،، یاد/دآشتــ هـآے گـُم شـלه/

_بسم رب مهربانی ها_

تخیل بال پرواز است؛ وحی و الهام هم مےتوانند رحمانے باشد و هم شیطانے؛ خیال هم مےتواند مثل کبوترهاے سفید در آسمان آبے حریت پرواز کند، و هم مےتواند مثل خفاشے سیاه از سقف مغازه تاریک نفس اماره وارونه آویزان شود.

» سید اهل قلم، شهید آوینی

یک لحظه داغم می‌کشی،، یک دَم بِ باغم می‌کشی،،

پنجشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۲، ۰۶:۵۱ ب.ظ



برای این روزهایی کِ بدونِ /تو/ گذشت،

کنار سجاده ی سبزِ مادربزرگ،

یک دلِ سیر، یک خروار بغض با چاشنی ه اشک !

آرزو کردم،،




* اینکه شما همیشه بِ پیجِ حقیر لطف داشتید! اصلن جای تعجب ندارد،، ممنون بابتِ مهربانی های همیشگی تان،،

اینکه بِ دوستانم سری نمیزنم را بگذارید بِ پای کمبودِ وقتِ ناقابل :| ،، بازهم بخشندگی از شما ..


  • ۹۲/۰۸/۰۹
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ

نظرات (۳۸)

برای روزهایی کِ بدونِ /تو/ گذشت
ای خدا جون ببخش.

پاسخ:
یا ارحم الراحمین ..
یا غفارالذنوب ..
آرزو کردی؟ فکر کردم بغض و اشک داشتی :/
پاسخ:
اوهوم ..

گاهی برات میشه آرزو ..

... گل جامه در از دست تو وی چشم نرگس مست تو         

ای شاخه‌ها آبست تو وی باغ بی‌پایان من

 یک لحظه داغم می کشی یک دم به باغم می کشی   

پیش چراغم می کشی تا وا شود چشمان من ...

پاسخ:
تا وا شود چشمانِ من ..
تا وا شود چشمانِ من
..
کمبود وقت چیز بدیست !
پاسخ:
خیلی بد ..

سر خاروندن خیلی چیزِ خوبی ه .. :|

یادش بخیر
.

عنوان های قشنگی انتخاب می کنید

برای  نوشتن متنِ نظری ک میخواستم بگذارم لازم بود مطمئن می شدم این پست کاملا آسمانی بود یا زمینی-آسمانی.
شاید هم باید برداشت آزاد باشد برای خوانندگان
اما نظرم در هر دو صورت همان عنوان پست قبلی تان است
آیه ای که خیلی دلچسب و تلخ و شیرین و  تذکر آمیز بود

پاسخ:
سلآم .. لطف دارید ..

آیه قبل کِ اصن برا خودم معجزه ست ...
درست زمانی کِ میخواستمش اومد سراغم :)
کنار سجاده سبز مادر بزرگ .. دعا حتما مستجاب میشود ..
پاسخ:
و اگر خدا بخواهد حتمن :)
  • باب الحسین
  • به بعضی "نبود"ها هیچ گاه نمی توان عادت کرد ...

    چیزی شبیه "هرگز" ...
    پاسخ:
    با تمرین و تکرار 
    حتمن میشه ..
    "باید" بشه ..
    یا اله العاصین...........
    پاسخ:
    و خدا پاسخ گفت:
    لبیک، لبیک، لبیک ،،
    ساده بود و دلنشین
    ممنون که امدید و از فتو بلاگم دیدن کردید ..
    پاسخ:
    دلنشین خواندی ..

    خواهش میکنم .. وظیفه ایجاب میکرد عزیزم :)
    کنار لحظه های نورانی ات
    دعا میخواهم...
    پاسخ:
    لایق اگر باشم ..
  • خارج ازچارچوب
  • آدم بعضی وقتا دلش میخواد روز و شب 34 ساعت باشه.
    پاسخ:
    میشه واقعن کِ بشه ؟!

    امروز عاجزانه از خدا خواستم وقتَم برکت داشته باشه ..
    امروز شمال بودم و هوا بسیار خوب و دریا بسیار آرام 
    و من به یادت بودم ... 

    همین .
    پاسخ:
    وااای .. چقد خوب ..

    کاش زودتر میگفتین، ما دعوتِ تون میکردیم ..
    بد میزبان نبودیم ..

    :*
    آرزوهات آسمونیو مستجابـــــــــــ .......
    پاسخ:
    ممنون عزیزم :)

    دلت پرنور و امید ..
  • خانم چادری
  • سلام
    حاجت هات روا :)
    پاسخ:
    سلآم و رحمة الله ..

    دلت پراجابت بانو .. :)
  • سیاه و سفید
  • سلام ...
    خداقوت
    پایدار باشید
    پاسخ:
    سلآم و رحمة الله ..

    تشکر ..
  • زهرا هدایتی
  • خدا قوت ...
    پاسخ:
    ممنون :)

    دل و روحِ تون آباد ..
  • بے بازگشتــــ ...
  • :-|
    قالبتان را دوس میدارم
    پاسخ:
    عزیزم
    قابلی نداره :)
  • از رندانه...
  • الهی که دائم الذکرش شی.....

