،، یاد/دآشتــ هـآے گـُم شـלه/

_بسم رب مهربانی ها_

تخیل بال پرواز است؛ وحی و الهام هم مےتوانند رحمانے باشد و هم شیطانے؛ خیال هم مےتواند مثل کبوترهاے سفید در آسمان آبے حریت پرواز کند، و هم مےتواند مثل خفاشے سیاه از سقف مغازه تاریک نفس اماره وارونه آویزان شود.

» سید اهل قلم، شهید آوینی

چنان به دامـِ تو, الفت گرفت مرغ ِدلم ..

پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۲، ۰۵:۰۱ ب.ظ


بشنو از نی، چون حکایت میکند

از جدایی ها، شکایت میکند ..

 

ضامن آهو

* در قاب چشمانم، تصویر های یادگاری زیادی از تو دارم..

تویی که ندیده أم گدا نواز تر از خودت را ..


* از دوست داشتی هام {+}،{+}
* در آن نفس که بمیرم، در آرزوی تو باشم {+}
* سخن ِعشق : « اِذَا نَزَلَتْ بِکُمْ شَدِیدَةٌ فَاسْتَعِینُوا بِنَا »
 _                               
هر گاه برای شما، پیش آمدِ سختی روی داد، از ما کمک و یاری بجوئید _
* بی ربط : دغدغه که داشته باشی، حتی اگه بیکار هم باشی، بازم وقت کم میاری !


  • ۹۲/۰۴/۲۷
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ

نظرات (۳۸)

  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • کاشکی بازم تو حرم .. با کفترات بپرم ..
    سلام...

    به قول دوستی
    "باز هوای حرمم آرزوست"
    پاسخ:
    سلآم .

    دوست ِ تون گل گفت :)
    __________________

    خواستم تو وب ِ تون نظر بزارم .. منتها پست راجب ماه ِ خدا حق نظر نداشت :)
    چی میشه یه بار دیگه باز بیام پا بوست... که میخوام غرق بشم توی اقیانوست...
    منه ماهی....
    ممنوون:)
    روزی ت...
    پاسخ:
    اگـِ دورم از تو .. تو بــِ من نزدیکی .

    دلمو میبینی .. حتی تو تاریکی ..


    قربونت :)
  • مسافر زمین
  • سلام خواهر.
    نه  فعلا تغییر آدرس نده.
    پاسخ:
    سلام :)
  • خارج ازچارچوب
  • شاه شماد قدان...خسرو شیرین دهنان
    پاسخ:
    که به مژگان شکند قلب همه صف شکنان ..

    :)


    پی نوشت ها در واقع متن نوشت یا اصل نوشت هایی بودند دل نشین
    پاسخ:
    لطف دارید .
  • باب الحسین
  • دلتنگی شما روز و شب و ماه و فصل و سال نمی شناسد ... همیشگی ست آقاجان ...

    هرچه زودتر زیارت حضرت ضامن + کربلا نصیب تون ان شاءلله

    خیلی عالی بود

    التماس دعا
    پاسخ:
    همیشگی  همیشگی ..

    ان شاء الله و هم چنین ..

    خیلی لطف دارید :) .. مح ـتاجیمــ ..
    .. لایق وصل تو که من نیستمـ ..
    انشاءالله نصیبتون ..
    پاسخ:
    اذن بِ یک لحظه نگاهَ م بده ..

    ان شاء الله . ممنون ..
    دغدغه که نداشته‌باشی اما،
    حتا اگر به کاری مشغول باشی، فقط سرِ کار هستی. 
    که فرقی نداری با یک بی‌کار
    پاسخ:
    یه کمی گنگ بود !
    نبود ؟


  • زهره سعادتمند
  • ازت دورم 
    اما دلم روشنه..
    پاسخ:
    حضرت فرمودند :

    اگر میخواهی بدانی رابطه ی من با تو چگونه است، بنگر ببین رابطه ی تو با ما چگونه است.

    + دلتنگِ تَم آقا ..
    سلام مه جبین
    نوای دلت شنیدنیست...
    دلتنگیهامان هم بهم رفته است...
    زیارت بهشت، یک دل سیر خیره شدن به گنبد طلا، نسیم بهشتی، همه و همه نصیب دل پاکت...
    پاسخ:
    سلام :)
    نوای دلمان را شما خوب میخوانی .. خوب میشنوی ..
    ممنون :) .. ان شاء الله ب زودی روزی شما هم ..

