،، یاد/دآشتــ هـآے گـُم شـלه/

_بسم رب مهربانی ها_

تخیل بال پرواز است؛ وحی و الهام هم مےتوانند رحمانے باشد و هم شیطانے؛ خیال هم مےتواند مثل کبوترهاے سفید در آسمان آبے حریت پرواز کند، و هم مےتواند مثل خفاشے سیاه از سقف مغازه تاریک نفس اماره وارونه آویزان شود.

» سید اهل قلم، شهید آوینی

چرا انقدر خوبی خدا ؟

سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۴۰ ق.ظ

امشب وسط حجم امتحان و ارائه های پی در پی، یکهو آمدم اینجا ک چ کنم؟! آلونک خاک گرفته را زیر و رو کنم ک چ شود؟! ک یادم بیفتد قبلن تر ها بیشتر تر با تو حرف میزدم؟! بیش تر تر برایت خط خطی میکردم؟! نمی دانم، شاید هم مثل خیلی وقت های دیگر خواستی خاطرم را از حضور همیشگی ات جمع کنی!! مثل همیشگی هایی ک تو پیش قدم تر بودی!! امروز وقتی میان کوچه عشاق معطر ب بهارنارنج قدم میزدم، یادم افتاد خیلی وقت است ک آرامم،، ک آرامشم را مدیون محبت های توأم،،

امشب خواستی بیایم اینجا ک چ شود؟ ک یادم بیفتد قبلن تر ها ک بغض دار تر بودم بیش تر صدایت میزدم؟ بیش تر با تو حرف میزدم؟ ک از حالای خودم خجالت بکشم؟ ک دوباره دلم برایت تنگ شود؟ ک باز هم پناه بیاورم ب ایوان خانه، زیر آسمان، و تو را صدا کنم؟ تو را گریه کنم؟ ...

.

.

من بی وفا نیستم خدا..

چرا انقدر خوبی خدا؟ ..


دونقطه:

یادگاری

ارائه استراتژیک

امتحان آزمایشگاه مدارمنطقی

امتحان آزمایشگاه پایگاه داده

سال آخر دانشگاه

ترم آخر

تنها، خسته، امیدوار

و بسیااااار دلتنگ...


  • ۹۳/۰۲/۳۰
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ

نظرات (۳۰)

  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • صدای خنده های خدا را میشنوی؟
    .
    .
    .
    دعایت را شنیده
    و ب آنچه محال میپنداری
    میخندد
    .
    زیباست
    به جنون من هم سری بزنید..
    پاسخ:
    تشکر
    ان شاء الله ..
    چرا اینقد خوبی خدا... :(
    پاسخ:
    واقعنی :( ..

    نمی دونید چقده خوشحال شدم این دکمه سایلنت وبلاگو که پیدا کردم : ))

    انشالا ختم به خیر..
    پاسخ:
    :دی .. خب الحمدلله ..

    لینک بزارید .. ما هم ب شما سر بزنیم ..
    این کامنت دقیقا توصیف حال منه!:)
    تموم میشه دانشگاه و دلت برای تک تک روزهاش تنگ میشه دختر. شیرینی هم باید بدی ها.
    پاسخ:
    عزیزی..
    هعی خدا .. همین حالاشم تنگولیده :(
    khoda jon :)
    پاسخ:
    :)
    سلام مه جبین
    من هم یه دفعه هواتو کردم
    همین !

    فک کنم رشته دانشگاهی مون هم مشترکه!!!!
    پاسخ:
    سلام عزیز من
    من شرمنده م ک بهت سر نزدم این مدت :(
  • خانومـِ میمـ
  • .. موفق باشی واقعا .. ان شاءالله بعدش خستگیت در میره .. باور کن
    پاسخ:
    ممنونم مائده جونم ..
    ان شاء الله :*
    یا ایها الذین آمنوا اذکروا الله ذکرا کثیرا و سبحوه بکرة و اصیلا هو الذی یصلی علیکم و ملائکته لیخرجکم من الظلمت الی النور و کان بالمؤمنین رحیما
    .:: ای مؤمنین! خدا رو زیاد یاد کنید و صبح و شب تسبیحش کنید. او کسی هست که خودش و فرشته‌هاش بر شما درود و رحمت می‌فرستن تا شما رو از تاریکی‌ها به سوی روشنایی بیرون بیارن. خدا نسبت به مؤمنین مهربونه (احزاب/42-43)
    پاسخ:
    اوهوم.
    زیبا بود.....
    پاسخ:
    زیبا نگاه شماست خواهرم :)
    :)
    پاسخ:
    :)
  • متولد ماه مهر
  • سلام


    دلم برای اینجا تنگ شده بود :x
    پاسخ:
    سلام خانم گل 😊
  • بے بازگشتــــ ...
  • چقدر خوبه ک آرام هستی تو اوج همین آرامش هاست ک آدم دلش برای اون لحظه های بی قراری تنگ میشه ...
    راستی این درس ها چقدر آشناست؟ شما هم احیانا آی تی هستید؟؟:-):-)
    پاسخ:
    آره دوستم
    آیتی ام 😜
  • وچه لذتی ست درگمنامی.....
  • امشب وسط حجم امتحان و ارائه های پی در پی، یکهو آمدم اینجا ک چ کنم؟!
    ک یادم بیفتد قبلن تر ها ک بغض دار تر بودم بیش تر صدایت میزدم؟
    یاداعتکاف بخیر مه جبین............
    روزای خوبی بود..باهم.......
    برای حال دلم دعا کن...........................
    پاسخ:
    دلم
    همیشه برات 
    تنگ ه..

