،، یاد/دآشتــ هـآے گـُم شـלه/

_بسم رب مهربانی ها_

تخیل بال پرواز است؛ وحی و الهام هم مےتوانند رحمانے باشد و هم شیطانے؛ خیال هم مےتواند مثل کبوترهاے سفید در آسمان آبے حریت پرواز کند، و هم مےتواند مثل خفاشے سیاه از سقف مغازه تاریک نفس اماره وارونه آویزان شود.

» سید اهل قلم، شهید آوینی

چگونه تو را نمی بینیم ..

يكشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۰۶ ب.ظ

خدای رزاق

خدایی ست ک از ازل روزی داده است ..

روزی خوار

اسمش را با خودش یدک میکشد! کسی ست که روزی میخواهد.. کسی که در "روز" روزی میخورد.. 

روز همان وقتی ست ک ب تو روزی میرسد.. اگر روزی نداشته باشی، روز نداری .. روزت سپری نمیشود..

.

.

پس

چگونه روزهایمان میگذرد

بدون آنکه متوجه روزی باشیم!

ک اگر متوجه بودیم صاحبش را شکر میگفتیم!!

چگونه شب ها با آرامش میخوابیم و فردا روز دوباره پی ه روزی میگردیم ..


چگونه تو را نمی بینیم .. چگونه؟

  • ۹۳/۰۴/۲۲
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ

نظرات (۹)

  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • شکر نعمت
    نعمتت افزون کند ..
  • واقعیت سوسک زده
  • سلام علیکم و رحمه الله و برکاته :)
    پاسخ:
    سلام خدا بر شما ..
    ای که مرا آفریدی و آراستی

    ای که روزیم دادی و پروریدی

    ای که مرا خوراندی و نوشاندی

    ای که پیش خود برده و نزدیکم کردی

    ای که مرا نگهداشته و کفایت کردی

    ای که محافظت و نگهداریم کردی

    ای که به من عزت بخشیدی و توانگرم ساختی

    ای که به من توفیق داده و راهنماییم کردی

    ای که با من انس گرفته و جایم دادی

    ای که مرا بمیرانی و زنده کنی

    ای که ...
    پاسخ:
    منو ببخش..
    چگونه تو را نمی بینم؟
    منی که هیچ نمی بینم...
    پاسخ:
    منی ک چشمانم از توست ..
  • خانومـِ میمـ
  • آخ ..

    چگونه تو را نمی بینیمـ ؟!
    پاسخ:
    هعی..
  • مسعود امجدیان
  • نظرم: روز!
    پاسخ:
    هوم؟
    سلام...طرح ختم۴میلیون صلوات جهت براورده شدن ارزوی همه ی مادران...منتظرتونم...تشریف بیارید[گل]
    پاسخ:
    سلام
    خدایا!
    گفتم خسته ام ، گفتی:لاتقنطوامن رحمة الله(زمر/۵٣)
    گفتم : هیچکس نمیدونه تو دلم چی میگذره ، گفتی : إن الله یحول بین المرءقلبه (إنفال/٢۶)
    گفتم : هیچکسی روندارم ، گفتی : نحن أقرب إلیه لحبل الورید(ق/١۶)
    گفتم : فراموشم نکردی؟ گفتی : فاذکرونی اذکرکم (بقره/١۵٢)
    التماس دعا
    پاسخ:
    ب شرط لیاقت ..
    .
    .
    محتااااجیم ب دعا ..
  • گلبرگ دانلود
  • شب قدر واسه فرج آقا ، جانبازا، بیمارا، شیمیایی ها، طول عمر رهبر، وعاقبت بخیری هممون دعا کنید.یاعلی
    پاسخ:
    علی یارتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.