    + درست نگاه ِ خیره کننده ی گنبد رو میخوام .. که بازم سیرَم نمیکنه !
  • دومین موج وبلاگی صبر ریحانه‌ها
  • دومین دوره موج صبر ریحانه‌هاست. و دعوت می‌کنیم از تمام کسانی که قلمی در دست دارند و می نویسند و طراحانی که طرح می زنند در زمینه کلی روزه+گرما+حجاب، و موضوعات پیشنهادی:

     

    دختران؛ راه‌کارها، تجربه‌ها و تاثیرگزاری حفظ حجاب

    مادران؛ راه‌کارهای تربیتی حجاب برای فرزندان و تجربه‌های این راه

    همسران؛ من برای حجاب همسر خود چه کرده‌ام؟ (ویژه آقایان)

     

    قالب آثار:

     ادبی؛ مینی‌مال، کوتاه‌ نوشته‌های ادبی، شعر و خاطره

     گرافیک؛ پوستر، اینفوگرافی، تصویرسازی

    منت می‌گذارید که می‌نویسید و وقت می گذارید، و درنهایت از طریق سایت موج به آدرس Reyhaaneha.ir  و یا ایمیل موج به آدرس Reyhaaneha@gmail.com  نهایتا تا عید سعید فطر در اختیار ما قرار دهید.

    پاسخ:
    ان شاء الله ..
    ممنون بابت اطلاع رسانی .
    عجب عکسی ...



    آره عزیزم شاعر شعرها که من نیستم که! نوش جونت
    پاسخ:
    بفرما عکس :دی

    ممنون :) سیده جان ..
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • العفو گـفتـنمـ کـ ه بـ ه جایـے نمے رسد
    ذکــرِ حسین حسینِ مــرا بیشتر کنید

    در مےزنیمــ و هیچکسے وا نمے کند
    پس زودتــر امــامــ رضـــــا را خبـر کنید

    _ هوالعشق_
  • خانم معلم
  • سفره ی افطار خود را پهن کردی در کجا ؟ 
    سامرا یا طوس یا کنج بقیع یا کربلا؟
    لقمه ی نانی بگیر و عاشقت را سیر کن 
    جان من آقا فدای لقمه ای نان شما 



    سلام .... ای کاش میشد هر وقت دلمون هوس زیارت داشت ، چشم هامون رو ببندیم و خودمون رو در صحن وسرای آقا ببینیم ... بچه که بودیم یه سریال خارجی نشون میداد به اسم پیشتازان ِ فضا . میرفتن در یه جایی می ایستادند . کاپتان اون کشتی فضایی اسمش بودن کاپیتان کِرک . یه همه کاره داشت این کاپیتان به اسم اسپاک . موقع جابجایی از فضاپیما به هر جایی که میرسیدن ، داخل اون محوطه میشدن و کاپیتان میگفت : اسپاک انرژی ! بعد منتقل میشدن به همون جا !!...هنوز از بچگی حسرت داشتن یه همچین چیزی رو دارم که بتونه منو سریع منتقل بکنه به جاییکه دوست دارم ... 

    هیعییییییییی اگه میشد چی میشد ...
    پاسخ:
    سلام جانم :)

    من باید یه وقت خصوصی ازتون بگیرم .. کلی ازین خاطرات و کلی از بچگی هاتون برام بگید :)

    اگه میشد که خیلی خوب تر از الان میشد ..
    یه وقتایی با خودم میگم : این دلتنگی ها هم چقد خوبه، حداقل به بهونه ی درز گرفتن ِ دلتنگی، نگا به عکس های یادگاری که با حرم آقا انداختیم میندازیم .. نگا ب گنبدش میندازیم و باز هم سیر نمیشیم .. ولی این دلتنگی ها چقد خوبه ..
  • منتظربهار
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    اَلّلهُمَّ صَلِّ عَلی عَلِیِّ بْنِ مُوسَی الرِّضَا الْمُرْتَضَی
    الْاِمامِ التَّقِیِّ النَّقِیِّ وَ حُجَّتِکَ عَلی مَنْ فَوْقَ الْاَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّری ، اَلصِّدّیقِ الشّهیدِ
    صَلاةً کَثیرَةً تامَّةً زاکِیَةً مُتَواصِلَةً مُتَواتره مترادفه
    کاَفضَل ما صلّیتَ عَلی اَحَدٍ مِن اولیائک.
    پاسخ:
    آخ  .. ب موقع بود ..
    هر روز صبح .. با همین دلخوشم .. ک دستمو بزارم رو سینه مو .. با عشق زمزمه ش کنم ..

  • ن ر گ س از آسمان‌ها

  • دلم پای نوشته‌هات تاب نمیاره...
    پس لطفاً دعوتم نکن.

    توضیح‌ش سختـ‌ه.
    پاسخ:
    سلام .
    از آسمون ها یه نگا بِ ما زمینی ها بنداز رفیق :)


  • متولد ماه مهر
  • دلم هوای مشهــد وکــرد :(

    مه جبیـــن پسورد کلوبــمو گـم کردم ...هیچ جوره هم نمیشه فعالش کنم:(


    پاسخ:
    دلتو میخوام :)

    + إ وااا .. خب هرچی کِ یادته بزن و تست کن، شاید شد !
  • محبوب یار
  • فراق مون داره طولانی میشه ...
    هعییییی
    پاسخ:
    هــــــــااااح .. :(
  • پشت کوهها
  • بح بح
    پاسخ:
    :)

    هیییی ء
    ...
    در آن نفس که بمیرم، در آرزوی تو باشم...

