،، یاد/دآشتــ هـآے گـُم شـלه/

_بسم رب مهربانی ها_

تخیل بال پرواز است؛ وحی و الهام هم مےتوانند رحمانے باشد و هم شیطانے؛ خیال هم مےتواند مثل کبوترهاے سفید در آسمان آبے حریت پرواز کند، و هم مےتواند مثل خفاشے سیاه از سقف مغازه تاریک نفس اماره وارونه آویزان شود.

» سید اهل قلم، شهید آوینی

دوری و دوستی!!!

جمعه, ۱۶ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۳ ق.ظ

چ کسی می گوید دوری دوستی می آورد؟؟


از اول روزی ک از تو دور شدم، آلونک خوب من! وبلاگ من...

از اول روزی ک از تو دور شدم، دیگر نشد ب سراغت بیایم.. ینی آمدم اما ننوشتم.....

می دانی! هرگاه دلم برایت تنگ تر شد، آمدم سری زدم، آهی کشیدم و رفتم..


بیا و خودت شروع کن دوستی ه دوباره ی من با تو را!

بیا و این من را از درون به سمت خودت بکش..

دلم

باز هم

نوشتن خواست!

  • ۹۵/۰۷/۱۶
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ

نظرات (۱)

  • د‌ل‌باخته ..
  • اگر می توانی بمانی، بمان...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.