،، یاد/دآشتــ هـآے گـُم شـלه/

_بسم رب مهربانی ها_

تخیل بال پرواز است؛ وحی و الهام هم مےتوانند رحمانے باشد و هم شیطانے؛ خیال هم مےتواند مثل کبوترهاے سفید در آسمان آبے حریت پرواز کند، و هم مےتواند مثل خفاشے سیاه از سقف مغازه تاریک نفس اماره وارونه آویزان شود.

» سید اهل قلم، شهید آوینی

ضیافت کریم ها که بی گدا نمی شود ..

دوشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۵۹ ب.ظ

این روزها، بیشتر به شب هایی فکر میکنم که قرار است، قرار های یک سال‌ِ بعدِ مان ثبت شود ..
این روزها، بیشتر میفهمم! آدمی که پردغدغه می شود، دست به دامن ِ یکی یکی اولیای خدا می شود ..

این شب ها، پای روضه های حضرت ِ زهرا/س/ی مسجد ِ محله مان، بیشتر جان میدهم ..
این شب ها، که دیگر دست خودم نیست، که پردغدغه ام، که بیشتر میفهمم ..



دل آشوب ..

* ماهی دلم، یک جا بند نیست/!/ دل آشوبم ..


میدانی رفیق /!/

دلم التماس دعا میخواهد، از همان التماس دعاهایی که آدمی زاد یک وقت هایی دلش را به دریا میزند و به خلق الله رو می اندازد که برایش دعا کنند.. از آنهایی که از تهه جانَ ت، لا ب لای بغض ها، با چه زوری بالا می آید..

آنوقت با همه ی وجود، دلت را به زمزمه ی خدایا گفتن ِ خلق الله خوش میکنی.. که اگر صدای تو به عرش نرسید! لااقل یکی از همین خلق الله صدایش آنقدر رسا است که عرشیان و فرشیان از خدایا گفتنَ ش خدایا بگویند..

       + برایم « خدایا » بگوئید ..


من هم همین گوشه های مجلس ِ روضه، کز کرده أم،، میگویم خدایی که خودش در روح من دمیده ! یحتمل من را آدم فرض کرده است دیگر !! این میشود که برای دوستانم خدایا بگویم..

درست همان جایی که کز کرده أم، همین گوشه، پای روضه های حضرت ِ مادر ..


* دَرِ گوشی : {+}

* به حالِ دلم میخورد، شاید به حالِ دلتان بخورد/!/ {+}


  • ۹۲/۰۴/۲۴
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ

نظرات (۳۴)

ــــلام علیکم بانو مه جبین جان

خوبی؟

بالاخره بزرگراه وبلاگ ما نیز احداث شد...

بیا بهم سر بزن

در ضمن وبت + مطلباش قشنگه!

منتظرتم

ملتمس دعا
پاسخ:
سلام :).. الحمدلله ..

ان شاء الله .. ( مبارکه )

ممنون /
  • خانم معلم
  • سلااااام مامانی 

    خدایا ، 
    به حق این روز و این ساعت ، هر چه که دل این دختر ِ خوب ِ کوچولوی ِ نازنین ِ دریایی من میخواهد به او عطا کن 

    امین یا رب العالمین ... 

    آخه مگه میشه فرشته ها به شما خوب ها نظر کنن و برای دعاهاتون یه آمیـــــــــــــــن بلند نگند ؟!!! اونم توی این ماه که شیاطین به زنجیر کشیده شده اند ؟!
    پاسخ:
    سلام مامانی :) ( آیکون بغل )

    چقدِ این دعاتونو دوس دارم :) ..
    میگماااا .. یه کمی زیادی دخترتونو تحویل گرفتین :دی .. انقدم خوب نیستیمااا ( چشمک )

    آمین

    آخه مگه میشه تا شماها هستین و دعامون میکنین، خدا ب دعاهاتون جواب نده و ازمون رو برگردونه ؟؟ مگه میشه ؟ :)
    .. انشاءالله اجابت دعاهات ..

    پای روضه های حضرت َ ش .. فقط یاد ِ ما همـ بکنید کافی ست .. یه دنیا ممنون

    پاسخ:
    ممنون ..
    ب شرط ِ لیاقت حتما" :)
  • دولت انتظار
  • التماس دعا
    +++حمدشفاء
    پاسخ:
    مح ــتاجیمــ ..
    سلام رفیق جان

    .
    .
    دلت به دلم نشست...

    اگر بناست رحمت کسی به ما کمک کند

    خدا کند که زودتر خود خدا کمک کند ...



    پاسخ:
    دلت مهربونه بس :)

    سلام عزیزم :)
    دعام کن تا دعات کنم :دی
    رمز شو به ما نمیدی ینی؟
    پاسخ:
    معامله ؟ :|

    + نخواه .. درد ها ک خوندنی نیست ..
    عکسمم بر داشتم :{
    پاسخ:
    :|
    عکسِ ت چقد ب من میاد !!! :دی

    ماهی جانَ م .. اگه خواستی آواتارِتو همین عسکِ بزاری ... یه ندا ب من بده تا تغییر آواتار بدم :)

    + مه جبینِ بخشنده :دی
  • اردی بهشت
  • سلام
    چه خوب گفتی بانو
    "ضیافت کریم که بی گدا نمی شود .."
    پاسخ:
    سلام :)
    چ خوب خوندی :)
    تو نمی دونی که من چقدرررر تنبلم تو نوشتن :)
    پاسخ:
    تو نمیدونی که من چقدرررر نوشته تو دوس دارم ..
     بدتر! نمیدونی چقدرررر دلم گنجیشکی ه ؟
    دلم نوشته ها تو میخواد خووو :)
  • باب الحسین
  • دلانه هایی که به دل نشست ... خیلی خوب بود

    پای روضه ی حضرت مادر سلام الله علیها ، یادی از بینوایان و درماندگان بفرمایید

    التماس دعای فرج + حرم
    پاسخ:
    از لطفِ شماست ..
    شما بخواین که دستی برسونن ب ما ..

    التماس ِ دعای خیر ..
  • محبوب یار
  • روضه حضرت زهرا ... جانم ...
    مارم دعا کنین حســـــــــــــــــــــــابی
    پاسخ:
    از فرش تا عرش، خیلی راهه ؟! تا صدام  به خدا برسه !
    دعا میکنم.. :)
    ای خوبم
    التماااس دعا:* :*



    +(میگن دل به دل راه داره،اینجاست!!!!خودمم سخت این چند روزه تو این فکرا بودم)
    پاسخ:
    + خودتو دوست دارم مرضیه :)

    انسانها دزدیدنش!
    عشق،اختراع خدا بود!
     

    به وبم دعوتید...البته اینم بگم که لینک شدید.....

    پاسخ:
    ممنون :)، لطف داشتین نسبت ب آلونکِ ما ..

    خدایا !
     غریق نجاتی بفرست 
    برای من که غرق ِ گناهانم شدم ...

    پاسخ:
    آمین /
    اولندش که خواندنی نیس واسه چی میذاری پ.ن تت:|

    نه رفیقممم به خودت بیشتر میاد.. چقد تو بخشنده اییی:دی
    موتوشکرم.
    پاسخ:
    :| .. اومدی مُچَ مو بگیری ؟ :دی

    واقعنی ؟!
    من ب تو افنخار میکنم .. تو زودتر از بقیه متوجه روحیات ِ خوبَم شدی :دی
    ----------------------------------------------------------------------------------------
    نظرات خصوصی شما اصن ما رو آب کرده :دی
    این عکسو باید بذارن رو جلد ارمیا...جای همه ی جلدایی که تا الان داشته...
    پاسخ:
    اینم یه پیشنهاده :)
    لینک و اینام شدید راستی...صرفن جهت اطلاع.
    پاسخ:
    ممنون :) .. لطف دارید .
  • زهرا منصف
  • این روزها ک سخت می گذرد...
    پاسخ:
    خیلی سخت تر ..
    اما
    می گذرد ..
  • منتظر بهار
  • ینی انقدر دور شده ام ک یادم می رود مهمانم و میهمانی ویژه(شب قدر) ب زودی از راه میرسد؟ : (
    پاسخ:
    ولی خدا بهت نزدیکه .. دست ِ تو میگیره ..

    دعا میکنم .. با همه ی بی لیاقتی م .. کـِ خدا کریم ِ .. :)
  • هانیه سادات
  • سلام بانو

    دارم سعی میکنم اسباب کشی کنم ... دعا کن بشه منتقل کرد !
    پاسخ:
    سلام هانیه عزیز .. ان شاء الله ...
    پیش تر مبارکه :)
    یا کریم!
    یاکریم نمی خواهی؟؟؟

    سلام...
    پاسخ:

    یاکریم های پشت پنجره ی دلم خیلی غمگین أند ..
    با همونا خوش أم ..
    میگذره ..

    سلام ..
    بیشتر ب این فکر میکنم ک همین روزهاست ک مقدراتم معلوم میشود

    معلوم میشود سهمِ من از رنج هایی ک برای محکم شدن باید بچشم چقدر است
    معلوم میشود سهم من از سختی های مبارزه با نفس چقدر است!


    کلِّ مطلب با صفا بود.






    + دم شما گرم:

    این شب ها، پای روضه های حضرت ِ زهرا/س/ی مسجد ِ محله مان، بیشتر جان میدهم ..




    پاسخ:
    من هنوز نشناختمتون :|
  • دولت انتظار
  • خدا رو شکر که میگذرد...


    التماس دعای فرج

    به روزم
    پاسخ:
    بعله ..
    می گذرد ..
    پپپپپپپپپپپپپپپپپخخخخخخخخخخخخخخ



    شلام بر مه جبین :D

    خخخ خ خخ خ خخ خ خخخ خخخخخ خخ خخ خخ


    همین :)
    پاسخ:
    سلام

    همین :)
  • نبضِ روضـہ
  • سلآم
    قشنگ بود ، مخصوصا" اواخر متن
    پاسخ:
    سلام . قشنگ خوندی .مخصوصا" اواخرشو .
    : )



    پاسخ:
    :|

    مهربون! این :) یعنی چی ؟

    سلام . نوشته هاتون بد بر دل نشست . به ما هم سر بزنید . کلبه خرابه ای که یک جوان طراح ، طرح نوشته می نویسید . منتظریم . در ضمن در پیوند های ما هم اضافه شدید . صلاح دانستید ، ما را هم اضافه کنید . یا حق

    پاسخ:
    سلام . لطف داشتید نسبت ب آلونکـِ ما :)

    مانند طفل در به دری، گریه می کنم ..

    مثل گدای پشت دری، گریه می کنم ..

    بار مرا کسی نخریده، تو می خری؟

    بار مرا بخر، نخری گریه می کنم ..

    از چند جا شکسته پرم ای شکسته بند

    از غصه ی شکسته پری گریه می کنم ..

    التماس دعا :)
    پاسخ:
    از غصه ی شکسته پری گریه می کنم ..

    ه ه ه
    ه ه
  • فاطمه سعادت
  • سلام...

    یاالله بحق زهرا. . .
    کمی نگاه...
    پاسخ:
    سلام ..

    بحق ِ زهرا
    بحق ِ زهرا
    بحق ِ زهرای اطهر ..
    سلام
    مبارکه

    مواظب هوای نفس باشیم.
    التماس دعا

    با تذکر شما و لطف شهدا عکس های وبلاگ هم درست شد
    پاسخ:
    سلام . ممنون :)

    مح ــتاجیم

    + قبل تر تو «پنجره باز» لینک بودید، حالا تو خونه جدیدمون هم لینک شدید :)

    دلم التماس دعا میخواهد، از همان التماس دعاهایی که آدمی زاد یک وقت هایی دلش را به دریا میزند و به خلق الله رو می اندازد که برایش دعا کنند.. از آنهایی که از تهه جانَ ت، لا ب لای بغض ها، با چه زوری بالا می آید..

    آنوقت با همه ی وجود، دلت را به زمزمه ی خدایا گفتن ِ خلق الله خوش میکنی.. که اگر صدای تو به عرش نرسید! لااقل یکی از همین خلق الله صدایش آنقدر رسا است که عرشیان و فرشیان از خدایا گفتنَ ش خدایا بگویند..

           + برایم « خدایا » بگوئید ..

    خیلی زیبا بود

    و حرف دل



    پاسخ:
    سلام .. ممنون :)
  • فاطمه سرشار
  • سلام
    ــــــــ


    مرا تو غایت ِ مقصودی از جهان - ای دوست -

    ـــــــــــ

    به غایت مقصود برسی مه جبین بانو ،‌ ان شالله
    پاسخ:
    سلام عزیز ِ دل
    ــــــــــــــ

    دلی شکسته و جانی نهاده بر کف دست

    بگو بیار , که گویم  بگیر  هان ای دوست

    ______

    ساختی ؟ آلونک رو میگم !

    آخه آواتار دار شدی :)

    لینک میذاشتی خو !

    :ایکس

     



  • فاطمه رفیق قدیمی
  • سلام.ازاینکه تو با این روحیه با این قلم با این دل با این نگاه به این شفافیت با این خلوص و این نوشته ها که ادمو به وجد میاره دوست دیرینمی به خودم افتخار میکنم که چنین دوستی دارم جدا از این که به تو افتخار میکنم.
    زنده و مانا باد چنین قلمی
    پاسخ:
    سلآم عشق َ م .. رفیق َ م :)
    نوشته هاتون با دلم خیلی بازی میکنن...
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.