    پاسخ:
    :)
    عمیق بود ..
    هــــعـــی !

    دعامون کن خواهری ..
    سلام
    دعوتید به ختم قرآن دسته جمعی [گل]
    التماس دعا
    سلام
    دعوتید به ختم قرآن دسته جمعی [گل]
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام . ممنون :)
    مح ــتاجیمـ ..
    یه جوری شده که الان یه جورای همه ی زندگیم بند شده به این که میتونم برم یا نه.که رام میدن یا نه.که چی میشه...
    پاسخ:
    که راه ِ ت میدن .. میدن .. میدن .. :‌)

    آقامون مهمون نوازه .. گدا نوازه .. :)
    سلام ممنون از حضورتون.
    امام رضا دلم خواست
    ...
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام .
    محتاجیم .
  • واقعیت سوسک زده
  • که دلت را گره بزنی به حرم و همانجا رهایش کنی و برگردی ...
    پاسخ:
    سال تا سال هم سراغَ ش را نگیری ..

    دل را باید دست ِ صاحب َ ش داد !
    ُسلاممممم مرسی اچی شما چطوری؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    سلام ، چطوریایی ؟

    ما هنوز نفس میکشیم ..

    سلام ِ مارو بِ آقا میرسونی دیگه ؟
  • خانم معلم
  • سلام عزیزم 

    هر وقت خواستی بیا کلی خاطرات بچگی برات تعریف کنم . هر چی یادم رفته اونا رو خوب یادم مونده (((:

    چند روزه بد جور دلم تماشای یه گنبد طلا وسط یه آسمون پراز سیاهی رو خواسته

    دلم تنگ تر شد 
    خدایا سعادت...!
    پاسخ:
    ان شاء الله زودتر ..
    دیدن ِ گنبد طلا .. بوییدن ِ عطر حرم .. بازی با کفترا ...
    ان شاء الله زودتر ..
    چند روزه بد جور دلم تماشای یه گنبد طلا وسط یه آسمون پراز سیاهی رو خواسته

    دلم تنگ تر شد 
    خدایا سعادت...!
  • جوان انقلابی
  • سلام، خانه ی نو مبارک! ببخشید دیر تبریک گفتیم.

    شعر چاووشی هم قشنگ بود، کلا عاشق شعراشم.

    یاریحان
    پاسخ:
    سلام . خواهش میکنم . لطف کردید .
    قابلی نداشت ..
    لینک شدید :)

    ی'حق
    .
    بروزم
    فقط با زبان روزه بخوانید!!

    من کلا وقت کم میارم اما گاهی آرزوی گذشتن بعضی روزها رو دارم..
    روزای سخت
    پاسخ:
    ان شاء الله خدمت میرسیم .
  • دلتنگ شقایق
  • مولای من ؛توی این روزهای گرم تابستان و روزه گرفتن ها؛هتک حرمت به حرم عمه تان زینب بیشتر دلم را می سوزاند...
    پاسخ:
    سوختم ..
    مشنو از نی چون حکایت میکند
    بشنو از دل چون روایت میکند

    مشنو از نی نی نوای بینواست
    بشنو از دل دل حریم کبریاست

    نی چو سوزد تل خاکستر شود
    دل چو سوزد خانـه دلـبر شود
    .
    .
    .
    .
    نی اگر بشکست بی قدر و بهاست
    بشکند گر دل خریدارش خداست

    پاسخ:
    این دفه ای حرف نی حق ه !
    حاجی شدنم پیشکشت، مشهدی ام کن
    من طالب دیدار شما زود به زودم...

    ________
    دل تنگم ....
    پاسخ:
    آخ ..
    گل گفتی ..
    _______________
    دلت درگیر ِ حضرت ِ عشق ..
  • ســـــــــــ رباز
  • السلام علیک یا امام رئوفــــــــ...

    زیبا نوشته دلی بود..

    موفق باشید...

    التماس دعا...

    سلاح نرم...
    پاسخ:
    سلآم . ممنون .
    مح ـتاجیمـ ..

    دستِ خودم که نیست...
    هوایت،
    سرودنیست...
    دو هفته مانده به دیدار
    تحمل ندارم دیگر
    حضرت ِ باران.. ؛(
    پاسخ:
    حضرت ِ باران ..

    :)
  • مهدی پورحسن باقری
  • بسم الله...
    خونه جدید مبارکاااا...


    اینم هدیه ای من باب منزل جدید/

    کبوتر دل های اسمان قم کرده،دل منم امشب هوس سوهان قم کرده،بیمه ی امام رضا شو زندگیتو تضمین کن،یا حضرت معصومه بگو دهنتو شیرین کن

    _________________________

    آرزوست ...

    پاسخ:
    سلآم .. ممنون ..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.