،، یاد/دآشتــ هـآے گـُم شـלه/

_بسم رب مهربانی ها_

تخیل بال پرواز است؛ وحی و الهام هم مےتوانند رحمانے باشد و هم شیطانے؛ خیال هم مےتواند مثل کبوترهاے سفید در آسمان آبے حریت پرواز کند، و هم مےتواند مثل خفاشے سیاه از سقف مغازه تاریک نفس اماره وارونه آویزان شود.

» سید اهل قلم، شهید آوینی

اینجا همیشه برای از تو گفتن واژه کم می آورم..

سه شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۴۱ ق.ظ


دقیقن دو روزی می شود میخواهم از تو بنویسم اما قلم یاریم نمی کند؛

دارم فکر می کنم نکند این ننوشتن ها نشانه دوری مـ.ن از تو باشد!..

برایم خدایی کن؛ من کسی را جز تو ندارم،

حالا ک نه اشک درمان است و نه واژه، محتاج نگاه همیشه مهربان توام..



عکس نوشت:
ان الله لایخلف المیعاد..

حضرت عشق میفرمایند:
تو برای من باش،
تا من برای تو باشم،،

Photo by mahjabin*
  • ۹۳/۰۴/۱۰
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ

نظرات (۶)

  • سراجا منیرا
  • سلام


    ان شاء الله برای شماست

    یا زهرا(س)
    پاسخ:
    سلام. تشکر..
    مَن کانَ ِلله، کانَ اللُه لَه...
    پاسخ:
    لبخند
    خدایا به من بفهمان که تو را رها کردن تباهی محض وجود خودم است.
    راستی خدای خوبم دوستت دارم آنقدر شبانه روز می گویم که عاشق شوم وبا عشق بگویم
    ای ستارالعیوب دلم
    من بنده ای معصیت کار تو را عاشقانه می پرستم و دوستت دارم...
    پاسخ:
    چ متن قشنگی
    تشکر
    .
  • خانومـِ میمـ
  • ان شاءالله نگاه َ ش همیشه به قلمـ َ ت ..
    پاسخ:
    تشکر دوستم.
    فانک باعیننا ...
    پاسخ:
    وَاصْبِرْ لِحُکْمِ رَبِّکَ فَإِنَّکَ بِأَعْیُنِنَا...
    .
    .
    .
    دلخوشم ک نگاهت 
    ازم دور نیست ..
    تا خدا بنده نواز است به خلقش چه نیاز // می کشم ناز یکی تا به همه ناز کنم
    پاسخ:
    اوهوم :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.