،، یاد/دآشتــ هـآے گـُم شـלه/

_بسم رب مهربانی ها_

تخیل بال پرواز است؛ وحی و الهام هم مےتوانند رحمانے باشد و هم شیطانے؛ خیال هم مےتواند مثل کبوترهاے سفید در آسمان آبے حریت پرواز کند، و هم مےتواند مثل خفاشے سیاه از سقف مغازه تاریک نفس اماره وارونه آویزان شود.

» سید اهل قلم، شهید آوینی

پیامک های دریافتی امشب!

پنجشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۰۱ ب.ظ

1. شب آرزوهاست،

بیا دعا کنیم برای آن کودکی که، در آن سوی پهناور زمین، امشب را گرسنه خواهد خوابید،، و برای آن بیماری که فردایش را کسی امیدوار نیست،،

بیا از خدا بخواهیم رنج های آدمی را بکاهد و آرامش او را بیافزاید..


2. دوباره پنجره های ملکوت، ب بهانه ای دیگر گشوده شد،،

و چه عاشقانه می سراید: أینَ الرجبیون؟ 

چ خدای عاشقی که گناه میخرد و بهشت می فروشد و ناز بنده میکشد..


3. امشب با صلواتی، آمین گوی دعای امام زمان عج باشیم..

  • ۹۳/۰۲/۱۱
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ

نظرات (۱۸)

  • خارج ازچارچوب
  • به من که هیشکی پیامک مربوطه نداد :/
    پاسخ:
    چ جالب!
    همین الان از دم در آلونکتون اومده بودم ..
    پست فرهنگ کتاب خوانی و خوندم.. ..
    قشنگ بود دوست داشتم
    پاسخ:
    :)
    برای من دعا کنید :((

    نه بیماری دارم نه گرسنه ام اما دلم درد میکنه خیلی خیلی خیلی .....

    برام دعا کنید

    کی میدونه خدا براش چه تقدری نوشته
    پاسخ:
    کی میدونه واقعن ؟!!!

    خدایا!
    تو که خیر بنده هاتو میخوای..
    کمک کن کاری نکنیم ک خیر تو از خودمون دور کنیم ..
    .
    .
    آمین
    سلام

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام

  • زائر آسمان ...
  • امشب دعا کردم برای همه کسانی که میشناسمشون و همه ی کسانی که نمیشناسمشون..
    امشب برای همه دعا کردم
    خدایا...
    ی
    ا
    ع ل ی
    پاسخ:
    بسیاااااار لطف فرمودید :)
    خدا پناه دلتان باشد ..
    شب آرزوها رسید..
    امیدوارم آرزوهاتون به خیر و صلاح همه باشه...
    پاسخ:
    سلام
    همچنین :)
  • فدیناه بذبح عظیم
  • سلام . درود
    20سال

    تبعید شد به سامرا

    فقط به جرم نقی و

    هادی بودن!
    شهادت امام هادی(علیه السلام )تسلیت
    دعا بفرمائید...
    پاسخ:
    سلام
    تسلیت.
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • ما که دیشب سیستم پیامکی مون خودش رو زده بود به موش مردگی و هیچی ارسال نمی کرد.ولی خوب پیامی هم نداشتیم .

    امّا پستت بِ دل نشست ...

    واقعاً هم تاوان ِ ش سخت ه ... ناظر به کامنت مریم گلی ... خدا خودش ظرفیت مون رو بالا ببره

    التماس دعا بین مناجات های زلالت
    پاسخ:
    مممنونم عزیزم ..
    چشششم .. ب شرط لیاقت ..
    شما هم .
  • کربلایی بی نشان
  • سلام همسنگر
    با عرض تسلیت شهادت امام هادی علیه السلام، لطفا" حمایت کنید:
    کمپین وبلاگ نویسی امام علی النقی علیه السلام
    http://camp10.ir
    اطلاع رسانی کنید
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    همچنین ..
    چشششمم .

    الهی ان کان قبح الذنب من عبدک فلیحسن العفو من عندک...

    خدایا اگر گناه از من زشت است عفو از تو زیباست...

    سلام
    التماس دعا..
    پاسخ:
    سلام
    محتاااااجیم ..
  • زائر آسمان ...
  • سلام
    شهادت امام هادی تسلیت
    .
    به ماه دعوتید
    .
    ی
    ا
    ع ل ی
    پاسخ:
    سلام
    همچنین ..
    قشنگ بود
    پاسخ:
    آره .. خیلی ..
  • سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
  • بنویس که هرچه نامه دادم نرسید!
    بنویس که یکنفر به دادم نرسید!

    بنویس قرار من و اوهفته بعد!
    این جمعه که هرچه ماندم نرسید!

    آخر شب سرد ما سحر میگردد
    مهدی به میان شیعه برمیگردد

    الهم عجل لولیک الفرج

    پاسخ:
    ان شاء الله..
    جهت کاهش رنج های آدمی و آرامش او ،

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

    آرزومند آرزوی پسر فاطمه (س)ایم ...

    اللهم عجل لولیک الفرج

    + آرزوهایتان برآورده ان شاءلله ...
    پاسخ:
    سلام، تشکر..

    العجل ..
    من هم‌نشین آنم که هم‌نشینم باشد... من مطیع آنم که اطاعتم کند...
    پاسخ:
    :)
    اللهم عجل لولیک الفرج ...

    + گل .
    پاسخ:
    :*
    سلام
    لیله الرغائب به معنای "شب آرزوها نیست" ، چون در هیچ یک از منابع روایی نیومده
    رغائب برگرفته از رغبت است و لیله الرغائب یعنی شبی که در آن میل بنده به مولا بیشتر می شود

    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام
    تشکر 
    .
    سلام وبلاگتون واقعا عالیه[لبخند]به وبلاگ منم تشریف بیارید راستی اگر مایل به تبادل لینک بودید خبر بدید ممنون[لبخند]
    پاسخ:
    سلام
    شما لطف دارید
    .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.