،، یاد/دآشتــ هـآے گـُم شـלه/

_بسم رب مهربانی ها_

تخیل بال پرواز است؛ وحی و الهام هم مےتوانند رحمانے باشد و هم شیطانے؛ خیال هم مےتواند مثل کبوترهاے سفید در آسمان آبے حریت پرواز کند، و هم مےتواند مثل خفاشے سیاه از سقف مغازه تاریک نفس اماره وارونه آویزان شود.

» سید اهل قلم، شهید آوینی

اعتراف میکنم !

چهارشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۰۳ ب.ظ

امروز بعد از مدت هااا،قیافه مان خیلی شیک، این فرمی شد (هیع :D)  دقیقن هم همین شکلی (هیع :D)

و بِ عبارتی هر 32 دندانم از چهره ی ناهنجارم زد بیرون !

آخه در طول تاریخ، برای اولین بار، یک درس بسیار شیرین رو افتادم،،

بسیار هم زیبا و شکیل و با نمره ی ناپلئونی ه 9/تمام !!

از این اتفاق مسرت بخش تر هم هست آیا؟!! نه والاع، داریم؟

.
.

هیچی دیگه، جانم بگوید کِ یک حس عجیبی داشتم کِ تاکنون در لیست تجربیات ما نبود..

حالا من ه ترم آخری، چطوری زبان عمومی و تخصصی را باهم بگذرانم؟! آیا این صحیح است؟! معدلمان از 19.25 با کله به کف سقوط کرد و رسما" آسفالت شدیم.. حالا معدلمان چند شده است بماند در صفحه ی خاطرات، تحت عنوان یادگاری :دی

امضا : _مه جبین_

1392.11.9

  • ۹۲/۱۱/۰۹
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ

نظرات (۳۵)

  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • چیه ؟ چرا میخندی؟
    مثلن الان فک کردی تاحالا برات اتفاق نیفتاده و نمیفته؟
    ببین من الان 7 ترم مقاومت کردم اما الان فهمیدم که افتادن برای دانشجو یک جور شرف می باشد:دی.
    و السلام.
    اره گلم تو راست میگی

    ما همه تو یه سری توهم فانتزی هایی گیر کردیم مثل اش هم که خودت گفتی اگه تاحالا خراب نکردی دیگه هم خراب نمیکنی ...

    خوب که چی به جهنم ...

    مگه چی شد حالا که به خاطرش ناراحت بشه

    بقول خودت گور بابای همه ی درسای مزخرف ...

    بیخیال بابا
    پاسخ:
    :)

    مریم تو از همه بهتر میدونی که از زبان فراری م ..

    یادته کلاس ه 1ساعت و نیم که ساعت 8 شروع میشد رو یه ربع به 9 میومدم سر کلاس :))
    حالا نتیجه خوش خوشی هامه :دی
    سلام علیکم .

    اِ واااا ! چرا اینطور شد پس؟!
    اصلاً !! افتادن خوب است مخصوصاً‌ از زبان ...
    زیان هم خوب است ، مخصوصاً عمومی و تخصصی ش با هم ...
    به قول گفتنی برو حالشو ببر :دی

    فدای سرت دختر جان ،، آرزو موفقیت .
    پاسخ:
    سلام و رحمة الله آبجی خانم

    یادته اون شب ؟! همون شب امتحان .. :دی

    بله بله .. صد البت که حق ه :دی

    والاع در دوران تحصیلیم اولین بارم بود .. اگه ترم 1یا 2 میفتادم حتمن بعدش گریه میکردم :|
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام آبجی خانوم
    چه تجربه مشترکی
    منم سرپیری ترم8 یه درس م و باهمون نمره که گفته همون اتفاق برام افتاد برای اولین بار در طول کل تمام تحصیل!
    عاقا میگم ما به 9 نمیگیم ناپلئونی ها!
    بابا ایول به شما معدل و میگم!
    رشته ات چی بود؟!
    کدوم دانشگاه؟!
    پاسخ:
    سلام به روی ماهت آبجی طلا

    ع .. تو هم .. :دی

    معدلمون باعث سرافکندگی مونه :دی

    آیتی میخونم . یکی از دانشگاه های شمال دیگه ! :دی
    سلام
    چشم خورید دیگه از بس درس میخونید
    شیرینی دانشگاه هست .باشد از این شیرینی ها
    پاسخ:
    سلام .

