،، یاد/دآشتــ هـآے گـُم شـלه/

_بسم رب مهربانی ها_

تخیل بال پرواز است؛ وحی و الهام هم مےتوانند رحمانے باشد و هم شیطانے؛ خیال هم مےتواند مثل کبوترهاے سفید در آسمان آبے حریت پرواز کند، و هم مےتواند مثل خفاشے سیاه از سقف مغازه تاریک نفس اماره وارونه آویزان شود.

» سید اهل قلم، شهید آوینی



خوشبختی گاهی بِ چشیدن ِ یک لبخند است،،


چشم هایَش را می بست تا چین چینِ دست های ظریف محمد امین کِ خیلی لحظه ای از جلوی خیالَش عبور میکرد را ببیند؛ و من میدیدم کِ غنچه ی لبخندی چهره ی معصومَش را زیباتر میکرد؛ همین کافی بود از عمقِ لذتَش،،

حالا محمد امین یک ساله است و او چرخش حلقه ی خوشبختی را دور خودش میبیند؛ چقدر حالَش خوب است،،


عشق یعنی همین؛ همین کِ حالت خوب باشد،،


» تصویر نوشت: خوشبختی ه لحظه ای من :)

  • ۹۲/۱۰/۳۰
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ

نظرات (۱۵)

  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • عنوان: 

    هنوز هم 
    چراغ خانه ی من
    تا سپیده دم روشن است،،

    من از تکرار بی پایانِ مشق و واژه، خسته نمی شوم ،،


    » سید علی صالحی
    .
  • خانم چادری
  • تو که میخندی، حالم همیشه خوب است...
    تو فقط بخند...
    پاسخ:
    ;)
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • خیلی لطیف بود ...
    انگار چین های دست تُپُل محمد امین رو حس کردم ...
    دل آدم قنج میره برای این عشقای خوش مزه ...
    مـ ادر * فرزند   :-**
    تصویر 20 بود
    پاسخ:
    ع .. از کوجا فمیدی تپل ه ؟ :دی

    ممنون :*
  • ستاره کاغذی

  • به قول همون : عشق یعنی حالت خوب باشه !

    و من چه زود می میرم از شنیدن یک لبخند . . . /

    + نمیدونم دلم خیلی تنگ شده
    یا من زیادی بزرگ شدم
    کلا دیگه اندازه م نیست !


    پاسخ:
    بزرگ شدی ..

    » یاد این آیه افتادم: 
    لِکَیْلَا تَأْسَوْا عَلَى مَا فَاتَکُمْ وَلَا تَفْرَحُوا بِمَا آتَاکُمْ وَاللَّهُ لَا یُحِبُّ کُلَّ مُخْتَالٍ فَخُورٍ ﴿۲۳﴾
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • از دست چین دارش
    پاسخ:
    همه بچه ها چین داره دست و پاهاشون :دی
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • نه خیرشم!
    اونایی که تپلن بیشتره
    دلم میخواد الان یه بچه اینجا بود گاز گازش میزدم!
    پاسخ:
    :دی

    خا .. 

    مممم .. بچه گناه داره :( .. 
    ولی محمد امین تنها بچه ای ه کِ مدام تو بغلمه .. منم مدام لپاشو میکشم .. واقعن لپاشو میکشماااا .. با بی رحمی ه تمام :دی
  • باب الحسین
  • گاهی انگاری با یک لبخندشان ، گردی از آن معصومیت شان را به رویمان می پاشند ...

    شاید آن حال خوب آن لحظه از همین است ...
    پاسخ:
    عشق
    گرمای عشق
    لطافت عشق
    .
    .
    .
    همش بر میگرده بِ داشتن ه حال ِ خوب ..
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • الهی
    حالا گاز واقعی که نه چون اصلن دلم نمیاد
    ولی من لپ بچه رو هم نمیکشم میگم دردش میاد فقط ماچ
    پاسخ:
    :دی

    گفتم کِ .. فقط محمد امین چند بار لپاش کشیده شده .. مابقی ه بچه ها رو دلم نمیاد ..

    نـی نـی دوس میداریمـ اونمـ چروک .. البته از فرط تپلی :)

    ینی این عکسه از خودته عایا ؟!

    پاسخ:
    نه عایا :دی

    حالا این پست هدفش نی نی نیستاااا .. هدفش داشتن حال ه خوب میباشد .. :)
    سلام

    آخ که چقده دلم یه همچین جای دنجی میخواد واسه تنهایی و مطالعه و....


    کاش میشد!

    آدم حسرت به دل میکنینا!
    پاسخ:
    سلام و رحمة الله ..

    خیلی هم خووووووووووب .. 
    بسازید برا خودتون و خانم تون ان شاء الله :)
    با کلی نی نی :دی
  • خانم چادری
  • من همیشه دلم از این پنچره ها میخواست که بشینم جلوش. دقیقا همین شکلی. زیرشم یه کتابخونه کوچک باشه.
    پاسخ:
    نصیبت میشه ایشالله ..  ;)
    سلام

    آخه تو این خونه آپارتمانی 70 متری که خودمون هم بزور جا میشیم چطوری؟!!!

    تازه اونم با خانوم بچه ها!

    اصولن خانوما بعد ازدواج بامطالعه بیگانه میشن(ینی نه خودشون میخونن نه میزارن ما بخونیم!!!)

    خلاصه اینجوریاس زندگی دیه!

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام

    :| 
    من حرفی برای گفتن ندارم
    الحمدلله باید گفت برای همین خوشبختی های لحظه ای
    تذکره لازمی بود برای من که شکر کنم خوشبختی های لحظه ای یی که کمتر قدرشان را می دانم
    پاسخ:
    الحمدلله

    بهله بهله مُتـُوجّهمـ ..ایشالا همیشه حالت خوش ..

    سلام
    محمدامین پسرته؟!

    من چند وقتی خیلی درگیر بودم...و متاسفانه نخوندمت!
    پاسخ:
    سلام خانم کم پیدا .. نه عزیزم .. آشنامونه ..
    منم خیلی فرصت نداشتم .. شما هم عذر مارا بپذیر خواهری :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.