،، یاد/دآشتــ هـآے گـُم شـלه/

_بسم رب مهربانی ها_

تخیل بال پرواز است؛ وحی و الهام هم مےتوانند رحمانے باشد و هم شیطانے؛ خیال هم مےتواند مثل کبوترهاے سفید در آسمان آبے حریت پرواز کند، و هم مےتواند مثل خفاشے سیاه از سقف مغازه تاریک نفس اماره وارونه آویزان شود.

» سید اهل قلم، شهید آوینی

إن اللَّه یَحولُ بَیْنَ المَرءِ وَ قَلبِه

چهارشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۲، ۰۴:۰۸ ب.ظ

ای قلبِ آشفته؛ آرام، آرام، آرام!

این، تنها قفسِ سینه نیست ک برای تو تنگ است،

تو، در سراسر جهانی چنین ستمگر و بی ایمان، احساس فشردگی، کوبیدگی، دردمندی، نفس تنگی و خفگی خواهی کرد.

در سراسر جهانی چنین ستمگر، چنین بی ایمان.

اما، این قفس، اگر تنگ است و تاریک، درد آفرین و درد بخش...

لااقل خانه ی توست

لااقل، ملکِ توست

لااقل آشنای تو، رفیقِ تو، همسایه ی تو، هم صدا، همسفر، هم سخن، هم پیاله، هم درد و هم آرزوی توست.

اینجا بمان، بنال، بسوز، بمیر...

اما هرگز نگو: شاید آنجا آسوده تر باشم، آرام تر، آزاد تر، بی دغدغه تر، خوشبخت تر، راضی تر...

تو اینجا، در نزدیک ترین فاصله با آسودگی، آرامی، آزادی، خوشبختی و شادمانی جای داری؛ در نزدیک ترین فاصله...

ای قلب! آنچه را ک دیگران تجربه کرده اند تجربه مکن

مگر آنکه خالیِ خالیِ خالی باشی...


» نادر ابراهیمی/ آتش بدون دود/ جلد شش

  • ۹۲/۱۲/۰۷
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ

نظرات (۱۳)

  • باب الحسین
  • تو اینجا، در نزدیک ترین فاصله با تمامی آرامی جای داری ...

    اصلا تمامی همه ی خوبی ها ...


    آن هم در نزدیک ترین فاصله ... نزدیک تر از رگ گردن ...

    ای قلبِ آشفته؛ آرام، آرام، آرام!

    اینجا بمان، بنال، بسوز، بمیر...

    ای قلب! آنچه را ک دیگران تجربه کرده اند تجربه مکن




     


  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • +
    نادر ابراهیمی
    فوق العاده نوشته ...
  • کربلایی بی نشان
  • خیلی زیباست ...
    کتاب اینک شوکران شهید مدق pdf اشو دارم اگ خواستی ایمیلتو بده برات بفرستم
  • ڪربـلایے بے نشان
  • پاسخ:
    تشکرات وافر عزیز دلم :)
  • ستاره کاغذی
  • چقدر حس خوبی دارم از اینکه هر چه از قلبم می گذرد . .
    تو قبل از من می دانی اش . .
    گاهی حتی فکر می کنم یک چیزهاش را نمی گذاری به گوش خودم برسد!
    مبادا قالب تهی کنم از سنگینی آنچه بر قلبم میگذرد . .
    آخر تو میدانی گاهی هیچ توان روبرو شدن ه تمام کمال را با {م.ن.م} ندارم . .

    از رگ گردن نزدیکتر نمیدانم کجاست . .
    فقط میدانم تو آنجایی . .
    و چقدر خوب است از رگ گردن ب من نزدیکتری . .
    ک آنجایی . .
    ک از خودم ب من نزدیکتری . .!

    پاسخ:
    ک از خودم ب من
    نزدیک تری..
    نزدیک تر..

    تا حالا قسمت نشده کتابای ایشونو بخونم. چن بارم رفتم بخرم ولی کتابای جالب تری (به نظر خودم) خریدم.

    باشد که این نمایشگاه کتابی که در پیش رو داریم چن تاییشو بگیرم .
    بلکه م بیایی تهران اردیبهشت ما رو ببینی D:
    پاسخ:
    قصدشو دارم، میام میبینمت ;)

    " مگر آنکه خالیِ خالیِ خالی باشی... "


    جالب بود

  • فانوس جزیره ...
  • اللهم عجل لولیک الفرج ..

    سلام علیکم
    دعوتید به فانوس جریزه ..
    عاقبتتون بخیر ..
    ما راهم دعا ..
    سلام بانو.
    قدر دان کلیک رنجه های تان هستم.
    در پناه خدا.
    پاسخ:
    سلام ب روی ماهت
    دلم برات تنگ شده بود 
    خدا پناه دلت 
    ;)
    سلام 

    چقدر زیبا...تا حالا این کتاب را نخونده بودم،مشتاق شدم بخونمش

    مــانــا باشید


    پاسخ:
    سلام
    حتمن بخونیدش :)
    سلام
    امیدوارم فلبتون همیشه آرام و لحظه هاتون همیشه شیرین باشه.
    یا علی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی