همان جا رها شود، بین ِ همان کسالت ها، سیاهی ها .. و جایی دیگر، ملیح تر، مهربان تر، پاک تر، رنگی تر، آرام بگیرد ..

...

...

.. کِ آرامش بگیرد ..

دورتر رفتن

* نمیدانم چ انگیزه ای داشتم برای انتخاب ِ این عکس!

* عنوان قسمتی از دعای کمیل.


دو نقطه :

1: اگر کسی پیدا شود، دستم را بگیرد،

مرا برساند بِ بچگی هایَم

تا از اول بِ دنیا بیایَم،

باز هم یک جایی هست کِ باید دور شوم .. 

2: این مسیر، کِ ناچاری از آن عبور کنی،

کِ زودتر دورتر شوی،

چقدر خوب تر میشوَد اگر از باغ ِ خدا بگذرد ..

3: حلال کنیم /د/ .

ببخشیم تا ببخشند!

برای شب های قدر برنامه بریزیم،

قبل از اینکه برنامه بریزند!

4: دعا کنیم /د/ ..


» بعد نوشت: تاریخ این پست گذشته است!! اما حال و احوالمان یکی ست !!

  • ۹۲/۰۵/۰۵
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ

نظرات (۴۶)

  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • .
    فکر میکنم توی آسمان ِ تو
    جا برای درخت هست ..
    .
    .
    .
    هیچ فکر کرده ای که یک درخت
    توی باغ ِ آسمان
    چقدر دیدنی ست ..


    | عرفان نظر آهاری |

    سلام
    خیلی عالی بود
    قلمتان پاینده
    سلام
    خیلی عالی بود
    قلمتان پاینده
    پاسخ:
    سلآم .
  • باب الحسین
  • گاهی برای ماندن باید رفت . . .

    باید دور شد . . .

    باید نبود . . .

    ---

    سلام و رحمت الله

    التماس دعای این شب های گرانقدر . . .

    در رأس همه دعاها ، فرج آقامون . . .

    + دعا کنید برای کربلا نرفته ها . . .
    پاسخ:
    سلآم .
    تا عرش رفتنی نیست ! این صدای خَش دار ..
    التماس دعا این شبا...
    پاسخ:
    بیادت هستم .. اما .. اگر برسد صدایم بِ صدایی ..
    و فکرکنم دیگربار باید زمزمه کنم:

    خدایا!
    همه از تو میخواهند بدهی
    من از تو میخواهم بگیری
    خستگی...دلتنگی و غصه را
    از لحظه به لحظه ی همه ی آدم هایی که دوستشان دارم.
    آمین/
    پاسخ:
    آمین /
  • فاطمه سرشار
  • کفش هام را جفت کرده ام و ...

    خودم پابرهنه و سراسمیه

    به سمتِ پرواز می دَوَم ...

    می دوم که بروم خودم ... که پر بزنم از خودم


    دعا کن دلم ... بشـکنَــد ...

    ــــــــــ

    سلام مه جبین جان ،

    نوشته ت خیلی قشنگ بود ...

    التماس دعا عزیزم .
    پاسخ:
    سلآم :)

    ما را بِ دعا کاش فراموش نسازند ; رندان ِ سحر خیز! کِ صاحب نفسانند ..
  • مائده کریمی
  •  رفتن تقدیر تخطی ناپذیر اولاد آدمی ست ..
     سید علی صالحی .. به گمانمـ!
    پاسخ:
    با این همه
    هنوز موقع خداحافظی
    دلگیر میشوم.
  • فاطمه رفیق قدیمی
  • خونه  جدید دلت مبارک خیلی باصفاست دوستم.
    پاسخ:
    ممنون رفیق :)
    سلام
    التماس دعا دارم ازتون.ما گناهکاران پیش خدا آبرویی نداریم.برای ما هم دعا کنید.
    پاسخ:
    سلآم ،

    و هو ارحم الراحمین ..
  • دلتنگ شقایق
  • سلام
    بسیا زیبا بود.
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلآم .
    از خودت دور شو ... از خودت بگذر
    تا به او برسی ...
    .
    .
    .
    نام ِ ما را ننویسید ، بخوانید فقط
    سر ِ این سفره گدا را بنشانید فقط

    این شب ها که راه ِ آسمان باز است ... التماس ِ دعا
    پاسخ:
    راه ِ آسمان .. باغ ِ اسمان ..
    من ..
    درخت ..

    + دعا ، فاطمه ..
    سلام!
    خیلی خیلی خوب...
    پاسخ:
    سلآم .
    یا من بیده ناصیتی..
    در کوی نیکنامان ما را گذر ندادند
    گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را...
    التماس دعا در این شب ها
    پاسخ:
    دستم بگیر ..
  • تاهمیشه آفتاب
  • و جایی دیگر، ملیح تر، مهربان تر، پاک تر، رنگی تر، آرام بگیرد ..



