،، یاد/دآشتــ هـآے گـُم شـלه/

_بسم رب مهربانی ها_

تخیل بال پرواز است؛ وحی و الهام هم مےتوانند رحمانے باشد و هم شیطانے؛ خیال هم مےتواند مثل کبوترهاے سفید در آسمان آبے حریت پرواز کند، و هم مےتواند مثل خفاشے سیاه از سقف مغازه تاریک نفس اماره وارونه آویزان شود.

» سید اهل قلم، شهید آوینی

سکوت آیا خوب است /؟/

چهارشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۲، ۰۱:۵۴ ب.ظ

1. از وقتی برق چشمانت را، همراه با لبخندِ از سر ذوقت دیدم؛ وقتی حلقه ی پیوند آسمانی أت را با آقا رسولِ طلبه نشانم دادی و میخ ایستادی تا ماچَت کنم،،، از همان وقت تا حالا، خوشحالم :)

بماند کِ مدام لحظه های با تو بودن از جلوی ذهنم عبور می کند، و من بدون اینکه بخواهم خیره می مانمُ، بِ تو فکر میکنم،،

» این هدیه ناچیز من، تقدیم بِ تو فاطمه ی خوبِ من و همسر گرام {+}، دستِ راستِ مبارکت بر سر مجردهای گرامی :|

92.8.12


2. غریبانه گوشه اتاق کز میکنم، و روی زانو هایم جمع می شوم،، حجم بغض برایم سنگین است،، روی نام تو مکث می کنم،، ناخودآگاه اشک دانه ها یاد سرسره بازی شان روی گونه های بخشنده ی رنجورم می افتند و دانه دانه می ریزند،،

بِ تندی صفحات اعمال روزانه أم را ورق می زنم تا نخاله ای کِ مانع شد آن شب از روضه حضرت مسلمع جا بمانم را پیدا کنم،، دستم بِ جایی نمی گیرد،، نامت را تکرار میکنم تا جان بگیرم /یا حسین ع/ ،،

92.8.13

* گرفتارت شدم خانم .. بِ دادم می رسی /؟/

* عکس از پوریا امامی


» پر بیراه هم نگفت، بخوانید،، {+}

» گوارای وجودِتان، دعایی حواله ی دلمان کنید،، {+}{+}

» تا وقتی دشمنِ خداست،، دشمن ماست،، {+}{+}{+}{+}


  • ۹۲/۰۸/۱۵
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ

نظرات (۳۱)

  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • » اینجا اگرش اهل جفا قدر نسنجید ..
    آنجا همه سنجش بِ ترازوی حسین است،،
    1--> قسمت شما بشه بزودی
    2--> خیلی عالی ، .. آفرین.. آفرین..

    بِ تندی صفحات اعمال روزانه أم را ورق می زنم تا نخاله ای کِ مانع شد آن شب از روضه حضرت مسلمع جا بمانم را پیدا کنم،، دستم بِ جایی نمی گیرد،، نامت را تکرار میکنم تا جان بگیرم /یا حسین ع،،
    پاسخ:
    1. ممنون .. همچنین برای شما ..
    2. لطف دارید و بزرگوارید ..
    سلام
    خوشبخت بشن ان شا الله به حق امام حسین(ع).
    فرارسیدن ایام عزاداری مولامون رو بهتون تسلیت می گم.امیدوارم بهترین توشه های معنوی رو این ماه برای خودتون جمع کنید.

    پاسخ:
    سلآم ..
    ممنون ..

    همچنین .. ممنون .. بزرگوارید ..
    عزیزمـ .. چه دوست جونی خوبی !

    میگما مامـ یه دونه از این فاطمه ها داریمـ که داره عروس میشه .. یاد اون افتادمـ :)
    پاسخ:
    قلفونِ شما .. بفرما شما و ما هم دوست شیم :| :دی

    » ع .. بِ سلامتی ..دستش رو سر ما :|
    من که فکر کردم فاطمه خودمونو گفتی...
    ان شاالله خوشبخت بشن/شی(آینده نزدیک)

    استفاده بردیم از پ.ن ها..
    التماس دعا.
    پاسخ:
    فاطمه خودمون کِ دقِ مون داده .. :|
    و همین طور شما عزیزم .. ( :* )

    » خوش بِ حالت پس ..
    محتاجیم بِ دعا برای فرج مولا ..
    پست هات ماشاء الله انقدر پر بارن که آدم نمی دونه چی نظر بذاره :)
    پاسخ:
    ماشاءالله انقد خوب میخونی .. :)
  • ڪربـلایے بے نشان
  • دود این شهر مرا از نفس انداخته است

