،، یاد/دآشتــ هـآے گـُم شـלه/

_بسم رب مهربانی ها_

تخیل بال پرواز است؛ وحی و الهام هم مےتوانند رحمانے باشد و هم شیطانے؛ خیال هم مےتواند مثل کبوترهاے سفید در آسمان آبے حریت پرواز کند، و هم مےتواند مثل خفاشے سیاه از سقف مغازه تاریک نفس اماره وارونه آویزان شود.

» سید اهل قلم، شهید آوینی

میشه شاهی کنی، منو راهی کنی،،

چهارشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۲۱ ب.ظ


بعضی از حال و هوا های دلت را می خواهی بگویی، اما نمی توانی،، یعنی میتوانی اما نمی گذارد کِ بگویی،، یک موجودی مثل بغض، کِ خیلی هم زنده ست!، نشسته است همین جا، در راه گلو،، بعد، تو عین گداها میخواهی گدایی کنی اما این بغض هی میرود بالا میآید پایین، نمی گذارد، نه نمی گذارد .. آخرش هم یک دامن دانه ی اشک، می ماند روی دستِ دلت ..

من چ جوری زاااار بزنم هشتمین امام،، مهربان امام،، چ جوری؟! آخر جوابِ دلم را چ بدهم ثامنِ ضامن؟! این همه دوری، کی بِ مقصد میرسد دلم؟! کی؟!


» از خیلی قبل تر ها: +
» خیلی قدیمی، اما خیلی با دلم بازی میکنه: +
  • ۹۲/۱۰/۱۱
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ

نظرات (۲۸)

  • خارج ازچارچوب
  • برای امام رضا راحت میشه اشک ریخت.اشک از قرابت زیاد!
    پاسخ:
    و سهم هر روز من، یک سلام و شر شر اشک ..

    خدا کند کِ بِ مقصد برسد دل ه بیچاره ی من ..
    سلام

    میدونم رو سیام .. من اگه بی وفام
    ولی عشقم اینه .. عاشق این اقام

    ................

    پاسخ:
    آخ اگه بشه کِ برم پابوسش ..
    غرق میشم توی اقیانوسش...
    پاسخ:
    یکی بینِ ازدحام، میگه کربلا میخوام ..

    + آه 
  • باب الحسین
  • مثل بعضی میوه ها ، چهار فصل است

    دلتنگی ات را می گویم آقاجان ...
    پاسخ:
    با آخرین نگاهَ م بِ گنبدَت، دلتنگی ها را درز میگیرم،،
    اما
    کافی نیست، باور کن کِ کافی نیست،،
  • محمد مهدی رضایی
  • +
    پاسخ:
    :)
    دلم خوشست که قلبم کبوتر حرمست...

    سلام مه جبین !
    پاسخ:
    آخ آخ ..

    سلام بِ روی ماهت ..
  • متولد ماه مهر
  • سلام

    یه سری یادمه تورفتی مشهد ..برام دعا کردی
    عجیب اون دعات درحقم گرفت

    ان شاءالله بازم بری وبازم دعام کنی
    پاسخ:
    سلام عزیزم ..

    ان شاء الله .. خدا از دهن مبارکت بشنوه خواهری ..
    سلام

    شیخ اجل گفته که ،

    از من مطلَب صبر جدایی که ندارم
    سنگی ‌ست فراق و دل محنت زده جامی

    در هیچ مقامی دل مسکین نشکیبد
    خو کرده ی صحبت که بر افتد ز مقامی

    بی دوست حرامست جهان دیدن ِ مشتاق
    قندیل بکش تا بنشینم به ظَلامی

    چندان بنشینم که برآید نفس صبح
    کان وقت به دل می رسد از دوست پیامی

    آنجا که تویی رفتن ِ ما سود ندارد
    الاّ به کَرم پیش نهد لطف ِ تو گامی

    چشمت به برآمدن ِ نفس صبح باشد جانم ، اگر دیدی طلوع را ، از همه کوچکْ‌یادیْ کن :*
    پاسخ:
    سلام فاطمه جانِ من .. :)
    اینم مخصوص ِ‌مخصوص ؛

    وه که جدا نمی‌شود نقش تو از خیال من
    تا چه شود به عاقبت در طلب تو حال من

    سعدی
    پاسخ:
    ممنون
    ممنون
    ممنون 

    ;)

    مرقدت ضرب المثل های مرا تغییر داد
    هر که بامش بیش برفش، نه! کبوتر بیشتر

    پاسخ:
    :)
    منو دوتا از دوستام نیت کرده بودیم سه سال تولد بریم مشهد،دوسالشو رفتیم
    سال سوم یعنی امسال
    تولد امام رضا بودم کربلا
    یعنی خودش فرستاد ولی من یه نامردی کردم بعد کربلا نرفتم بهش سر نزدم:(
    پاسخ:
    بازم خودش خواست .. آقا بطلبن حتمن راهی میشید .. 

    خوش بِ حالتون..
  • ستاره ڪاغذی . . .

  • آسمان فرصت پرواز بلند است . .

    اینم خوبه . . ;)

    بنفش . . رنگ مورد علاقه م :) ( البته پررنگ تر از اینها ) بگذریم که بعضی ها امسال چه بلایی سر رنگ مورد علاقه م اوردن :(    :دی

    + دلم تنگه شبای سرد حرمه و . . . گرمای خورشیدش . . گرمای خورشیدش !

    ++ چطوری درد مشترک ؟ کجاهایی ؟؟!!
    پاسخ:
    :)

    بادمجونی منظورته؟ 

    » نگو، کم میارم ..

    + حالا من ی چی گفتم، شما باور نکن :دی
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام خواهری

    نگو که از دوری دارم مثل تشنه ها له له میزنم ...
    این صوت ها و لینک هات م داغ دلمان تازه تازه کرد

    اشک ...
    یه شونه برای اشک ...
    دلتنگ رفتنم ...
    پاسخ:
    سلام بِ روی ماهت :)

    هعی ..
    سلام

    با مطلب سفیانی شناسی بخش 3 در خدمتیم...تشریف بیارید

    http://iran1414.blog.ir/post/41
    پاسخ:
    سلام .. ان شاء الله خدمت میرسیم .. ممنون.
    دل اگر دور  ِ تو گردید ندارد حیرت
    گندم از دست ِ تو خورده است و کبوتر شده است ...

    -مهرابی



    پاسخ:
    آخ آخ ..

    نامه هایی کِ نوشته نشدند و خواندی .. 
    اشک هایی کِ خود اندازه ی دفتر شده است ..
    .
    .
    .
    خواندی مرا وگرنه بی اجازه ات
    قلبم چنین هوای ِ تو را نمی کند ...
    پاسخ:
    تنها تویی با این همه تنهایی ام ..

    تنها تو می خواهی مرا با این همه رسوایی ام ..
    :(
    پاسخ:
    فدا دلت ..
  • بے بازگشتــــ ...
  • هدرتان ناجور چشمان را گرفت :-D
    پاسخ:
    لطفِ چشاته :)
    سلام
    .

    اختیاری داشتم ،‌ دل دادم و /دلبر/ گرفتم
    حالیا دل بر گرفتن را ندارم اختیاری

    :)


    پاسخ:
    سلام بِ روی ماهت عزیز دل من ..


    » کارم ز دست رفت چو بردی دلم تمام
    دستی تمام داری در کار دلبری ;)
  • پشت کوهها
  • خدا نصیب کنه
    هم بغضشو هم خودشو.
    پاسخ:
    بغضش کِ هست الحمدلله ..
    خودشو بیشتر ...
    سلام
    خیلی لطف می کنید می خونید مطالب وبلاگمو.حتما مطالب یعدی رو هم پیگیر باشین.قصد دارم یه سری اطلاعات تکان دهنده افشا کنم.از آدم هایی که حتی فکرش رو هم نمی کنین!
    پاسخ:
    سلام و رحمة الله ..

    خواهش میکنم، وظیفه ست ..
    ان شاء الله :)
  • تقوی در دنیای مجازی
  • با همان رضایت رضا طلبش...
    راضی شود و مرضی اتان کند...
    یاعلی
    پاسخ:
    چون ماهیانِ برکه ام ،، بی تابِ ماهم یا رضا ..


    آخرش هم یک دامن دانه ی اشک، می ماند روی دستِ دلت ..

    سلام  خوبی عزیزم؟

       "در این همه مسافر حرم نبود جای من.. "

    دلتنگ حرمم ...
    پاسخ:
    سلام سمیه جان .. بِ زودی قسمتت میشه ان شاء الله ..
    حتمن حکمتی هست کِ منو تو ازش خبر نداریم :)
  • ردِّ مداد
  • عاشق پستای امام رضاییم :)

    رفیقم هدرت را :) بسیار دوست میدارمش :)
    پاسخ:
    ما هم شما رو دوس میداریم :)
  • سید محمد رضی زاده
  • چه کنم که پایم می لنگد از این همه بار سنگین دلتنگی...
    پاسخ:
    جز آستان توام در جهان پناهی نیست ..

    » اشک
    به به ،،

    به بیت شعری که نوشتی ;)
    پاسخ:
    به به بِ خودت :دی

    اینجا بسی خوشگل شده :)

    عاقا ما دعا می کنیمـ که زود ِ زود قسمتت بشه ..

    پاسخ:
    اینجا را بسی بعضیا قشنگ میبینند :)

    عــــــــــزییییییزم .. ممنون .
    از بس زیبایی بصری دارد خُ ..
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.