،، یاد/دآشتــ هـآے گـُم شـלه/

_بسم رب مهربانی ها_

تخیل بال پرواز است؛ وحی و الهام هم مےتوانند رحمانے باشد و هم شیطانے؛ خیال هم مےتواند مثل کبوترهاے سفید در آسمان آبے حریت پرواز کند، و هم مےتواند مثل خفاشے سیاه از سقف مغازه تاریک نفس اماره وارونه آویزان شود.

» سید اهل قلم، شهید آوینی


مدام با این مـ.ن مرور میکنم، مدام با این مـ.ن حرف میزنم، مدام برایش چیزهای خوب میخواهم،،
حواسم نیست.. این مـ.ن مادر میخواهد، میخواهد خوب بودن یاد بگیرد.. این مـ.ن بی پناه است، تکیه گاه میخواهد، میخواهد کسی دستش را بگیرد، بلندش کند،، میخواهد روی پاهای خودش بایستد.. محکم باشد، باد و طوفان او را از پا نیندازد.. میخواهد خوب شود تا خوب بخواهد..

photo by mahjabin*

دستم را بگیر، مدت ها بود دستت را گرفته بودم، برای من روزهای خوشی و ناخوشی فرق داشت.. ب خوشی ک رسیدم رهایت کردم و در ناخوشی ها سفت تر گرفتمت..
اینبار شما دستم را بگیر، میدانم هیچ وقت رهایم نمیکنی، شما مادری..


دونقطه:
آمده بودم برای پسرتان بنویسم
برای حضرت صبر، حضرت مهدی عج
نمیدانم چ شد!
قلم سمت شما چرخید..
میخواهی بگویی حواست ب من هست؟
میخواهی شرمنده ام کنی؟
میخواهی آب تر شوم؟

  • ۹۳/۰۴/۱۳
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ

نظرات (۱۵)

  • مردی بنام شقایق ...
  • هرگز نگویمت که بیا دست من بگیر
    عمری گرفته ای و مبادا رها کنی...


    مادر...
    پاسخ:
    چقد خوب بود ... ممنون
    یکی "هست" که جبران همه ی "نیست" هاست

    هست ، برای وقت هایی که یا توان گفتن نداری یا محرمی برای شنیدن

    برای وقت هایی که گم میشی

    اون موقع ها که یه چیزی ته گلو ، نفس کشیدنت رو سخت میکنه

    اون وقتایی که یواشکی اشک میریزی ...
    پاسخ:
    با نگاهی بخر دلم را
    و سر ب راهم کن ..
    ای همه ی هستی من ..
    یازهرا ..
    سلام
    کلیک رنجه می کنین مومن ؟

    این بار با مطالبی با عنوان :
    دلم به دامانت یا رحیم
    کاری کرده ایم ؟؟؟
    نعمت وسوسه شیطان!
    مردم نا مَحرم



    الهم الرزقنا توفیق الشهاده فی امر ظهور مولانا المهدی(عج)
    و توفیق الشفاعة الزهرا (س) فی یوم الحساب


    مارو هم دعا کن مومن
    nishtar.ir
    پاسخ:
    سلام..
    دستانم خالیست
    اما تا بخواهی دلم پر است از تو...
    پاسخ:
    دلم پر است از تو ..
    نگاهم کن
    .
    یا فاطمه الزهرا(س) میخواهم دست دلم را بگیری,دعایش کنی آخه میگویند دعای مادر معجزه میکند.
    التماس دعا
    پاسخ:
    حضرت مادر سلام الله علیها پناه لحظه هایتان ..
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    دعوتید به دیدن رایگان فیلم
    اینجا شهر دیگریست

    راجع به غربت دو روز آخر زندگی امیر المومنین علی (علیه السلام)

    به کارگردانی: احمدرضا گرشاسبی
    با حضور عوامل فیلم و اهل قلم

    اطلاع بیشتر:
    azf06.blog.ir

    بزرگوار می توانید با دوستان و خانواده خود تشریف بیاورید.
    لطفا رسانه باشید و به دوستانتان اطلاع دهید
    پاسخ:
    سلام. سپاس..
  • ڪربـلایے بے نشان
  • مادرجان!
    نمیگویم دستم را بگیر،گرفته ای...!!!
    گویم از لطف رهایم مکن...


    عنوان قشنگیه...خوب بودن است ک مرد میطلبد

    پاسخ:
    ان شاء الله حضرت مادر سلام الله هیچ وقت رهامون نکنن ..
    بزرگوارید..
  • زائر آسمان ...
  • سلام
    شهادت ام المومنین ، حضرت خدیجه سلام علیها تسلیت..
    التماس دعا
    ی
    ا
    ع ل ی
    پاسخ:
    بر شما هم ..
    حاجت روا ان شاء الله
    .
  • زائر آسمان ...
  • الهی حضرت مادر دستتو بگیره خواهر جان
    دست مرا و دست همه را..
    پاسخ:
    ان شاء الله ..
    سایه بان میخواهیم آن هم از نوع مادری ..دست مهربان مادری ..
  • تک نویسی...
  • خیال ....

    تو را کجا می برد؟
    پاسخ:
    متوجه نشدم .. 
    با عرض معذرت !
    نوشته هات عجیب حالــــم خوب میکنه..
    ارامـــــش جالبــــی داره این پیج مجازی...
    پاسخ:
    سلام بر شما.. این نهایت لطف شماست.. سپاسگذارم ..
  • خانم چادری
  • :)
    پاسخ:
    بیشتر بخند..
    لبخند گل زیباست ..
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • آخ گفتی ... :(
    دلتنگشون هستم

    پاسخ:
    میبیننت .. جواب میدن :)
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • خیلی خوب و فوری جواب میدن :(
    مامان ها اصلن طاقت اشک و غم نشسته ته دل بچه شون ندارند
    مادری رو تکمیل کرده اند در حق مان
    پاسخ:
    لبخند
    سلام
    مطالب پیج عالین واقعا خسته نباشید
    اجرتان با خدا،موفق باشید
    پاسخ:
    سلام علیکم ..
    خیلی لطف کردین.. ممنونم :)
    سلامت باشید . همچنین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.