،، یاد/دآشتــ هـآے گـُم شـלه/

_بسم رب مهربانی ها_

تخیل بال پرواز است؛ وحی و الهام هم مےتوانند رحمانے باشد و هم شیطانے؛ خیال هم مےتواند مثل کبوترهاے سفید در آسمان آبے حریت پرواز کند، و هم مےتواند مثل خفاشے سیاه از سقف مغازه تاریک نفس اماره وارونه آویزان شود.

» سید اهل قلم، شهید آوینی

اللَّهُمَّ لا تَجعَلهُ آخرَ العَهد ..

شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۲۳ ب.ظ


چقدر خوب بود این شب ها، کِ زیر سایه کلمات بلندمرتبه تو، خودمان را تکاندیم! دوباره متولد شدیم..
چقدر این شب ها راحت تر با تو دل دله کردیم، بغض شکستیم، گونه هایمان سیراب از اشکی شده بود کِ بهانه ی تو را داشت..
چه لحظه های آرامی بود شب های رمضان/!/ وقتی فارغ از غم های سنگین دنیا، تو را زمزمه میکردیم، جوشن ِ کبیر میخواندیم..
با امید صدایت میزدیم یا ستارالعیوب، یا غفارالذنوب.. و تو بِ ما لبخند میزدی، اشتباهتمان را یکی یکی کِ نه! یکجا جدا کردی تا خالص شویم، تا امیدوار بِ خودمان شویم ..

چقدر خوب بود این شب ها، کِ زیر سایه کلمات بلندمرتبه تو، خودمان را تکاندیم! دوباره متولد شدیم.. 
حالا با این دلهای کودکانه کِ با هر تلنگری میشکند، پشتِ دیوارِ بلندِ انتظار، هِی سَرَک میکشیم تا صاحب ِ صبر ببینَدِمان ..
کِ بگوییم: دوستش داریم ..
کِ بگوییم: با تو دوست شدیم ..


دو نقطه :


1: جشن ِ /دوستی با خدا/ مبارک..

دلتان عیدآنه، عیدتان دلآنه :)


2: عید فطر آمد، /اما/ او کِ باید می آمد! نیامد،

گمان کردیم مشکل از ما باشد،

خواستیم این بار ما بیاییم، بیشتر بِ خودمان بیاییم ..

دعا کنید.


3: چند وقتی می شود کِ در این فضای مجازی کمتر بودم،

/خیلی کمتر/

این را صرفا" بِ این خاطر میگویم

کِ بتوانم علت سَر نزدن بِ دوستانم را توجیه کنم!

در برابر لطف ِ بعضی از دوستان خجالت زده ام،

اما سَرِ فرصت جبران محبت میکنم /ان شاء الله/


بی ربط : بخونید +


+ بعد نوشت‌:

متأسفانه بِ طور خیلی اتفاقی و بِ علتِ اشتباهِ خودم، این مطلب حذف شد و مجبور بِ بازنویسی شدم.. بدترش اینجاست کِ حتی نظرات رو هم نتونستم بخونم :(

از دوستانی کِ نظر فرستادن معذرت میخوام ..

  • ۹۲/۰۵/۱۹
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ

نظرات (۱۸)

  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • خیلی بیشتر، دلم برایت تنگ می شود، رمضان !
    :|
    دوباره نظر با ارزشمو مینویسم:|
    دیگه پاک نکنیا؟:{

    میگم که تو قنوتت اهل الکبریاء رو میگفتی یاد من افتادی یا نه؟ دروغ نگی که کل روزه هات مال من میشه!!
    پاسخ:
    : ))
    من که پاکشون نکردم :( .. کار ِ دوستم بود :( .. بِ جون ِ خودم راستشو میگم :( ..

    مممم :|
    میشه فک کنم بعد جواب بدم ؟


    سلام
    خدایی تر شدنتان مبار دلتان!

    ادرکنی یا شهرالله...

    فقط یادش بخیر...


