،، یاد/دآشتــ هـآے گـُم شـלه/

_بسم رب مهربانی ها_

تخیل بال پرواز است؛ وحی و الهام هم مےتوانند رحمانے باشد و هم شیطانے؛ خیال هم مےتواند مثل کبوترهاے سفید در آسمان آبے حریت پرواز کند، و هم مےتواند مثل خفاشے سیاه از سقف مغازه تاریک نفس اماره وارونه آویزان شود.

» سید اهل قلم، شهید آوینی

اگر ب شدّت اندوهناک شود*

سه شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۱۰ ق.ظ

،،،

،،

ک،،

ک مانده بودم ب زیر آوار زلزله ی نه چندان اخیری ک در جانم افتاده بود،،

ب یاری پرچم سبز اهل بیت، روزنه ی وصل را یافتم و راهی از درون ویران، ب بیرونِ بیکران، ب نهایتِ مطلق، پیدا کردم،،

اکنون مصالح توکل و امید را ب مدد گرفتم تا دیواره های ایمان دلم را محکم کنم؛ غبار سکوت نیز، خانه را خاموش و آرام کرده است، ک ان شاء الله ب برکت ذکر "یازهراس" بادی میوزد و اشکی میریزد و این خانه شسته میشود ..


photo by mahjabin*

ز.ن:

وقت هایی ک آزرده خاطر میشوم

خیلی دوست دارم سکوت کنم

اما،،

  • ۹۳/۰۱/۱۹
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ

نظرات (۸)

  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • عنوان:

    هرکس
    روزنه ای ست ب سوی خداوند
    اگر اندوهناک شود،،
    .
    .
    اگر ب شدّت اندوهناک شود!


    » مصطفا مستور
  • ستاره کاغـذی . . .

  • به قول عزیزم :

    " دارم امید بر این اشک ِ چو باران که دگر برق دولت که برفت از نظرم ، باز آید "
  • ستاره کاغـذی . . .

  • به قول عزیزم :

    " دارم امید بر این اشک ِ چو باران که دگر برق دولت که برفت از نظرم ، باز آید "

    بُلد نشینان این متن خود حرف بسیار دارند : وصل . . امید . . یا زهرا س



    + الان تبلیغ روزنه منم محسوب میشه نع ؟:دی لوگو هم بسااااااز واسششش :((

    ++ هنو نرفتم روزنه . . ستاره تهنا میشه :( گناهــی ...:(

    +++ دووووووست کجا بودی ؟؟؟؟؟؟ :* هرچن بودی .... آما . . .

    ++++ اینجا قبلا یه ادیتور نداشت ؟!! :-؟
    پاسخ:
    بیا بسیار حرفاشو بنویس برام :)


    » آره، چرا را نمیندازیش خب!! 
    لوگو رو قبلن نگفته بودی بهم :(
    هستم .. کمتر ..
    ادیتور؟! نه، اینجا نبود ! :دی
    بعضی وقتا مجبوری تو فضای بغضت بخندی...


    دلت بگیره ولی دلگیری نکنی...


    شاکی بشی ولی شکایت نکنی...


    گریه کنی اما نزاری اشکات پیدا بشن...


    خیلی چیزارو ببینی ولی ندیدش بگیری...


    خیلی ها دلتو بشکنن و تو فقط سکوت کنی....
    پاسخ:
    تو فضای بغضت بخندی ..
    گریه کنی اما اشکات پیدا نشن ..

    » مثل همیشه خوب بود مریمی جونم ..
    عکسه خیلی خوبه.
    پاسخ:
    خوبی از خودتونه !
    امید که خودشان ویران کنند خرابی ها را و بسازند مه جبینی مه جبین!

    سلام مه جبینم :)
    پاسخ:
    سلام بر بانو عتید گرامی :)
    ذکر زهرا احسن الحال من است ...

    + الحمدلله به خوبی حال تان
    پاسخ:
    تشکر ..

    ذکر زهرا ...
    عکسِ عالی بود
    نوشته ات که ++++

    ان شاءالله که خودشون دست بکشن روی سرمون
    پاسخ:
    ممممنوووونم :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.