    +++ التماس دعا

    پاسخ:
    دلانه تر مرا بخواه ..
    یا رَبِّ 
    یا رَبِّ 
    یا رَبِّ ...

    یاد هم باشیم...
    پاسخ:
    یاد هم باشیم / یاد ِ من باش ..
    یا رفیق من لا رفیق له
    رفیق....
    التماس دعاااااااا
    .
    .
    .
    .
    پاسخ:
    محتاجیمــ بِ دعااااا ..
    گاهی میشه می خوام از خودم دور شوم....انقد برم تا یه ذرم بمونه و بمیره...
    گاهی انقدر دور میشم از خودم که یه جا حس می کنم باید برگردم...
    باید برگردم و بدوم تا به خودم برسم...
    چقدر خوب بود اگر میشد همیشه با خودم باشم
    نه مجبور شم دور شم
    نه مجبور شم برگردم
    من گم شدم
    دعا کنید به حق این شبها تو این شبها پیدا بشم
    پاسخ:
    یه جایی .. یه قسمتی از من .. گم شده ..

    + خروجیش مهمه !
  • نسیمی از بهشت
  • سلام دوست عزیز

    نماز روزه هاتون قبول درگاه حق

    شهادت امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام را به شما و همه ی شیعیان آن حضرت تسلیت عرض می کنیم.

    منتظر حضور گرمتان در وبلاگمان هستیم.

    یاعلی[گل][گل][گل]

    مرابسپار در یادت....
     اگر امشب نگاهت رو به آن بالاست
    ودر رقص دعا قلبت مثل بید می لرزد
     دعایم کن که من محتاج محتاجم..
     یا علی...
  • یکی بود و آن یکی هم بود ...

  • سلام
    .
    .
    .
    طاعات قبول
    باافتخار به مجازستانم دعوتین ...!!


    پاسخ:
    سلآم
    ممنون

    شب قدر شب بیدار شدن است نه بیدار ماندن....!

     

    برای ما خفتگان هم دعا کنید....

    پاسخ:
    خدا نکند خواب بمانیم ...

  • هانیه سادات
  • سلام خواهرم
    چند روز بود بلاگفا نتونستم بیام
    ممنون که به یادمی
    خیلی خوشحال شدم ..

    زیاد دعا میخوامـــــــا
    پاسخ:
    شما زیاده بخواه .. همیشه
    چشمک ..
    یَا أَلْطَفَ مِنْ کُلِّ لَطِیفٍ …
    ای لطیف تر از هر لطیف …
    امشب هم بی چراغ، و با دستانی خالی،
    می آیم تا اعتراف کنم  به تلخیِ گزنده ی روزگارِ سختِ نبودنت …
    می آیم تا در برابر دریایی از لطف، بغضِ این همه بی تو بودن را؛ گریه کنم…
    امشب هم، به نسیمی از لطافت نگاهت دل خوشم کن… که سخت محتاجم به مُهرِ تائیدی از مِهر نگاهت …
    دعا بفرمایید...
    یا علی...

    پاسخ:
    دلت آباد رفیق ..
    زیبا بود
    ایمان بیاورید به خدایی که به پیچک فرمود : “نرده را زیبا کن”

    محتاج دعا
    پاسخ:
    سلآم . خوش اومدین ب کلبه ی درویشی ما ..
  • دلتنگ شقایق
  • سلام به روزم.به ما هم یه سری بزنید.یا علی
    التماس دعا
  • دختر خونده بابا حسین(ع)
  • امروز جمعـــــه است ..!


    حضرت مهدی (عج):

     اگر شیعیان ما - که خداوند آن‌ها را به طاعت و بندگی خویش موفق بدارد - در

    وفای به عهد و پیمان الهی اتحاد و اتفاق می‌داشتند و عهد و پیمان را محترم

    می‌شمردند، سعادت دیدار ما به تأخیر نمی‌افتاد و زودتر به سعادت دیدار ما

    نائل می‌شدند. (الإحتجاج للطبرسی، ج 2، ص 499) ..

  • בפֿــتــَر ِ شبــــ☪ . . .
  • چه خوب میشد اگر میشد . .
    که از خودم فرار کنم . .
    بروم برسم به خود ِ خودم . .  ک در اغوش خدا منتظرم است !
    برای جا مانده ها همیشه و نه فقط شب قدر . .  دعا کنید / / /
    پاسخ:
    بیادت بودم ..
    برای شب ِ قدر که نه ! همیشه ..
  • جوان انقلابی
  • قابل نبوده ام که کند دعوتم کسی
    مولا کریم بود که بی دعوت آمدم...
    اه کاش می شد که رفت و رفت و رفت یه وقت روتو برگردونی ببینی خیلی دور شدی و راه برگشت نداری
    ای کاش برم و دیگه برنگردم،انقدر برم تا سر حد مرگ
    خسته شدم....
    قشنگ بود...
    توی این روزای آخری التماس دعا...

