،، یاد/دآشتــ هـآے گـُم شـלه/

_بسم رب مهربانی ها_

تخیل بال پرواز است؛ وحی و الهام هم مےتوانند رحمانے باشد و هم شیطانے؛ خیال هم مےتواند مثل کبوترهاے سفید در آسمان آبے حریت پرواز کند، و هم مےتواند مثل خفاشے سیاه از سقف مغازه تاریک نفس اماره وارونه آویزان شود.

» سید اهل قلم، شهید آوینی

خودم نیَم، ک خودم در شلمچه جا مانده است!

چهارشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۵۲ ق.ظ

 

 

 هیچی؛

راهی شدیم فقط!

.

.

حالا یا خواستیم، یا خواستن

اما

راهی شدیم!

 

 

 

 

دو نقطه:

1: هر از گاهی نگاهی کنیم بِ خودمون، بد هم نیست! 

2: خوبی ک ندیدین از ما، بدی هامونو اما حلال کنید

3: بر حسب وظیفه دعا گوام

4: یاعلی

 

 photo by mahjabin*

  • ۹۲/۱۲/۱۴
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ

نظرات (۲۲)

  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • یارب!

    فهمیده ام
    ب اندازه نگرانی هایم، تورا نشناخته ام ..
  • باب الحسین
  • خوش به حالتون ...

    التماس دعا داریم ...

    سلام برسانید ...
    پاسخ:
    ب شرط لیاقت حتمن :)

    این جا ک کوفه نیست ک از جور کوفیان

    زینب شود پریش و علی خونجگر شود


    این پادگان ، دِژ است ک در قلب شهر خون

    هرلحظه پُر زِ خاطره های خطر شود


    اینجا طلاییه است طلایی تر از طلا

    کز استقامتش همه دنیا خبر شود


    این عرصه خیبر است نمانده است بر زمین

    حرفی ک از دهان خمینی ب در شود



    هم خواستید هم ان شاالله خواستن

    خوش ب حالتون

    دعا کنین اونجا ک منم بتونم بیام امسال رو


    پاسخ:
    ان شاء الله.

  • خانم چادری
  • یا علی
    سلام
    التماس دعا دارم ازتون.
    شدیدا و اورژانسی دعایم کنید
  • واقعیت سوسک زده
  • من دیر رسیدم بگویم التماس دعا ...
    حالا می گویم ریارت قبول ...
    سلام بزرگوار

    سفر خوبی داشته باشید...

    با اون عکس فکه دلمون را عجیب راهی کردین...

    و چه خوب است که دل انسان سبک باشد چون قاصدک و با نسیم الهی پرواز کند..

    پروازتان مبارک...لحظات با برکتی را در کنار آسمانی ها داشته باشید...یاحق
  • مســــافر ســــــــاده دل
  • خوش به سعادتت....
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام خواهری

    التماس دعای شدید
    خوش به سعادتت
  • ستاره کاغذی
  • نمیدونم چرا همش تاریخ رفتنت تو ذهنم همون تاریخ رفتن خودم بود . . .!
    اصن حواسم ب رفتنت نبود .

    دعا کن دوست ..........دعای الهی عظم البلاء......

    + من ک میگویم فقط "خواستن" .


    ++ توقیق زیارت منم ک از دست دادی با توجه ب عدم تداخل تواریخ :| ! بعله
    حالا یا نخواستی یا نخواستم یا... :دی;):* ........

    خیلی ها راهی این مسیر شدن اما فقط شهدا از این مسیر، راهی آسمان شدند...
    ::
    آسمانی بشید إن شاءالله...
    یا زینب
    سلام
    مثل اینکه برای عرض التماس دعا دیر رسیدم....
    امیدوارم دعام کنید...
    خیلی محتاجم....
    فکرکنم دیر رسیدم مه جبین!
    آره؟
    ولی شما که منو دعا میکنی...
    هوم؟
    التماس دعا ...
  • بی کـــــرانه
  • داغ می زند به این دل، 
    داغ!
    داغ ی به سرخیِ غروبِ شلمچه...
    دعا...
  • عطیه علی همتی
  • سلام

    عزیزم...

    خیلی التماس دعا

    سلام
    ان شاءالله سفر پرباری باشه براتون
    التماس دعا...
    من ای صبا 
    ره رفتن 
    به کوی دوست ندانم
    تـــو می روی به سلامت، 
    سلام ما برسانی
  • مهدی پورحسن باقری
  • :)التماس دعا:(
  • خانومـِ میمـ
  • دلمـ برات تنگ شده :(
    حتما خواستن که راهی...
    قبول باشه
    دارم فکر می کنم که جواب شدم:(
    خوش به حالت...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی