،، یاد/دآشتــ هـآے گـُم شـלه/

_بسم رب مهربانی ها_

تخیل بال پرواز است؛ وحی و الهام هم مےتوانند رحمانے باشد و هم شیطانے؛ خیال هم مےتواند مثل کبوترهاے سفید در آسمان آبے حریت پرواز کند، و هم مےتواند مثل خفاشے سیاه از سقف مغازه تاریک نفس اماره وارونه آویزان شود.

» سید اهل قلم، شهید آوینی

اینجا را ک خواندم، مشتاق شدم برای زدن این پست! *

چهارشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۲۹ ق.ظ

با خودم میگفتم: اگر کسی بود بدون اینکه از او بخواهم، برایم عکس یادگاری ه هنری بگیرد، خیلی خوب میشد.. مثلن یکهو صدایم بزند و بگوید سیـــــب! و همین شود ماندگارترین شات برای من،، اما نشد،، مع الاسف! اطرافیانمان از دوربین و امثالهم فراری اند...

ب نقل از دوستی: نقطه چین در خواب بیند نقطه چین را شنیده اید؟!


*1 عنوان یعنی اینجا 

*2 پست، اصلاح شد!

  • ۹۳/۰۱/۲۷
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ

نظرات (۱۳)

کاش دوست من بودی
:(
پاسخ:
میای با هم دوست شیم؟!

;)
بله شنیدیم!
پاسخ:
البته اینجا خیلی مصداقش نیست !
برای من یه بار اتفاق افتاده ... داداشم ازم یه عکس گرفت که هنوزم که هنوزه انقد بد افتادم که هر سری می بینیمش میگم پاکش کن :| میگه "حرفشم نزن :D "
:|
اینو گفتم که خیلیم دلت نسوزه :) ;)
ولی کلن خیلی حس خوبیه :)
پاسخ:
اگ نمیگفتی هم دلم نمیسخوت :دال
  • ستاره کاغـذی . . .

  • چن باری از این عکسا ازم گرفتن ... منتها منم ک بیشتر از دیگرون از این دست عکسا میگیرم....!

    + میگم ماهی این نقل ات از من بود ؟! بابا این همه سخنان گهربار دارم اونارو نغل کن خواهر من ! والااااع :دییییییییییییییییییی

    ++ ما ک محض خاطر بعضییییییییییا عسک گذاشتیم تو وبمون ... دیگه فکر چیو میکنی ؟:دی

    پاسخ:
    سلام خواهر
    والاع ما هیچکسی و نداریم از ما عکس بگیرد .. شما بسیااار خوشحال باش . والاع ..

    + هوم؟ آره :دی

    ++ دستت درست .. بی زحمت نظر منم پای همون پست تأیید کن :دی
  • ستاره کاغـذی . . .

  • راااستی میشه نظرمو درباره نوای وب بگم ؟









    برش داار :| ( رو مخه :| )
    پاسخ:
    :|

    پس چرا من انقد دوسش دارم ؟!
    چون بی کلام نیس رو مخه ؟ یا چون مداحی نیس رو مخه ؟!

    برام شفاف سازی کن خواهر !
    سلام
    منتظر نقد ونظرتون هستیم
    پاسخ:
    سلام علیکم
    فرستادیم براتون
    .
    من اما آدم ه همیشه فراری ام از وایسادن توی کادر دوربین ! بخصوص اگه تکی باشه :)

    در ضم ! من اینستاگرام ندارم ، مث شما هم که هنرمند نیستم :)
    در ضم ِ دوم ! گفتی حرف داشتی باهام ! بنده اگرچه کم حرفی می کنم اما گوش کردن از علاقه مندی هامه :))
    پاسخ:
    برعکستم .. 

    اختیار دارین.. ما ک خودمون هنرمند نمیدونیم اما شما خیلی نویسنده ای،، ;)
    عزیزی بسیار .. مزاحمتون میشیم اونم بسیاار :دی
  • ستاره کاغـذی . . .

  • نه کاری ب مداحی بودن و نبودنش ندارم
    اهنگش کلا رو مخه...تنده ب نظرم..
    نظرت ک تاییده شده..
    خو خودت دوسش داری من چی بگم دیه؟

    فقط میتونم بگم زودی عوضش کن :دیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    پاسخ:
    چشم ..
    عکس نگرفتن که طوری نیست حالا

    گاهی حسرت خیلی پیش پا افتاده تر از اینها هم به دل آدم می ماند ... خیلی پیش پا افتاده تر ...
    پاسخ:
    البته این حسرت نیستااا !
    وقتی به چیزی فکر می کنی، آن موضوع مطمئنا به تو نزدیکتر از قبل خواهدشد..

    + خوبه که فقط یه حسه و حسرت نیست : )
    پاسخ:
    چقد آشنا بودید برام !

    معرفی میکردید بهتر بود، نبود؟
  • متولد ماه مهر
  • سلام
    عین فامیلای ما
    انگار دوربین بی جان چیه که ازش میترسن :|

    راستی امروز اومدم وبلاگ ...امروز نظراتتو تایید کردم :) :x
    پاسخ:
    سلااااام :)

    ممنونم خواهر.
    چرا خیلی هم شنیدم ....

    راستی از منم این تیپ عکسا زیاد گرفتن ولی .....

    اصلا خوشم نمیاد :((

    اخه زشت میشدم :(

    همشم مسخره ام میکنن
    پاسخ:
    شما از ما بگیر
    قول میدم خوشال شم :دی
  • خانومـِ میمـ
  • دوست داشتمـ مث اونجا .. یکی باشه که چیلیک چیلیک عکس بگیره :)
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.