    _______________________________
    سلام عزیزم
    دلم بسی تنگولیده بووود...:(


    ++راستی پیغامتم رساندن خانوم:دی
    فک نمیکردم اصن یادت باشع هااااا بوس بوس
    پاسخ:
    سلآم .. خوش اومدی اینورا ..

    بله دیگه ! پل ِ ارتباطی تو که میبندی، مجبور میشیم پیغام بفرستیم !

    منو فراموشی ؟؟!! محالــ ه :)
  • هانیه سادات
  • این بار خدایا !

    مرا غُل و زنجیر کن !

    او که با یک قل اعوذ به تــــــو نیست میشود ...

    +

    نشد که زودتر خدمت برسیم برای التماس دعا

    این یکی دو شب باقیمانده دعا بفرمایید ...
    پاسخ:
    قبل تر هم نبودیم .. این یکی دو شب اما چشم .. ب شرط ِ لیاقت ..
  • فاطمه سرشار
  • ملاصدرا :

    اصل آن است که ما بتوانیم از خود دور شویم،
    و این تبعیدی‌ست ابدی برای آن کسی که خواهان ِ قربت است ...


    + سلام مه جبین بانو :)

    پاسخ:
    سلآم رفیق ِ شفیق ِ ما ..

    عالی بود ... ممنون.

    می خوامـ از خودمـ بیرون برمـ ..

  • دلتنگ شقایق
  • چقدر زیبا...
    این جمله ای که کنار وبلاگت نوشته ای، خیلی خوب بود
    به دل نشست ... :))
    پاسخ:
    :*
  • خانم چادری
  • گاهی دلم میخاد برم یه جای دورِ دور که هیچکی نباشه...
    و واقعا نیاز دارم یه وقتایی  دور شم از همه چیز و همه کس
  • خارج ازچارچوب
  • پست خیلی خوب بود و عکس واقعن مرتبط باهاش بود چطور نمیدونستید دلیل انتخابشو!
    پاسخ:
    ممنون .. 
    نمی دونم .. اما یه ذره نچسب بود برام .. البته اون موقع که داشتم این پست رو مینوشتم ..
  • تسنیم ،دختری از جنس ِ خاک
  • میخوام یه مدتی تمام گذشتمو پاک کنم...... 
    برم و یه جا
    دور ِ دور
    خودم باشم و خدا....


    نوشته ات بدجور حالمو خوب کرد... 
  • محمد کیوان
  • *هوالسبحان*

    خدایا یادم بده یاد بگیرم یادم باشد یادت باشم ...

    فَاذْکُرُونی‏ أَذْکُرْکُمْ وَ اشْکُرُوا لی‏ وَ لا تَکْفُرُونِ(بقره / 152)

  • ماه ـی کلاهدوز
  • مچکر :) :*
  • ــ ِــلاحُهُ البُکاء
  • نگاه قشنگی بود :)
    سلام علیکم

    نمیدونم مشکل از سیستم منه یا رنگ انتخابی شما ولی واقعن امکان خوندن نوشته ها برام نیست!

    باید عذر بنده رو بپذیرید.

    و یه عذرخواهی دیگه بابت دیر تایید شدن نظرات

    دیگه مشغله کاری و این صوبتا...

    شماببخشید

    تایید نظراتتون جناب مه جبین

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام و رحمة الله ..

    جناب رو برای آقایون بِ کار میبرن دیگه، مگه نه ؟ :دی
    رنگ انتخابی کِ مشکی ه .. جز پی نوشت ها کِ نقره ای ه !! اونم اگِ های لایت بشه حل میشه دیگ!

    خواهش میکنم .. بزرگ وارید .. ممنون
  • سوخته دلان
  • سلام خییلی قشنگ بود
    قشنگ...

    وقتی برایمان سنگ تمام میگذارند...
  • محمد کاظمی نیا
  • سلام.
    بله انشا الله
    سلام...
    عیدتان خجسته...

    پیامبر گرامی اسلام می فرمایند:

     ما من ساعة تمر بابن آدم لم یذکر الله فیها الا حسر علیها یوم القیامة
    ترجمه:
    ساعتی بی ذکر خدای بر آدمی زاد نگذرد مگر روز قیامت بر آن حسرت خورد .
    منبع: کنز العمال ، ج ۱ ، ص ۴۲۴ ، ح۱۸۱۹

    http://zareh.blog.ir

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی