،، یاد/دآشتــ هـآے گـُم شـלه/

_بسم رب مهربانی ها_

تخیل بال پرواز است؛ وحی و الهام هم مےتوانند رحمانے باشد و هم شیطانے؛ خیال هم مےتواند مثل کبوترهاے سفید در آسمان آبے حریت پرواز کند، و هم مےتواند مثل خفاشے سیاه از سقف مغازه تاریک نفس اماره وارونه آویزان شود.

» سید اهل قلم، شهید آوینی

مبارزه با نفس!

شنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۳:۴۸ ب.ظ

یک عدد خواهری داریم،

با اینکه میتوانسته خیلی راحت گوشی ه اپل بخرد،

 اما ترجیح داده است از جی ال ایکس استفاده کند! 

چون ایرانی بود :|


*ای خدااااااا

من نمیتونم اینجوری خوووووب باشم !

ولی خیــــــلی دوس دارم خوووووب باشم ...

  • ۹۳/۰۲/۰۶
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ

نظرات (۱۳)

  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • من آن رود پر آشوبم
    ک سر بر سنگ میکوبم ..

    ب دریا میرسم آیا؟
    نمی دانم .. نمی دانم ..

    ی مقدار حس ذوق مرگی
    آمیخته با کمی عجب و غرور
    و یک هزارم درصد تریپ تواضع

    احساساتی که بهم دست داد:دی
    البته راستشو بخوای خریدن اپل خیلی هم برام راحت نبود:دی
    پاسخ:
    اسیرتمااا :دی
    به قول سید علی آقای قاضی رحمت الله علیه :

    خوش به حال کسی که هر چی چشمش دید دلش نخواست . . .
    پاسخ:
    آره واقعن ..
    باید قاب گرفت این سخن رو ..
    چه خواهر خوبی :)
    پاسخ:
    آره .. خیلی خیلی .. 
    واقعا خیلی سخته عمل کردن به این دستور آقا...مخصوصا اگه خیلی هم پول تو دستت نباشه و دلت بلرزه که نکنه جنسش خوب در نیاد و همه پس اندازت به باد بره!
    پاسخ:
    واقعــــنننن !
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • تمرین میخواد دیگه :)

    هرچی بدیم دست بچه شیطون نفس مون بعداً ی چیز بیشتری میخواد ...
    اعوذُ بالله من نفسی ...
    پاسخ:
    ها والاع!
    منم glx خریدم و خیلی هم راضی ام.تمام وسایل منزل رو هم ایرانی خریدیم.الحمدالله
    پاسخ:
    خدا رو شکر :)
  • اون یکی خواهرت :دی

  • اصن اپل گوشیه ؟!



    می بینی خواهر ...
    اصن ب چشمم نمیاد
    من ک اصن نفس مفس هم ندارم که باش مبارزه کنم :دی
    باس منو پست میکردی :))

    ! :|
    پاسخ:
    :))

    ارادت ویژه داریم ب شمااا :دی

    شما رو باید ب عنوان تنها مجتهد خانم معرفی کرد :دی
    نه گوشی اپل میخوام نه جی ال ایکس
    من خواهر میخوام
    :(
    پاسخ:
    الهی ..

    من 6تااااااا خیلی خویشو دارم ...
  • واقعیت سوسک زده
  • ولی می گویند تشعشاتش از گوشی های دیگر بیشتر است !
    پاسخ:
    نمی دونم والاع ..
  • خانومـِ میمـ
  • .. لایک داشت این پستت :)
    پاسخ:
    لایک یک لغت غیر فارسی ست!


    تشکر دوستم .
    خیلی عالی بود
    پاسخ:
    :)
    کسایی ک
    شناخت دارن و سر در میارن از کارایی های این دست موارد ه مادی
    سلیقه انتخاب هم دارن
    توانایی خریدشم دارن

    ولی ب دلیل مبارزه با نفس دست می کشن از این ها توی انتخاب هاشون خیلی قشنگن.

    قدر خواهرتونو بدونین
    کاش و ان شاالله امثال من هم بتونن توی انتخاب هایی ک توی مسائل مادی دارن اینطور عمل کنن
    پاسخ:
    ان شااااء الله .. 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.