    به هوای حرم کرببلا محتاجم...:(

    روزیتان کربلا

    پاسخ:
    ممنون ..
    دعای خیلی خوبی بود ..
    جالب بود+
    پاسخ:
    ممنون .
  • همونیم که میدونی:دی
  • اره جالب بود+
    پاسخ:
    :|
  • وچه لذتی ست درگمنامی.....
  • وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای......................
    دلم می خواد بلند داد بزنم.....................
    کاش الان اینجا بودتا تک تک این کلمات رو بلندبلند براش می خوندم.............
    واقعا نمیدونم چی بگم..........
    مثل همیشه.......عااااااااااااااالی بود..............
    خیلی دوست دارم..........خیلی...............
    پاسخ:
    قابل ه جفتِ تونو نداشت ..

    من
    خیلی بیشتر
    دوست دارم ..
    :*
    سلام ...

    یه دنیا تبریک به فاطمه خانوم :)
    و ان شاءلله برایِ خودتون تبریک بگیم ...
    ان شاءلله خوشبخت و عاقبت بخیر بشن.

    ملتمس دعای خیرتون هستیم.
    یاعلی.
    پاسخ:
    سلآم بِ روی ماهت .. بِ دل عزادارت ..

    منم از طرف ایشون و اوشون از شما میتشکرم :| ..
    ممنون خواهری خوب من .. و برای شما :)

    » محتاجیم بِ دعا برای فرج مولا ..
    علی یارت ..
    قسمت خودت خواهری
    نیستی؟؟!!

    لیرغب المؤمن فی لقاء ربه ... عجب رازی در این رمز نهفته است !

     کربلا آمیزه کرب است و بلا ... و بلا افق طلعت شمس اشتیاق است . 

    و آن تشنگی که کربلاییان کشیده اند ، تشنگی راز است. و اگر کربلاییان تا اوج آن تشنگی ـ که می دانی ـ نرسند ، چگونه جانشان سرچشمه رحیق مختوم بهشت شود؟

    خیلی ماروبدعا...



    پاسخ:
    ممنون .. الان هستم ..

    خیلی می دعایمَت .. :|
    تبریک به دوستت... عاقبت بخیر باشن...
    ------------------
    أَلسَّلامُ عَلى مَنْ جَعَلَ اللهُ الشّـِفآءَ  فی تُرْبَتِهِ،
    سلام بر آن کسى که خداوند شفا را در خاکِ قبرِ او قرار داد ،
    بیمار تو را،
    درمانی جز دیدار نیست...
    ح س ی ن عشق منی...
    پاسخ:
    ممنون سپهرای عزیزم ..
  • باب الحسین
  • خوشبخت بشن ان شاءلله به حق همین ایام ...

    گاهی وقتی میخوان یه جایزه ی خیلی خوب بدن ، یه امتحان خیلی سخت می گیرن ...

    ان شاءلله خداوند آنقدر از روضه سیراب تون کنه که مستی ش تا ابد پایدار باشه ...

    التماس دعای فرج + حرم + فدا شدن در روضه ارباب ..
    پاسخ:
    ان شاء الله ..

    بله .. یقیقنن ..
    ممنون :)

    » محتاجیم بِ دعا برای فرج مولا ..
    این چن شبی تو هیئتا.. بِ یاد همه دوستان بودیم ..
  • همونیم که میدونی2:دی
  • کولاک کردی دتری:)

    خواستم بگم اومدم وبلاگت.
    منتطرم تا با اون ذهن و قلم قشنگت متنای جدید بذاری: ).
    التماس دعا.
    پاسخ:
    به به ..
    عزیزی ..

    » اصن قدم رنجه فرمودی .. چشم ..
    محتاجیم بِ دعا برای فرج مولا ..
    قول بده بعدا واسه منم از اینا کاذو ها بدی......
    :دی
    دیشب تو مسجد،ته مچلس یاد این عکس وب لاگت افتادم
    خیلی تاثیرگذاره
    خیلی التماس دعا ماه جبین من :X
    پاسخ:
    چشششمم ..