    پاسخ:
    سلآم و ارادت :) .. ممنون .. دلتان آباد رفیق !
    عیبی نداره خواهری..
    حیف یادم نمیاد چی برات نوشته بودم..
    عیدت مبارک
    پاسخ:
    فدای شما ..
    ممنون :) ..
    چقدر خوب بود شب های ماه خدا... :(
    ________________________________
    سلام عزیزم...
    عه من یادم نمیاد چی نوشته بودم خب:دی
    همون قد که تو فراموشی نداری من دارم:دی

    عیدتـــــــــــــم با تاخیر مبارکـــ...
    بوس بوس


    پاسخ:
    سلآم و ایناع ..
    عب نداره باؤ :)

    عیدِ شما هم بیشتر تر ...
    مشتاق ِ دیدار ..
    سلام

    طاعاتت قبول عزیزم :)

    عیدتم دوباره مبارک :دی + چشمک
    پاسخ:
    سلآم و ارادت خاص :)

    عید ِ شما هم بیشتر مبارک ..
  • دلتنگ شقایق
  • سلام وادب
    به روز هستم.خوشحال میشم به ما هم یه سری بزنید.یا علی
    پاسخ:
    سلآم :) .. ان شاء الله .
  • هانیه سادات
  • پَ همون بِه که من نیومدم سخن گهربار بپراکنم !
    والا !

    خوبی ؟

    سلام :D

    دیدی هنوز اسباب کشی نکردم .. :p
    پاسخ:
    : )) .. تو دیوونه ای .. :x
    بله بله .. فقط یه کوچولو نافرمیم ..
    سلآم .

    اوهوم . چرا زودتر تر نمیای ؟
    آخـی!

    راسّی سلامـ و عید شوما نیز خعلی خعلی مبارکـ! البته با تاخیر ..

    پاسخ:
    سلآملیکم :)
    موتوشکرم عزیزکم :)
    قرب یک ماه به میخانه اقامت کردم
    اتفاقن رمضان بود نمی دانستم

    قبول باشد دلانه هایت با خدا :-)
    پاسخ:
    ممنون :)

    ارادت مندیم .
    خودمان را تکاندیم ...
    امان از وقت هایی که تکاندن یک ماهه ی ماه رمضان هم کفایت گرد و غبار روح آدم رو نکنه .... یا امان از نا بلدی ه آدم های غبار گرفته ... ..

    سلام
    اینجا ، یه حس خوب و آرومی به آدم می ده ...
    خوشحالم که پیداش کردم :)
    و ممنون بابت حضورت !
    پاسخ:
    سلآم . لطف داری عزیزم ..
    :)
    خواهش میکنم .. از دوست داشتنه :)
  • متولد ماه مهر
  • سلام
    عیبی نداره بازم برات نظر میذارم :|

    عید گذشتتم مبارک ( یه شاخه گل )


    پاسخ:
    عَ ..
    پس تو هم نظر گذاشته بودی ؟ (چشمک)
    بله عزیزم خانمه 
    پاسخ:
    خیلی هم خوب :)
  • تاهمیشه آفتاب

  • کِ بگوییم: دوستش داریم ..
    کِ بگوییم: با تو دوست شدیم ..


    عیدتون مبارک /
    پاسخ:
    روزهات همیشه عید :)
  • محمد رجا فکری
  • سخت است به مقصد رسیدن در جاده ای که همه در آن ورود ممنوع می روند... شما حزب اللهی ها هم کار سختی می کنید...خدا قوت... به ما هم سر بزن درباره کارها هم نظر بده خوشحال میشم... www.3noghte.com یاعلی(ع)
    پاسخ:
    ان شاء الله .
  • دختران ماه پیشونی
  • سلام
    بعد ماه رمضون اعلامیه ترحیم افرادی رو می دیدم که به دیوارها چسبیده
    با خود می گفتم
    آیا قدرشان نوشته شده بود که رمضان سال بعدی را نخواهند دید
    آیا به پرونده اینها حکم بخشش خورده بود
    ما در این وسط چکاره ایم
    پاسخ:
    سلآم .
    اوهوم . برای منم سوال شده بود اتفاقا" ..
    بیشتر بِ بخشیده شدن ِ شون فکر میکردم .
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • تمام شد مهمانی 30 روزه ای کِ شیرینی گرسنگی  و تشنگی أش، روحِ مان را صیقل داد
    کِ دعای وقتِ افطار، سحر و شب های قدرَش
    اول از همه
    آمدن برای تو بود ..

    مَثَل ِ ما ، مَثَلِ کودکی ست کِ وقتی گم می شود میگوید پدرم گم شده ..
    رمضان آمده بود تا خودمان را پیدا کنیم، وگرنه تو کِ گم نشدی ..

    امروز چندم شوال است،
    ما هنوز
    دنبال ِ ماه میگردیم ..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.