،، یاد/دآشتــ هـآے گـُم شـלه/

_بسم رب مهربانی ها_

تخیل بال پرواز است؛ وحی و الهام هم مےتوانند رحمانے باشد و هم شیطانے؛ خیال هم مےتواند مثل کبوترهاے سفید در آسمان آبے حریت پرواز کند، و هم مےتواند مثل خفاشے سیاه از سقف مغازه تاریک نفس اماره وارونه آویزان شود.

» سید اهل قلم، شهید آوینی

عنوان

پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۴۶ ق.ظ

عبور از کوچه های پر پیچ و خم زندگی

حضور تو را میطلبد

ای خدای بی پناهان..


عنوان:

میخواهی وادارم کنی

برای دلتنگی هایم

اسم انتخاب کنم؟



  • ۹۳/۰۴/۱۹
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ

نظرات (۱۰)

  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • نیایش یعضی از ما آدم ها با خدا
    و درخواست از او برای حضور در زندگیمان
    مانند شیطنت بچه هایی است که در می زنند و فرار می کنند…
    ای خدای بی پناهان...
    پناهِ دلِ بی پناهم شو... :((
    پاسخ:
    یاخدا شکرت
    بسیار زیبا

    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام. محتاجیم ب دعا
    تو همیشه پناهی ... همیشه حاضر


    آن که خیلی وقت ها حضور ندارد منم

    آن که خیلی وقت ها پناهگاه را گم می کند هم منم


    ببند راه این خیلی وقت ها را ...
    پاسخ:
    خدای همیشه حاضر ..
    چ نعمتی بالاتر از این ؟!
    سلام.وبلاگ زیبای داری
    و مطالب خوب.استفاده کردم
    پاسخ:
    سلام .. تشکر
  • علیرضا جزینی
  • سلام . . .
    نماز روزه هاتون قبول . . .
    به روزم با اولین پستم و معرفی . . .
    کلیک رنجه بفرمایید . . .

    ما رو با نظرات سازنده همراهی کنید . . .
    یا علی مدد . . .

    مطلبتون جالب بود.
    پاسخ:
    سلام. تشکر
    دلم تنگ شده بود برای،وبلاگ خوندن....
    قشنگ بود. چند تا متن اخر هم :)
    سلام
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    منم دلم تنگ ه.. اما ..
    هعی..
    چه یهویی دلتنگت شدم مه جبین :)
    پاسخ:
    عزیییییزم.. بس ک مهربونی..
  • گلبرگ دانلود
  • سلام همین حالا قالب بیان خودتونو سفارش دهید!
    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنون . قالب بیانمو خودم میسازم..
  • خانم چادری
  • چه وب دلنشینی
    پاسخ:
    سلام عزیزم.. خوش اومدی..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.