،، یاد/دآشتــ هـآے گـُم شـלه/

_بسم رب مهربانی ها_

تخیل بال پرواز است؛ وحی و الهام هم مےتوانند رحمانے باشد و هم شیطانے؛ خیال هم مےتواند مثل کبوترهاے سفید در آسمان آبے حریت پرواز کند، و هم مےتواند مثل خفاشے سیاه از سقف مغازه تاریک نفس اماره وارونه آویزان شود.

» سید اهل قلم، شهید آوینی

مَن زارَها فَلَهُ الجَنَّة ،،

يكشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۱۹ ق.ظ

معصومیتِ پنهانی ه دخترکی خیره سر، دست انداخته بِ دامن ه مهربانی های شما،،

با چشمانی کِ همه ی حجمـِ اشک را سفت نگه می دارد تا بِ گونه هایش مجال ه پناه دادن ه قطره های درشت ه سنگین از درد را ندهد،، کِ نکند پدر نگران ه دل آشوب بودن ه دخترک شود،، کِ نشود از لرزش ه لبان ه مایل بِ سرخ ه دخترک، بغض ه مادر هم بشکند،،

دخترکِ خیره سر، همچنان مات می ماند بِ قابِ تصویرِ پخش ِ زنده صدا و سیما/!/،، در دلش زمزمه می کند:

" السّلامـ علیکِ یا فاطمه ی معصومه  ،، "

با نفسِ عمیقی کِ می کِشد، همه ی بغض را یکجا قورت می دهد و دوباره غرق می شود در تنهایی های پر از یادِ شما،،



فاطمه ی معصومه

 

مهمـِ روز/باتأخیر/:

* آسمان وقفِ نگاهت دختر،  روزَت مبارک {گل}

 

کاملن بی ربط:

* از وقتی دایی پدرم مرحوم شدن(دو هفته پیش)

مدام از خودم می پرسم،  اندازه أت چقدر است؟

چقدر توانستی لبخندِ آقا را برای خودت، جمع کنی؟

کِ اگر فرشته ی خدا عزرائیل آمد سراغت،

هول نکنی!، مِن مِن نکنی!

یک وقتایی هم کز میکنم گوشه ای و با خودم میگویم:

اگر بمیرم، کسی هست از نبودنَم، گریه کند؟!

اصلن توانستم بِ دیگران /محبت/ هدیه کنم؟!

اصلن برای کسی مهم هستم؟! ..

تهه همه ی فکرهایَم بِ جاهای خوب تری نمیرسد!

آنوقت آرام میگویم:"خدایا! هدایتَم کن"



 

  • ۹۲/۰۶/۱۷
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ

نظرات (۵۴)

  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • با سعد که مینشستے گل ِ حرف هایش همین بود
    خیلے از این اتفاق خوشحال بود
    با افتخار مے گفت :
    روزے از امام رضا علیه السلام درمورد ثواب زیارت خواهر بزرگوارشان پرسیدم
    ایشان فرمودند :
    ≺≺ مَن زارَها فَلَهُ الجَنَّة ≻≻
    √کسے که او را زیارت کند بهشت از آن اوست
    ...
    خانم جان ! سرتان سلامت
    √شما یادگار آن آقایے هستید کہ فداے شما مے شد

    ┘◄
    پدرش گفت : فَداها اَبوُها
    فداے شما بشویم بانو (!)
    برادر ِ بزرگوارتان طلب شفاعت از شما را بہ ما آموختہ اند
    در زیارتنامہ تان(!)
    آنجا کہ میگوئیم :
    ≺≺ یافاطِمَة اِشفَعی لَنا فی الجَنَّة ≻≻

    سلام
    آخ آخ گفتی... این متن خود منم :( دیروز از پشت تی وی سلام دادم به بانو :(

    برای پ.ن: گاه می اندیشم خبر مرگ مرا با تو چه کس می گوید...
    پاسخ:
    سلآم .

    » آن زمان کِ خبر مرگ مرا، از کسی میشنوی، روی تو را کاشکی میدیدم،، شانه بالازدنت را، -بی قید - و تکان دادن دستت کِ، - مهم نیست زیاد - و تکان دادن سر را کِ -عجیب! عاقبت مرد؟ -افسوس! ،، کاشکی میدیدم،،
    من با خود می گویم، چ کسی باور کرد، جنگل جان مرا ، آتش عشق تو خاکستر کرد /؟/


  • جشنواره وبلاگ نویسی واجب فراموش شده
  • جشنواره وبلاگ نویسی واجب فراموش شده ( با موضوع امر به معروف و نهی از منکرو... ) به همراه اهدا 10 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به نفرات برگزیده – آخرین مهلت ثبت نام 25/7/92- جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وبسیات sjavan.irمراجعه نمایید.

    پاسخ:
    سلآم و سپاس ..
    ان شاء الله :)
    سلام
    عیدت پربرکت بانو...
    پاسخ:
    سلآم و ارادت :)
    ممنون ..
    روزتون مبارک :)
    لبخند رضایت بانو نصیبتون ...
    پاسخ:
    تشکرات ه وافر ..
    دلت آروم و پراجابت ..
  • بے بازگشتــــ ...
  • خدایا هدایتم کن ...
    پاسخ:
    » آمین
    .
    سلام
    کاش می شد می رفتم زیارت امام رضا(ع).متاسفانه فعلا امکانشو ندارم.منم دلم هواشو کرده.
    پاسخ:
    » کاشکی بازم تو حرم،،،

    سلآم .
    .. آن دخترک شما بودین آیا ؟!

    .. روز شمامـ مبارکا خواهر جان ! =)


    پاسخ:
    » چ فرقی میکند رفیق ؟

    میسی :)
    من همه بهشت ها رو واسه خودم میخوام خداا ،
    قدِّم رو اندازه ی یه زیارتِ بی بی بلند می کنی ؟!

     ...

    واسه مه جبین همه میخوام خدا ...
    پاسخ:
    الهی ..
    منم قد ِ بلند تا آسمون ه کرامت ه بی بی میخوام :)
  • الهه (ایاک نستعین)
  • با نفس ه عمیقی کِ می کِشد، همه ی بغض را یکجا قورت می دهد و دوباره غرق می شود در تنهایی های پر از یادِ شما،،


    پاسخ:
    اوهوم ..
    تو آمدی که سکوت زمین شکسته شود...
    پاسخ:
    و زمین بِ خودش ببالد ،،
    چار سال است که مقیم این حرم شده ایم و هم کربلا هدیه مان داد و هم چندین بار زیارت برادر عزیزتر از جانش را

    یا کریمه اهل ببیت(س)
    پاسخ:
    بالاخره خواهر سلطان رضاست / علیه السلام /..
    دست کمی از برادرش ندارد کِ ..

    :)
  • *** رک و راست ***
  • السلام علیک یا فاطمة المعصومة
    اشفعی لی فی الجنة

    یاعلی
    پاسخ:
    علی یارتون .
    سلام . نی نما به سایت تبدیل شد و زین پس آدرس ما این خواهد بود : ney-nama.ir
    آدرس نی نما را در لینک هایتان تغییر بدهید . با تشکر
    حاء . الف
    پاسخ:
    سلآم .
    سلام
    عبارات زیبایی بود.
    با مطالبی پذیرای شما هستم.
    یا علی
    پاسخ:
    سلآم . تشکر .
    سلام آبجی جونی
    روزت و عید میلادت مبارک
    با تاخیر...
    نبودم! بد گرفتارم!!
    خیلی بدعا
    پاسخ:
    سلآم عزیزم .. میسی :)

    » چشمـ ، دلت آروم :)
  • امیرابوالفضل علوی
  • سلام
    لینک شدید
    یا علی
    پاسخ:
    سلآم . لطف داشتید ..
    سلام عزیز دلم 

    روزتون مبارک و همچنین ایام کرامت ... 

    من از بچگی عادت کردم به حضرت معصومه بگم " خانم " هنوزم همینو میگم . یادش بخیر سال پیش تقریبا هر هفته سه شنبه قم و جمکران بودم . از اتوبان نزدیک عوارضی قم دلم پر میزد برای دیدنشون تا وقتی که میرسیدم به محل کشیدن منوریل و از دور کنار رودخانه کم کم گنبد زیبایش بعد از پل عابر پیاده پیدا میشد . همون پلی که روش نوشته شده هر کس حضرت فاطمه ی معصومه را زیارت کند بهشت بر او واجب می شود و من جز او چیز دیگری نمی خواستم ... 
    حالا فقط کبوتر دلم را می توانم پرواز دهم تا برسد به کویش و از همان در شماره 17 در خیالم وارد حیاط شوم و زیارت نامه شان را همانجا بخوانم و اذن دخول بگیرم و وارد شوم ... چه روزهایی را با خانم سر کردم . چقدر درد دل برایشان کردم . چقدر سبک میشدم وقت برگشتن ... دلم برای دیدنش پر میزند ... 
    هر چند می گویند که : بعد منزل نبود در سفر روحانی اما این سفر برای من روسیاه وقتی سفر است که خودم در همانجا حضور داشته باشم . قدم هایم سنگ های مرمر ینش را حس کند . هم همه ی جمعیت اطرافم نشانم دهد که پیش که امده ام .بوی عطر فضایش شامه ام را پر کند . و حس کنم دست های مهربانش از فرق سر تا پایم را دست می کشد و مطهرم میکند و چشمهایش نگاهم میکند و من غرق نگاهش می شوم ... چقدر دلم میخواهد که ساکن کویش باشم ...
    دختر دلم را بردی حرم ...
    پاسخ:
    سلآم و ارادتِ خاص ، ممنون :) ..

    :) .. در ِ شماره 17 رو دوس دارم .. خودمم از همون در وارد میشم :x
    خوش بِ حالتون، بابت ه سه شنبه های هفتگی ه سال ه پیش ..
    این خواستن ه شما برام خواستنی تره :)

    » دل ه هوایی شده ت میشه برام دعا کنه /؟/
    .
    پاسخ:
    ان شاء الله خدمت میرسیم .
    عسی ربی این یهدینی سواء السبیل ...


    .
    .
    خدا رحمتشون کنه خواهر جان
    پاسخ:
    سلآم جانَکَم،، خدا رفتگان ه شما رو هم بیامرزه .
  • واقعیت سوسک زده
  • سلام ، غروبها، صحن امام رضا و باغ چشم دنبال کبوترا گشتن ...
    پاسخ:
    سلآم و رحمت الله ..

    آبجی م میگفت : "مبتلا شده ام!،، مبتلا بِ شبکه های ضریحی کِ از من خیلی دورند و دوست داشتن تان را با خودم همه جا می برم ،، "
    سلام وبلاگ زیبایی داری 
    لطفا این دو وبلاگو رو به پیوندهاتون بیا فزایید 

    abgarm.mihanblog.com
                                      
    www.8beheshtgroup.com
    پاسخ:
    سلآم . 
    هیچ فرقـی نمی کند خواهر جان ! خُ حس فضولـی بود .. شکلش مثل همه ی دختر هایـی بود که دلتنگند ..
    پاسخ:
    » اوهوم، خودِ گریه دارَم بود ..

    ;)
    خدا هدایتت کنه :دی
    پاسخ:
    فک میکنی درست میشم ؟! :دی
    سلام

    کربلا...

    چنان خراب میکند که نتوان ساخت
    و چنان میسازد که نتوان خراب کرد...

    ان شاالله سالی چند بار نصیبتون/نصیبمون/نصیبشون

    یاعلی

    ها راستی خوش اومدین :)
    پاسخ:
    سلآم ..

    » من لینکِ تون کردم /بااجازه البت!/

    ممنون :)
    همیشه فک میکردم /خانم/ هستین :| ،، وقتی واردِ وبِ تون شدم فهمیدم کِ داستان ه عکسِ !
    :دی

    خلاصه با عرض پوزش !
    چه دست خطِ متفاوتی...

    به دلمان نشست...

    موفق باشید
    پاسخ:
    سلآم و ارادت ..

    لطف دارید .. ممنون و مؤید باشید :)
  • متولد ماه مهر
  • سلام

    دلم هوایی شد

    کاش الان مشهد بودیـــم ...
    پاسخ:
    سلآم ..

    مشهد .. اوهوم :( ..
    عزیز دلم چه عکس خوشگلی:)
    +دهه کرامت مبارکا باشه
    +آجی م.ن عاشق قمم، یعنی دیوانه قمم، گرچه دیگه ذوقم کلانی کور شده نسبت به همه چیز:(   (این درگوشی بود مثلا!)
    یا علی
    پاسخ:
    ممنون .. دنبال ه پیک ه قشنگ تری بودم حتی .. اما انگار قسمت بِ همین بود ..

    اما برعکس ه تو .. من عاشق ه مشهدم ..
    عطر مشهد از گلاب آکنده است ..

    دیوونه وار دوسش دارم :)
    / درِ گوشی بود !)

    علی یارت مهربون :)
    ما دخترای نیلوفری...که بعدا هم بهشت رو میندازن زیر پامون...به به!!! با همین موضوع در تو وبلاگ مون در خدمتتون هستیم...
    پاسخ:
    سلآم دختر نیلوفری ه درحال ه حاضر زمینی :)

    چشم :)
    سلام. بله میشه. بفرستین
    پاسخ:
    سلآم ..

    ممنون :)
    عاقا خ ُ انقد خبیث نباشین !
    پاسخ:
    اصن بِ من خباثت میاد ؟!
    نَ وجدانن .. :|
    :دی
    وجدانن نَ ..
    پاسخ:
    :|
    سلام

    راستش هنوز که هنوزه نفهمیدم زن بودن سخت تره یا مرد بودن!
    شاید هر دوش!

    لذا ترجیح میدم تو همین جایگاهی که هستم (مرد) باشم...

    کسی که پشت و پناه یه خونوادس
    کسی که مایه آرامش خونوادشه
    کسی که سختی میکشه برای آسایش خونوادش
    کسی که شونه هاش برای گریه های دیگرانه و خودش.....

    دعا بفرمایید بتونیم واقعن مرد باشیم نه اسمن

    یاعلی

    (لینک شدید با اجازه/خوشحالم از آشنائیتون)
    پاسخ:
    سلآم ..

    هر جفتش شخته ..

    ان شاء الله .. :)

    ( خیلی ممنونم .. همچنین )
    دلمون رفت حرم با این عکس . . .
    پاسخ:
    خوش بِ حالتون ..
    منتظر دعوت نامه برای زیارت برادر این بانو هستم ...
    دعا ...
    پاسخ:
    بی صبرانه دلتنگِ شم ..

    ه ه ه ..
    روزت مبارک دخترگل
    پاسخ:
    میسی :ایکس
    سلام دوست عزیز
    وبتون بسیار عالی بود از مطالب استفاده کردم
    موفق و سربلند باشید
    خوشحال میشم به ما هم سر بزنید
    پاسخ:
    سلآم .. بزرگوارید ..
  • وبلاگی برای شیعیان



  • سلام

    ممنون بابت حضور شما در "وبلاگی برای شیعیان"



    [گل][گل][گل]
  • وبلاگی برای شیعیان


  • سلام

    ممنون بابت حضور شما در "وبلاگی برای شیعیان"


    به جمع دوستان ما خوش آمدید

    [گل][گل][گل]
    پاسخ:
    سلآم .. خواهش میکنم .
  • ڪربـلایے بے نشان
  • سلام خواهری

    روز گذشته ات مبارک:x

    ببخشید با تاخیر

    پاسخ:
    سلآم عزیزم :) .. ممنون
    سلام
    میزبان کیلیک هایتان هستم با زیارت" سومین حرم اهل بیت ع در ایران"
    یا علی

    پاسخ:
    سلآم ..

