،، یاد/دآشتــ هـآے گـُم شـלه/

_بسم رب مهربانی ها_

تخیل بال پرواز است؛ وحی و الهام هم مےتوانند رحمانے باشد و هم شیطانے؛ خیال هم مےتواند مثل کبوترهاے سفید در آسمان آبے حریت پرواز کند، و هم مےتواند مثل خفاشے سیاه از سقف مغازه تاریک نفس اماره وارونه آویزان شود.

» سید اهل قلم، شهید آوینی

صدایت می کنم در نبودنت،،

سه شنبه, ۳ دی ۱۳۹۲، ۰۸:۲۷ ب.ظ

کاش می شد فهمید چ کسی دوستت دارد،، آنوقت خیلی از اتفاق ها نمیفتاد! یا مثلن یک جور دیگری می شد،،

بیست و پنجم این ماه، درست می شود نه ماه!

از بعدِ شهادتِ بی بی، همه چیز عوض شد؛ در خود شکستن ها شروع شد،، 

هر لحظه بِ تو فکر میکنم؛ بِ تو کِ قرار است یک روزی دست هایم را بگیری، وَ راه همدلی را باهم شروع کنیم،، کِ قرار است من برای تو باشمُ تمام قد تو برای من،، 

وَ من اصلن نمیشناسمت !!

بِ تو فکر میکنم؛ بِ روزهایی کِ عذابِ وجدانِ بیست و پنجم ه نه ماهِ پیش، بیشتر از حالا در دلم سنگینی میکند؛ وَ چهره ی رنجور من، دربرابر معصومیت تو آب تر میشود،،


نخوان، بعدن تر ها یک روزی می آیی اینجا،، اما اینجا را نخوان!

نمی خواهم غصه ی قصه ی گذشته، تو را هم در خودش بشکند،،

  • ۹۲/۱۰/۰۳
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ

نظرات (۱۳)

  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • چقدر خوب است 
    کِ ما هم یاد گرفته‌ایم 
    گاه برای ناآشناترین اهل هر کجا حتی!
    خواب نور و سلام و بوسه می‌بینیم،،

    » سید علی صالحی
    .
  • ستاره ڪاغذی . . .
  • و تو

    هر جا و هر کجای جهان که باشی

    باز به رویاهای من بازخواهی گشت

    تو مرا ربوده٬ مرا کشته

    مرا به خاکستر خواب ها نشانده ای

    هم از این روست که هر شب

    تا سپیده دم بیدارم

    عشق همین است در سرزمین من

    من کشنده ی خواب های خویش را

    دوست می دارم!

    / ــــــیّد علی صالحی /

    بعله . . :دی ( در ضمن : اوووووووووووووووووووول ) :|

    ////////////////////////

    : )

    پاسخ:
    » من کشنده ی خواب های خویش را، دوست میدارم ..

    عالی بود اصن .. حرفایی کِ نشد بگم و گفتی ..
    شما همه جا اولی .. مثلن جلو درب ورودی ه دلمون ;)
    البته اول خداست :| .. میدونی ک !!
    :دی
    زندگی زیباست ای زیبا پسند.
    چیه خو؟؟؟ همینطوری دوسداشتم بگم اینو محض یاد آوری. :)
    پاسخ:
    الان با "..." 
    مثلن فک کردی نشناختمت؟

    تو همونی نیستی که ازون کنج کنج ه دلمون هی سرک میکشی ... بعد هی برامون حرف میزنی .. از زندگی و ازین چیزمیزای مثلن امید دهنده که ما هم غم های داشته و نداشته مونو فراموش کنیم و ایناع ..

    شوما همون نیستی ؟!
    » خواستم بگم ما خیلی خاطرتونو میخوایم! ;)
  • باب الحسین
  • یک عمر در انتظاری تا بیابی آن را که درکت کند و تو را همانگونه که هستی بپذیرد

    و عاقبت در می یابی که "او" از همان آغاز “خودت” بوده  . . .

    (ریچارد باخ)

    پاسخ:
    دیری ست از خود، از خدا، از خلق دورم
    .
    .
    .
    با این همه در عین ه بی تابی صبورم،،

    » قیصر امین پور
    .
    به به مبارکا باشه...
    بعد اونوخ میگه... استغفرالله... ولش کن :{
    از دست من و تو غصه ها خسته میشن... هعی
    پاسخ:
    ها؟ چی چی باشه ؟!

    راس گفتم خب.. همونی ک گفتم :|


    » انقده این شعر شو دوس میدارم :)
  • دستِ یار
  • 8->

    . . .

    8->

    :)
    پاسخ:
    بازی با شکلک ها آیا؟!

    :| :دی
  • باران ....
  • ..............

    همین نقطه ها کافی اند برای غم لحظه هایی که نگفتنش به ز گفتنش ....
    پاسخ:
    امان از اون وقتی ه نگفته هات بیشتر از گفته هات باشن ..
  • خانم چادری
  • یکی رو میشناسم که شبیه شماست در حال نوشتن این پست
    و من احساسش رو از نزدیک حس کردم
    پاسخ:
    چ بد ..
  • نبضِ روضـہ
  • منتظر کی ای؟ :-/
    پاسخ:
    مممم
    باید منتظر باشم ؟!
  • خانم معلم
  • از اون آیکونای مسنجر با یه علامت سوال که از سرش میاد بیرون ! ...

    بیست و پنجم این ماه تولد یکی از دخترای منه . البته ایشون در حقیقت دقیقا جای دختر ما عمل میکنند ( با همان عذاب های خاص دخترانه که یک مادر باید تحمل کند ) خنده 
    اگه خودش اینو ببینه کله ی منو میکنه ...
    پاسخ:
    دخترتون؟ اسمش چیه؟
    آبجی ماست یعنی ؟!

    عاقا عروسیه عایا ؟!

    مامـ دعوتیمـ عایا ؟!

    دوستمـ خ ُ زود جواب بده ما میریمـ از فضولـی خُ !

    پاسخ:
    بچه شیطونی نکن .. بشین سر جات!
    دهـــه .. 

    :دی
  • ستاره ڪاغذی . . .

  • بانو!
    نمی یابمت
    اما کنار تو گریه مرسوم است
    مگر می توان
    پهلوی تو بود
    و شکسته نبود؟

    + ایام تسلیت . . . التماس دعا . . .

    کرب و بلایی شوید . . .
    پاسخ:
    منم تسلیت میگم عزیزم ..
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • ;(

    به خوبیـــ و خوشیــــ
    بی غصهــ
    به راحتیـــ
    به لطفـــ امام رئوفـــــ

    اصنـــ عاشقــ قلمتمــ
    بدجور
    پاسخ:
    :)

    خیلیم لطف داری .. :-*

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.