     

    نفس المهموم لظلمنا تسبیح...

     

    یاعلی

    پاسخ:
    عـزیـزم ...

    عجب حدیثی .. ممنون :)

    علی یارت خواهری ..
  • متولد ماه مهر
  • سلام

    قالبت خیلی قشنگ شده

    مناسب با غم مونه
    التماس دعای زیاد
    پاسخ:
    سلآم عزیز جانم :)

    ممنون ..
    مح ـتاجیمـ ..
    ان شاء الله روزی امسال محرم ما اشک باشه
    اشک برای مظلومیت امام حسین علیه السلام
    اشکی که دل ما رو جلا بده...
    پاسخ:
    ان شاء الله ..

    » اشکی کِ آب و جارو کنه این دلِ غبار گرفته رو ..
    این حلقه ها برای چه زنجیر میشود؟
     این اشکها برای که تبخیر میشود؟
     پیراهن محرم من را بیاورید دارد زمان هیئت من دیر میشود...

    مرگ برامریکا شعارهمیشگی ماست...
    پاسخ:
    چ شعر قشنگی :)

    » بله بله ..
    چه وبلاگت حال و هوای محرم به خودش گرفت
    التماس دعا دوست خوش قلبب من
    پاسخ:
    ممنون عزیزم ..
    محتاجیمـ بِ دعا ..
    :*
    http://bayanbox.ir/id/5812658521851469136?download
    پاسخ:
    ممنون ..

    خیلی ممنون ..

    دلت آباد ..
    اقا التماس دعا
    شدید

    پاسخ:
    چـشششممم ..
    بِ همون دلیل کِ گفتی "شدید" ... منم درگیرش شدم ..
    دعا لطفن آجی ..
    قالبتو عشق است ..
    پاسخ:
    خودتو عشق تر .. :x
    هعی خواهر...پیش این همه اشتباهای بزرگ دیگه کارای کوچیک معنی نداره...خیلی خیلی التماس دعا
    پاسخ:
    نگو مانا ..
    خدا بزرگ تره ..

    محتاجیم عزیزکَم ..
    مضمون نوشته و عکس زیبا هستند و مناسب! ولی اولش که نوشتید: «برای این روزهایی که بدون تو گذشت» بعدش نوشتید «آرزو کردم» یخورده جور در نمیاد. ارتباط برقرار نمیشه. فکر کنم به جای «برای»، «در» بنویسید بهتر بشه. البته به دل‌نوشته خیلی نمیشه اشکال کرد.
    موفق باشید.
    یا حسین
    پاسخ:
    سلآم ..

    ممنون بابتِ دقتِ تون ..
    یه وقتایی آدمی کاری میکنه کِ بعدش شاید ناراحت هم نباشه ..
    من برای روزهایی کِ گذشت .. از خدا بغض و اشک خواستم .. 
    کِ نشه کِ دیگه تکرار شه ..
    روزهای بی خدایی ..

    حالا با این توضیح .. بازم موردی هست ؟!
    اگه هست ! لطفن بگید ..
    تا حالا شنیده اید که معتاد کریض است نه مجرم؟!
    نوه امام و علاقه اش به جلب توجه
    پاسخ:
    :|
    تازه متوجه شدم چی شد! ولی خب اگه بدون توضیح 100بار دیگه هم میخوندم متوجه نمیشدم!! احتمال زیاد اشکال از گیرنده است.
    ممنون از توضیحتون.
    پاسخ:
    خواهش میکنم ..
    اتفاقن این دقتِ تونو نشون میده ..
    ممنون .
    باسلام وخسته نباشید وبلاگ خوبی دارید درضمن باافتخار لینکتون کردم
    پاسخ:
    سلآم ..
    سلآمت باشید ..
    لطف دارید ..
    :*
    پاسخ:
    :*
    حسین جان!
    همه آبادنشینان ز خرابی ترسند
    من خرابت شدم و دم به دم آبادترم...

    التماس دعا

    پاسخ:
    عالی ..

    راستی ..
    پست آخرت نیاز بِ یه کامنت تاپ داره ;)
  • تاهمیشه آفتاب
  • +خیلی هم  قشنگ .../



    قالب جدید هم فوق العادست، التماس دعا خوآهـــری×
    پاسخ:
    ممنون عزیزم .. :)
    قالب جدیدشو ببین :))
    خیلی خوشکله
    پاسخ:
    میسی :)
  • ✿محـرّم زآده!✿
  • سلااااااااام
    عه ببین کی اینجاست.....
    پاسخ:
    سلآم بِ روی ماهت ..

    اما من نشناختمت :( ..
    :)
    لطف دارید شما.
    همش حقیقت بود
    پاسخ:
    همش لطف بود عزیـــــــزم :)

    خوشالم ک دوستمی ..
    ما برگشتیم خواهر
    تشریف بیاورید
    پاسخ:
    خوش برگشتی عزیزم ..

    حتمن و حتمن .. :)
  • ــ ِـلاحُهُ البُکاء
  • سلام آجی

    خیلی قشنگ بود!



    با وقت نداشتن به شدت مبافقم:دی
    پاسخ:
    سلآم سلآم ..

    خیلی قشنگ خوندی ..

    ع
    تو هم .. ؟
    :دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.