    لطفِ نگاهته عزیزم .. دیشب پای روضه حضرت سقا، یادت بودم ..
  • بے بازگشتــــ ...
  • تا امشب ک توفیق روضه نداشتم برای امسال :-(
    پاسخ:
    برای دلت صبر آرزو کردم ..
  • خانم چادری
  • خوشبختی ازآنِ شان ان شالله...
    شما هم حاجت روا بشی در این روز ها و شب ها...
    همه ی حاجت های دلت.
    پاسخ:
    ان شاء الله .. و از آن دلِ شما .. :)


    سلام / مبارک دوستتون باشه , و عاقبت بخیر بشن ان شاالله ...

    + خوشحال میشم سر بزنید
    پاسخ:
    سلآم .. ان شاء الله ..

    » بله .. حتمن ..
  • تاهمیشه آفتاب
  • + قشنگ بود خواهری ...


    انشاء الله قسمت خودتون ، خیلی التماس دعا در این شبهای عزیز
    پاسخ:
    » قربانت ..
    مه جبین جان
    نیستید بانو ...
    پاسخ:
    چرا ..
    الان هستم عزیز دلم ..
  • علیــــ ـرضا
  • سلام
    ممنون از وبتون
    قشنگ بود
    به روزم با پادکست افکت و صداهای زیبا
    تبادل لینک ؟
    پاسخ:
    سلآم ..
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام دوست و خواهری

    تازه اومدم اینجا
    این پست 
    کلن خیلی قلم نافذی داری و خدا نگهش داره برات 
    عالی بودن پست هات خواهری جون

    مبارک باشد پیوند آسمانی شان ان شاءالله 
    به حق حضرت زهرا زندگی شون و محبت هاشون پایدار 

    روزی خودتان یک دانه از نوع خوب و صالحش نیز به زودی ها 
    خیلی دوست داشتنی بود تبریکاتت

    و آن قسمت دوم نوشتت ... دلم آتیش گرفت یاد خودم افتادم ... توفیق هایی که از دست رفت 
    عزاداری هات قبول
    التماس دعا 
    زیارت ارباب نصیبت ان شاءالله

    خداقوت
    یاعلی(صلوات برای فرج)

    پاسخ:
    سلآم بِ روی ماهت .. خوش اومدی ..
    » و ما رمیت و اذ رمیت ..

    ممنون عزیزم .. همچنین برای شما :)

    » از شما هم عزاداری ها قبول باشه عزیزم ..


    سلام
    تسلیت و تعزیت باد این ایام
    انشالله ی نوکر آقا اباعبدالله برای شما :)
    پاسخ:
    سلآم بِ دلِ عزادارت ..
    از منم تسلیت ..
    ان شاء الله خواهری .. ممنون .

    هنوز شوق تو بارانی از غزل دارد
    نسیم، یک سبد آیینه در بغل دارد

    خوشا به حال خیالی که در حرم ماندست
    و هرچه خاطره دارد از آن محل دارد

    به یاد چایی شیرین کربلائی ها
    لبم حلاوت احلی من العسل دارد

    چه ساختار قشنگی شکسته است خدا
    درون قالب شش گوشه یک غزل دارد

    بگو چه شد که من اینقدر دوستت دارم
    بگو محبت ما ریشه در ازل دارد

    غلامتان به من آموخت در میانه ی خون
    که روسیاهی ما نیز راه حل دارد

    پاسخ:
    ممنونم عزیز جان بابت شعر زیبا ..
    سلام
    امکان داره لینک وبلاگ منو ،به پیوندهای وبلاگتون اضافه کنید؟
    پاسخ:
    سلآم .. عزاداریاتون قبول باشه ..

    شما تو لینکِ دوستام هستید .. قسمت همسایه ها ...
    » منظورتون اینه کِ بِ پیوند های گوشه سمت راست اضافه کنم ؟
    این شبا التماس دعا ..
    پاسخ:
    حتمن ..
    سلام
    آها الان دیدم.
    ممنون
    پاسخ:
    سلآم
    خواهش میکنم ..

    اگر دوست داشته باشید، قسمت پیوندها هم میزارم ..
    صرفا" بخاطر پرمحتوا بودنِ مطالبِ تون میگم !
    بیچارمون کرد ..
    همه ش خیلی قشنگ بود


    پاسخ:
    همشو خوب خوندید ..
    امیدوارم روزی برسه که زیر پرچم

    اقا امام زمان اقامه عزا کنیم

     و سردسته ی دسته های سینه زنی امام حسین خود اقا باشه.

    درود ها بر شما و قلمتان...

    اجرتان با سید شهدا...
    پاسخ:
    ان شاء الله ..

    ممنون عزیز .. لطف کردید کِ تشریف آوردید ..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی