،، یاد/دآشتــ هـآے گـُم شـלه/

_بسم رب مهربانی ها_

تخیل بال پرواز است؛ وحی و الهام هم مےتوانند رحمانے باشد و هم شیطانے؛ خیال هم مےتواند مثل کبوترهاے سفید در آسمان آبے حریت پرواز کند، و هم مےتواند مثل خفاشے سیاه از سقف مغازه تاریک نفس اماره وارونه آویزان شود.

» سید اهل قلم، شهید آوینی

کمکم کن ..

چهارشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۰۶ ب.ظ

خیلی چیزا اینجاست ک نمیتونم رهاش کنم ..



دونقطه:
1: عنوان عوض شد!

2: فک کنم از امروز میتونم ب دوستای وبلاگیم سر بزنم،

خوشالم :)




  • ۹۳/۰۵/۲۹
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ

نظرات (۱۳)

امسال که راهی ه راهیان نور شدم، از دوکوهه با حاج احمد*2 عهد دوستی بستم، همانجا تو را هم یادم بود؛ برای حاجی از تو گفتم، گفتم یکسال پیش با هم دوست شدیم،، ب حاجی گفتم: امسال قول میدهم یادم باشد که تو حواست ب من هست _ب حاجی میگفتم_ گفتم یادم باشد که میبینی ام، و من دوست ندارم دوستم ببیند دل مشغولی هایم کوچک اند، دوست دارم دوستم ب من افتخار کن

آسد آقا! کمکم کن، کمکم کن که من هم بنویسم، مفید بنویسم! مثل تو، مثل چمران،، مثل همه ی آن هایی که راه بلدند، کمکم کن،،

خیلی چیزا اینجاست ک نمیتونم رهاش کنم .



پاسخ:
عالی بود
ممنونم ک ...

عنوان عوض شد :)
پس سر بزن
:دی
پاسخ:
چششششمم :**
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • لبخند
    پاسخ:
    لبخندتر 
  • خارج ازچارچوب
  • پس سر بزنید :)
    پاسخ:
    همیشه از اول لیست همسایه ها شروع میکردم بعد وسطاش دیگ ب تهش نمیرسید .. این دفه از آخر لیست همسایه ها شروع کردم .. ان شاااااء الله ب اولش میرسم ..
    لبخند خوشالی و همراهی با دوستان وبلاگی..
    سلام اگه دوست داشتید به وبلاگ من هم سر بزنید
    پاسخ:
    سلام خدا بر شما ..
  • خانومـِ میمـ
  • عزیزمـ بالاخره پایان نامه تمومـ شد؟!

    به سلامتی :)
    پاسخ:
    بلهههههه :)
    آیکون ذوق و خوشالی و پریدن رو هوا :دی
    سلام خدا قوت
    مطالب وبلاگ تون زیباست.
    دوست داشتی به ما هم سر بزن
    منتظرم حضور سبزتانم.
    یا علی.
    پاسخ:
    سلام خدا بر شما و تشکر از لطف شما ..
    میلاد مظهر عصمت و نجابت، حضرت فاطمه معصومه(س)
    و روز دختر بر تمام دختران عفیف ایران زمین مبارک باد . .
    پاسخ:
    ممنووونم ..
    بر شما هم دهه کرامت مبارک ..
  • مردی بنام شقایق ...
  • طرف رفته دکتر گفته بود بدنم میخاره

    دکتر گفته بود خب بخارون!

    +
    خب شمام رهاش نکنین!
    توکل بر خدا
    پاسخ:
    خدا
    خدا
    خدا
    .
    .
    .
    سلام
    وبلاگ به وبلاگ رسیدم به شما...
    خونه ی جدیدمو تازه راه انداختم...
    خوشحال میشم سر بزنید...
    با اجازه به دوستان وبلاگیم پیوستید...
    التماس دعا
    یا علی
    پاسخ:
    سلام خدا بر شما
    الحمدلله
    پاسخ:
    لبخند
  • کربلایی بی نشان
  • سلام رفیق
    من نیز خوشحالم ک سر زدی:)
    پاسخ:
    سلام.. وظیفه ست :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.