،، یاد/دآشتــ هـآے گـُم شـלه/

_بسم رب مهربانی ها_

تخیل بال پرواز است؛ وحی و الهام هم مےتوانند رحمانے باشد و هم شیطانے؛ خیال هم مےتواند مثل کبوترهاے سفید در آسمان آبے حریت پرواز کند، و هم مےتواند مثل خفاشے سیاه از سقف مغازه تاریک نفس اماره وارونه آویزان شود.

» سید اهل قلم، شهید آوینی

یادش بخیر..

شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۱۷ ق.ظ

.

هعی.. هعی.. چقد زمان باعجله میگذره، چقد ما یادمون نمیاد قبلنا حال خوش تری داشتیم، قبلنا ک پاتوق مون همین آلونک های جمع و جور ه خواستنی بود، همین وبلاگا..


هروقت ب وبلاگ نویسی فک میکنماااا! یه جایی کنج دلم میگیره، جمع تر میشه.. مث وقتی ک ب دوران خوش دهه شصتیا فک میکنم، مث وقتی ک ب شب نشینی و هندونه خورون  فامیلامون تو چله تابستون فک میکنم، مث تسبیح شامقصود آقاجون ک خیلی وقته رو طاقچه خاک میخوره، ک هربار با دیدنش داغ نبودن آقاجون رو برام تازه میکنه، مث جمعه های پرخاطره ی خونه ی آقاجون ایناع.. مث خاله بازیامون، معلم بازیامون، فوتبال بازی با جوراب! اونم یباشکی دور از چشم عزیز جون، تو سالن پذیرایی آقاجون ایناع... شن بازی های دوران بچگی تو کوچه، وااای وااای از لی لی نگو ک دلم اشک میریزه.. اشک ه با لبخند..


یاد زنگ تفریح مدرسه، یاد اردو رفتنا با بچه ها و دعوا سر آخرین دونه پفک ... و ... و ... و... یادش بخیر..


دلم میگیره.. :) دلم نوشتن میخواد.. همسایه هام! دلم خوندن تونو میخواد.. و پا ب پای نوشته هاتون! اشک ریختن و خندیدن رو میخواد..


ما چقد رفتیم تو تکنولوژی! ما چقد دور شدیم :) از خودمون! از خوشی های حقیقی مون... من دلم نوشتن میخواد.. خوندن و خونده شدن میخواد :)


...


دونقطه:

حواسم هست ک کتابی ننوشتم! ک ادبیات و حقوق ادبی رو رعایت نکردم.. ک خواستم راحت باشم و راحت بنویسم :) ینی من تونستم بازم بنویسم؟؟؟




  • ۹۴/۰۴/۱۳
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ

نظرات (۵)

  • خانوم میم
  • ... معلومه که میتونی بنویسی
    پاسخ:
    هم نشین ک شما باشی ، گویا حله :) 
    :)
    پاسخ:
    رفیق.. 
  • آلو خاتون
  • خونده میشی....هنوزم وبلاگا طرفدارای خودشونو دارن...مگه میشه جاشو با چیز دیگه ای پر کرد؟
    پاسخ:
    لبخند
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • حالا ما که گرفتار تکنولوژی نشدیم :)
    ولی دست و پای قلم مون بسته شده

    بنویس، هر جور میخوای بنویس :)
    میخونیمت
    پاسخ:
    الحمدلله ک هستند دوستان :)
  • باب الحسین
  • چه کار خوبی کردین برگشتین

    خیره ان شاءلله . استفاده خواهیم کرد ان شاءلله از مطالب تون

    سادگی و صمیمیت و همینطور راحتی وبلاگ نویسی به نظرم بیشتره تا جاهای دیگه ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.