    آره والاع . چقدم من درس خونم :| :دی
  • باب الحسین
  • خطر از بیخ گوش تون گذشت

    دانشجویی که در دوران تحصیلش حتی یکبار هم نیفتاده باشه واقعا فاجعه ست :|

    :دی
    پاسخ:
    : ))

    ممنون از این همه همدردی و ایناع :دی
    نوشِ جونت .. تو نیفتی کی بیفته !؟ :دی

    تو با 9 افتادی من یک بار با 9/96 .. :|


    بعدشم فدای ریخت و قیافه مبارکت به 9 دیگه نمیگن ناپلئونی :دی  ; )
    پاسخ:
    ای فائزه نامرد .. ینی هیچ کی نیس که بیفته ؟! منو اینجوری دیدی ؟ :دی

    :| .. ینی تو با شرف ترین فرد رو زمینی :‌))

    ما بِ همینا میگیم ناپلئونی .. یعنی شاهکار .. :دی
  • خانم چادری
  • عاقا نمرات ما هنوز کامل نیومده، ماهم دمِ آخریم. میترسم یچیز بگم، یکهو باشرف بشم ;)
    پاسخ:
    شرف خوبه .. خیلی :دی
    [گل]
    پاسخ:
    :)
  • سجاد مؤذنی
  • سلام
    میتونی بهم کمک کنی؟؟؟
    ازم شکایت شده ! احضاریه برام اومده ! حالا فکر میکنی شاکی کیه ؟ قاضی کیه ؟
    قاضی : خدا
    شاکی : حضرت رسول (ص)
    متهم : بنده ی عاصی
    پیامبر از ما شکایت خواهد کرد !...؟
    میدونی چرا؟؟؟
    خودت بیا بخون !...
    اومدی نظرتو بنویس
    منتظرم...
    سلام
    عیب نداره.حتما به درسش علاقه نداشتین.
    آدم به درس که کم علاقه می شه.خوب طبیعیه کم تر سراغش بره.یا اصلا نره.
    دوباره برش دارین درسو این دفعه سعی کنین با خوندنش کنار بیاین.
    موفق باشین
    پاسخ:
    سلام ..
    اصلن حوصله شو ندارم :| :دی
    اما خب مجبورم دیگه !!

    ممنون :)
     کامنت باب الحسین را دوباره از قول من بخوانید


    +دانشجو ست و افتادن، دانشجو ست و تجربه همه حالات :دی
    پاسخ:
    واقعن ک .. با هر دوتاتونم :دی

    اینجا نوشتم تا برای آیندگان ثبت بشه :دی
  • خارج ازچارچوب
  • واقعا متاسفم! موندم چی بگم به شما که تاحالا نیفتاده بودید!!
    پاسخ:
    ینی شما هم افتادین ؟ واقعن!!! 

    نه نه .. اصلن بهتون نمیاد :دی
    دفه ی اول؟! شما واقعا مایه ی سرشکستگی جامعه ی غیر علمی دانشگاهی ما هستید!
    پاسخ:
    غیر علمی یا علمی ؟!

    اینجور؟ :))
    :)
    پاسخ:
    آسد سعید اینستایی؟
  • محمد مهدی رضایی
  • خیلی دوست میداشتیم که بشه زبان تخصصی پاس کنیم، 
    حیف که گرایشمون نداره این درس رو ..
    خیلی نیاز میشه
    پاسخ:
    شما تغییر رشته داده بودید، درسته ؟!
    شما زبان رو افتادی؟

    بح بح ...

    فقط توهین نکنی به این رشته ها :)))
    اساتیدش اینجا هستند :)))))
    پاسخ:
    :d
    تو زبان میخونی ؟ واقعن ک .. دیگه دوستت نیستم :دی

    :))))))
    پاسخ:
    :d
  • محمد کاظمی نیا
  • یادبود امام روح الله

    »آری، پـــدر نهضت ما "روح الله"ست...«

    تشریف بیارین...

    یا علی

  • سجاد مؤذنی
  • فجر است و سپیده حلقه بر در زده است
    روز آمده، تاج لاله بر سر زده است

    با آمدن امام در کشور ما
    خورشید حقیقت زافق سر زده است . . .