    حضرت معصومه بگو کیستی

    فاطمه یا زینب کبری ستی

    پاسخ:
    [گل]
    برایت و برایم و برایمان , " معصومه " بودن آرزو میکنم ....
    پاسخ:
    چ آرزوی قشنگی :)
    کربلا 1000 کیلومتر
    سلام.عیدتون مبارک
    با افتخار لینک شدین.
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلآم .. تشکر .. لطف دارید ..
    سلام

    عکس هواییمون کرد...

    ایام بر شما تبریک 

    ـــــــــــــــــــــــــــــ
    هشت مقدس ....

    پاسخ:
    سلآم ..

  • جوان انقلابی
  • این جا ره امید کسی سد نمی شود

    کس نا امید از حرمت رد نمی شود

    این جا دعا به مرز اجابت رسیده است

    راه دعای اهل دعا سد نمی شود

    مهمان این حریم بهشتی، بهشتی است

    حال کسی که با تو بود بد نمی شود

    بین همه ز رأفت تو صحبت است وکس

    مانند تو به مهر زبانزد نمی شود

    ای انعکاس مهر چنان تو کسی دگر

    آئینه دار خُلق محمدّ نمی شود

    حسرت بَرد کسی که به چندین بهار عمر

    بهر زیارت تو مقیّد نمی شود

    هرکس رسیده است به جائی ز لطف توست

    بی التفات تو که مؤید نمی شود

    بی بهره از ولایت تو روز رستخیز

    مستوجب عنایت ایزد نمی شود

    بسیار رفته است «وفائی» سفر ولی

    جائی دگر به خوبی مشهد نمی شود

    ++++++
    سلام، میلاد حضرت بر شما مبارک. در حریم رضوی دعاگوی شما بودم.
    پاسخ:
    سلآم .. خیلی ممنون .. ان شاء الله کِ دست ه پر برگشتید :)
    عیدتون مبارکـ! .. ایشالا همیشه به خوشـی ..
    پاسخ:
    سلآمت باشی خواهری :)
  • هانیه سادات
  • من که دست بردار نیستم !
    از همین دور
    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
    +
    سلام
    عیدت مبارک
    التماس دعا
    (چرا نظرات رو بستی دختر خوب؟ خوبی؟)
    پاسخ:
    سلآم بلا ..;)

    آخه این روزا سرم خیلی شلوغ بود ..

    ممنون :)
  • تاهمیشه آفتاب
  • غافل مشو شاید نظری شد امشب

    شاید که مبارک سحری شد امشب

    شاید که به خاطر امام هشتم

    از یوسف زهرا خبری شد امشب...


    عیدتون عید ، خیلی التماس دعا[گل]
    پاسخ:
    محتاجیمـ عزیزم :)
    ساقی امشب راحت جان می دهد
    هر چه خواهی از کرم آن میدهد
    گردش چرخ فلک بر کام ماست
     حاجتت شاه خراسان می دهد
    پاسخ:
    :)
    ای حرمت ملجا درماندگان
    دور مران از در و راهم بده

    سلام بانوجان...
    میلاد حضرت آفتاب مبارک دل همیشه عاشقتان باشد انشاءلله...
    نگاه مهربان حضرت را برایتان از خدا میخواهم...

    دلتان لبریز از عیدانه ی نابِ هشتمین امام...

    پاسخ:
    ممنونم عزیزِ جان ..
    تبریکاتِت بِ دلم نشست :)
    دلت روشن و پرامید ..
  • امیرابوالفضل علوی
  • و من گریخته ام و در پی من صیاد ها و فرا رویم دام ها..
    من یقین دارم دستان تو تنها سهم آهو نیست..
    یا ضامن آهو..
    پاسخ:
    یا ضامن ه آهو ..

    ه ه ه ،،
    بگیر از من جهانم را ولی بانو حرم را نه/
    تمام جاده ها آری خیابان ارم را نه...
    ::
    عرض ارادت و تبریک ایام
    پاسخ:
    بزرگوارید ..
    سلام.هر قدرم سرتون شلوغ باشه ما که همسایه هارو ول نمیکنیم.لنک شدین
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلآم .. تشکرات ه وافر .. لطف دارید..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.