  • ستاره کاغـذی . . .

  • قرآن بخوان و راه خدا را نشان بده

    توحید را نشان زمین و زمان بده

    قرآن بخوان و با نفس آسمانی ات

    این مرده های روی زمین را تکان بده

    قرآن بخوان و بال مرا از قفس بگیر

    اندازه شعور پرم آسمان بده


    عیدت مبارک خانم ستاره سهیل اینا ..... :دی

    :)

    خــــــــــــــوبــــــی ؟ عـــــایا ؟؟؟؟؟ !
    پاسخ:
    سالانه ک شومایی 😉

    بلی.. خوب می باشم..
    و البت بسیاااار هم شررررمنده😟
  • خارج ازچارچوب
  • همش خاطره میشه...
    پاسخ:
    اوهوم..
  • سراجا منیرا
  • سلام

    امام روح‌الله: پیغمبر (ص) فرمودند کفار را با زنجیر به طرف بهشت می‌کشیم

    http://www.seraj8.ir/?p=4140
    پاسخ:
    سلام
  • جوان انقلابی
  • سلام

    نظر شما چیست؟

    دعوت به مطالعه از وبلاگ حقیر :)

    یاعلی مدد
    پاسخ:
    سلام
    خدا قوت...
    پاسخ:
    سلامت باشی خواهر
    توصیفِ احوالات ه خوبی بود
    الحمدلله

    وفا داشتن ب خدا خیلی قشنگ ه
    پاسخ:
    لبخند
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • چ حس های خوبی
    خوش ب حالت
    ای کاش برای منم الان بود ب جای بهمن امسال :(
    پاسخ:
    عزیزی..
  • دلتنگ شقایق
  • روز جوان بر شما مبارک همسنگر
    پاسخ:
    و بر شما هم :)
  • زائر آسمان ...
  • و خداوند همیشه هم راه ماست..
    چ قدر خوب
    چ قدر نیک
    پاسخ:
    لبخند
    چه حس های خوبی داری آبجی ...
    بلاگتو خیلی دوس دارم حسای خوب و مختلفی توش پیدا میکنم .
    نوشته هات خیلی خوبن ... خوش به حالت ...
    خوش به حال دوستای نزدیکت که هستی پیششون ...
    حرف زدن باهات به خاطر درک زیادت آدمو اروم میکنه ! تجربه کردم که عرض میکنم ...
    :):*
    + بعد مدتها درس خواندن و تلاش بیسیار برگشتم ...
    پاسخ:
    سلام اسرای عزیزم
    شما ب من لطف داری و این بدیهی ه
    خوووش برگشتی جانکم..
  • باب الحسین
  • ک آرامشم را مدیون محبت های توأم،،

    پاسخ:
    :)
  • واقعیت سوسک زده
  • تمام میشه و بعدش شروع میشه دوباره !
    resume !
    پاسخ:
    لبخند کاش همراهش باشه :)
  • دلتنگ شقایق
  • سلام
    میلاد اربابمون مبارک
    پاسخ:
    سلام
    بر شما هم مبارک :)
  • آهسته عاشق می شوم
  • شعر هایم
    همه ناتمامند
    آخر
    در انتظارند تا "تو" تمامشان کنی
    ای پایان خوش تمام آرزو ها . . .
    .
    .
    .
    اللهم عجل لولیک الفرج [گل]
    پاسخ:
    العجل..

    خدا خیلی بزرگه.حکمت های بزرگ و عجیبی هم داره...
    دلم واسه حرم امام رضا تنگه
    وقتی میام اینجا اینقد دلتنگیم شدید تر میشه که نفسم بند میاد.
    چون قبلنا همیشه میومدم وبلاگت،اونوقتا تابستون بود دوبار پشت سرهم با مامانم رفتیم مشهد
    واسه همینم وقتی میام وبلاگت یاد اون روزا میفتم!
    ^_^ میبینی چه دیوونم؟؟؟
    پاسخ:
    عزییییزم
    نگاه مهربانت الهی گره بخورد ب نگاه حضرت
    هر چ زودتر ان شاء الله
    .
    .
    عرض ارادت هم داریم البت خدمت لطف بیکرانه شما
    بابت پست اخیر خانه ی محبتت
    سپاس
    انشاالله :)
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.