،، یاد/دآشتــ هـآے گـُم شـלه/

_بسم رب مهربانی ها_

تخیل بال پرواز است؛ وحی و الهام هم مےتوانند رحمانے باشد و هم شیطانے؛ خیال هم مےتواند مثل کبوترهاے سفید در آسمان آبے حریت پرواز کند، و هم مےتواند مثل خفاشے سیاه از سقف مغازه تاریک نفس اماره وارونه آویزان شود.

» سید اهل قلم، شهید آوینی


از داشته هایت آن طوری تعریف نکن
آن طوری نشان نده، آن طوری جلوه نکن!
ک موجب حسرت و آه 
در دل کسی شود..
.
.

برگ گل

.
.
خدایا
قسم ب لطافت و ظرافت خلقتت
قسم ب بزرگی و حکمتت
تمام داشته ها و نداشته هایم
از آن توست؛
مرا ب آنها امتحان مکن..
photo by mahjabin*
عنوان: آیه 28 سوره انفال

گلایه نوشت: چرا نظراتمان در خانه های بلاگفایی ثبت نمی شود؟! شرمنده ی همسایگانمان شدیم!
  • ۹۳/۰۴/۱۱
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ

نظرات (۱۱)

تمام دار و ندارم نگاه توست. . .
سلام
قطره های شبنم روی برگ ها واقعا زیباست :)
پاسخ:
سلام
بارونه..
  • واقعیت سوسک زده
  • یکی دیگر از بلاگی ها هم دچار این مشکل شده بود، گویا خود مدیریت بلاگفا بعضی ها را برده توی لیست سیاهش !

    من الان قسمت کامنتها را دیدم ، کمرنگ است معلوم نیست ....
    پاسخ:
    پاراگراف دوم را نگرفته ایم چ فرمودید خواهر!
  • واقعیت سوسک زده
  • کامنتدانیتان را عرض می کنم ...
    پاسخ:
    پس چرا من خوب میبینم؟
    کلن رنگ قلم تو کامنتدونی کمرنگ شده؟
    دلمان تنگ شده بود برایت :)
    ...
    پاسخ:
    عزیزی..
    من هم نمی تونستم کامنت بذارم ! دیگه از زندگی خسته شده بودم ، می خواستم وبلاگمو حذف کنم تا اینکه کفش تن تاک خریدم ! الان حتا میتونم بدون تایپ کردن واسه هرکی که اراده میکنم نظر بذارم :))

    ولی خارج از شوخی واسه منم تازه باز شده .. یه چند هفته ای غیرمجازم کرده بودن !!!
    پاسخ:
    یک عدد موجود بامزه پیدا کرده ایم :دی
    ممنون. بامزه بود..
  • سه نقطه ...
  • میخوای اصلا امتحان نکنه ؟
    پاسخ:
    میخوام دل کسی از داشته های من نشکنه...
    برای من هم یک مدت این مشکل پیش اومد
    کامنت میذاشتم میگفت کامنت تبلیغاتی نذار و ...
    بعد آدرس بلاگ رو که برداشتم مشکل حل شد!! با بیان مشکل دارن گویا :)
    پاسخ:
    این یعنی حسادت.. یعنی دشمنی..
  • خارج ازچارچوب
  • من به خودم گرفتم.دوست ندارم موجب آه و حسرت کسی بشم
    پاسخ:
    استغفرلله
    قصدم ب شما یا ب کسی دیگ نبود ..
    با خودم بودم .. تذکر برای خودم بود ..

    این نیت خیلی قشنگ و قابل ستایشه که آدم بخواد طوری زندگی کنه که دل دیگران از داشته هاش نشکنه ...


    از طرفی هم خوبه که ماها (امثال بنده) روی خودمون کار کنیم که از دیدن داشته های دیگران که خودمون نداریم دلمون نشکنه و تسلیم خواست و اراده حضرت حق باشیم
    پاسخ:
    ممنونم ..
    ان شاء الله ک بتونیم و حسرت زندگی ه دیگران رو تو هیچ شرایطی نخوریم ..
    عالی فراتر از بیست
    پاسخ:
    و ما رمیت اذ رمیت ولکن الله رمی..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.