،، یاد/دآشتــ هـآے گـُم شـלه/

_بسم رب مهربانی ها_

تخیل بال پرواز است؛ وحی و الهام هم مےتوانند رحمانے باشد و هم شیطانے؛ خیال هم مےتواند مثل کبوترهاے سفید در آسمان آبے حریت پرواز کند، و هم مےتواند مثل خفاشے سیاه از سقف مغازه تاریک نفس اماره وارونه آویزان شود.

» سید اهل قلم، شهید آوینی

ما درِ خانه ی سلطان، سر و سامان داریم،،

دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۵۶ ق.ظ

امام رضاعلیه السلام فرمودند:

هرکس مرا با دوری راه زیارت کند، و از راه دور بِ زیارت من آید، در روز قیامت، در سه جایگاه بِ یاری او خواهم آمد تا او را از ناراحتی های آن حال نجات دهم:

     اول _در آن هنگام کِ نامه ی اعمال از جانب راست و از جانب چپ پخش می شود_

     دوم _در آن هنگام کِ از صراط می گذرد_

     سوم _در آن وقت کِ بِ پای میزانِ عمل می رسد و عمل او را بررسی کرده و می سنجند_

 

 

* از غلامانِ شما هم میتوان دنیا گرفت

من نیازت دارم آقا روز محشر بیشتر

بر تمامِ اهل بیت خویش حساسی ولی

جانِ زهراسلام الله علیها_چون شنیدم کِ بِ مادر بیشتر،،،

امام رضا ع


*  ما درِ خانه ی سلطان، سر و سامان داریم،، هرچه داریم ز آقای خراسان داریم _قاسم نعمتی_

{+}


دلانه ها:

1: میلاد مبارک،،، عیدتان دلآنه، دلتان عیدانه J

2: پیام بَرِ خوبی هاصلی الله علیه و آله :

من أحب ان یلقی الله ضاحکا ستبشر افلیتول علی بن موسی الرضا

_ هر ک دوست دارد خداوند را با لبی خندان و چهره ای شکوفا دیدار کند،

علی بن موسی الرضاعلیه السلام و ولایتَش را بپذیرد _ بحار 360-296


عذر نوشت :

» مشغله های ذهنی، همیشه وقت گیرند،، دغدغه های ناآرامِ دل و روحم را کِ رام کنم! حتمن جوابِ محبت هایتان، پای پست قبلی را میدهم و البت فرصتی فراهم میکنم برای سَر زدن بِ همسایه ها،، بلکه توانسته باشم  /حداقل/ حق ه همسایگی را رعایت کنم..


  • ۹۲/۰۶/۲۵
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