    دهه فجرمبارک
    پاسخ:
    بر شما هم مبارک :)
  • کربلایی بی نشان
  • سلام
    بابا بچه درسخون...
    حالا ی درس افتادی...خاطره میشه:D
    چرا همه از زبان بدشون میاد؟بیشتر دوستای من این ترم زبان افتادن
    من با 17.67 پاسش کردم:)

    پاسخ:
    سلام. 
    بله .. کاملن الان خاطره شدن شو حس میکنم :دی
    بابا درس خوووووون کِ شومایی :دی
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • :)

    کی گفته هیچ کس دوس نداره!؟
    من به شخصه عاشق زبانم! نه البته زبانی که توی دانشگاه تدریس میشه!
    تازه اون درسِ که من گفتم امتحان نداشت ها! :)
    فقط ارائه مقاله بود ما سر باز زدیم :)
    به افتخار خودم که تا حالا نیوفتادم :)
    آیکون دل سوزوندن :)
    پاسخ:
    دلم نسوخت ..

    چون درس با ارزشی برای من نبود ..

    :پی
  • هانیه سادات
  • :دی
    چه جالب بدون هیچ دلیلی همینطوری الکی فک می کردم هم سنیم
    چرا !؟
    پاسخ:
    چن سالته؟!

    میان این همه تعریف و تمجیدها من باب تجدید شدنتون :دی

    من نقش مادربزگی دلسوز را بازی می کنم که با حسرت سر تکان می دهد برای


    دخترک سر به هوایش که می توانست قبول شود اما رد شد ....


    نمی دانم واژه های تجدید ، رد و یا قبول عمق فاجعه را می زساند یا نه


     نچ نچ به صورت مستمر و کشدار
    پاسخ:
    نه.. اگه بلافاصله نمره رو "عادی" نمیکرد
    من انقد شاااااد نمیشدم ..
    اما چون فرصت فکر کردن هم بِ دانشجویانش نداد!!! 
    بنابراین!
    نه خودش، ارزش داشت ک برا کارش عصبانی یا ناراحت شم،، و نه درسش!
    جو گرفته بودتش ..
    اولین سالش بود :|
    بیشتر بچه ها رو با 10 پاس کرد ..
    سلام

    ارادت

    ایام الله تیریک
    پاسخ:
    سلام
    ممنون :)
    اینستاگرامتم دیدم مه جبین :)
    خوبی تنبل؟
    پاسخ:
    ممممنونم دوستم . خودتم هستی اونجا؟!

  • چشم به راه
  • سلام
    احساس می کنم که قسمتی از دردمون مشترک باشه
    اما این ترم همون درس رو با یه استاد دیگه شدم 20
    حالا می خوام نمره م رو برای استاد قبلی ایمیل کنم
    پیشنهاد می کنم شما هم همین کار رو کنید
    پاسخ:
    سلام ..

    نه بابا .. برام مهم نیس اصن ..
    سلام.
    چه درس خون...
    ایول :)
    حالا یه بارم باید افتادن رو تجربه کرد :)
    پاسخ:
    سلام و رحمة الله 
    :| .. تجربه ی ناشایستی ه !! :دی
  • محمد کاظمی نیا
  • السلام علیکِ یا فاطمة المعصومة

    این قوم انار ساوه شان هم زهـــــــــر است...

     

    تشریف بیارین...

    یا علی

     

     

  • محمد کاظمی نیا
  • السلام علیکِ یا فاطمة المعصومة

    این قوم انار ساوه شان هم زهـــــــــر است...

     

    تشریف بیارین...

    یا علی

     

     

    پاسخ:
    ان شاء الله خدمت میرسیم

    علی یارتون
    تبریک میگم...
    باشد که رستگار شوی...
    پاسخ:
    :|

    ان شاء الله ..
  • خارج از چارچوب
  • پس برای خودمم متاسفم که بهم نمیاد :/
    پاسخ:
    :|

    البته همین کِ ما میدونیم شما سابقه دارین کافیه دیگه!!! :دی
    ای جان .. دانشجو جماعت درسا رو نیفته چیکار کنه خو ؟!
    پاسخ:
    :d 
    یحتمل سرشو بکوبه بِ دیفال !!
  • هانیه سادات
  • 19
    پاسخ:
    منم 21
    سلام

    اینجاس که شاعر میفرماید:
    افتادگی آموز اگر طالب فیضی
    هرگز نخورد آب زمینی که بلند است...
    پاسخ:
    سلام

    :|

    در وصف ما فرمود؟!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.